Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-19@02:51:17 GMT

بهره برداری از بازارچه دائمی صنایع دستی شهرستان شازند

تاریخ انتشار: ۱۴ بهمن ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۲۶۱۳۳۳۳

بهره برداری از بازارچه دائمی صنایع دستی شهرستان شازند

به گزارش خبرنگار مهر، بازارچه دائمی صنایع دستی شازند روز یکشنبه و همزمان با سومین روز از دهه فجر توسط استاندار مرکزی و با حضور جمعی از مسئولان مورد بهره برداری قرار گرفت.

براساس این گزارش، این بازارچه صنایع دستی در فضایی به مساحت ۳۰۰ مترمربع و در ده غرفه احداث شده که برای ساخت و تکمیل آن دو میلیارد و ۵۰۰میلیون ریال اعتبار صرف شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

همچنین با بهره برداری از این بازارچه که پنجمین بازارچه دائمی صنایع دستی استان مرکزی به شمار می رود، برای ۴۵ نفر به صورت مستقیم و غیرمستقیم اشتغالزایی صورت گرفته است.

گفتنی است در سومین روز از دهه فجر با حضور استاندار مرکزی و مسئولان استانی و شهرستانی، تعدادی از پروژه های عمرانی و اقتصادی شهرستان شازند بهره برداری و یا گلنگ زنی شد.

کد خبر 4532585

منبع: مهر

کلیدواژه: بهره برداری دهه فجر صنایع دستی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۶۱۳۳۳۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اجرای تور کارگاه‌گردی صنایع‌دستی شهرستان کوار با گردشگران کشور لیتوانی

فرزاد حدادی گفت: در این بازید گردشگران کشور لیتوانی با ظرفیت‌های صنایع‌دستی شهرستان کوار از جمله قالی‌بافی و گلیم‌بافی آشنا شدند.

مسئول اداره میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی شهرستان کوار افزود: این طرح با هدف ترویج اقتصاد هویت بنیان و معرفی حرفه‌ها و فرآیند ساخت و تولید محصولات صنایع‌دستی برای گردشگران برای شناخت هر چه بیشتر فرهنگ و هنر اصیل و تمدن ایران اسلامی اجرا شد.

حدادی افزود: شاهزاده ابوالقاسم امام ضامن، امامزاده شاه ابوالخیر، قدمگاه خضر نبی، باغ آرین و آثار قلات که شامل تنگ له قلات، چشمه قلات، پل کوار، بند بهمن، بر که شاه غیب از دیگر آثار مهم گردشگری شهرستان کوار است.

باشگاه خبرنگاران جوان فارس شیراز

دیگر خبرها

  • جمعه بازار صنایع‌ دستی در شهرملی گلیچ بهشهر برگزار می‌شود
  • مکان یابی ایجاد بازارچه های صنایع دستی بانوان در کشور
  • برگزاری جلسه تحویل خط انتقال آب روستای آغبلاغ ولدیان شهرستان خوی
  • بهره مندی هزار و ۳۰۰ نفر از آموزش‌های صنایع دستی
  • حمایت از بازارچه‌های صنایع دستی تولید بانوان
  • درج نام مادر روی کارت ملی منتفی شد
  • درج نام مادر روی کارت ملی منتفی است/ نام پدر هم از روی کارت‌ها حذف می‌شود
  • درج نام مادر روی کارت ملی منتفی است/ نام پدر هم از روی کارت ها حذف می شود
  • راه‌اندازی بازارچه صنایع دستی در اردبیل
  • اجرای تور کارگاه‌گردی صنایع‌دستی شهرستان کوار با گردشگران کشور لیتوانی