Web Analytics Made Easy - Statcounter

تیم‌های ماشین‌سازی و استقلال خوزستان در حالی به مصاف هم می‌روند که آخرین برد دو تیم در لیگ هجدهم به هفته هفتم این رقابت‌ها بازمی‌گردد. ۱۴ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۷:۰۱ استانها آذربایجان شرقی نظرات - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از تبریز، نیم‌فصل دوم مسابقات لیگ برتر فوتبال کشور با برگزاری دو دیدار از فردا آغاز می‌شود که طی آن ماشین‌سازی تبریز در دیداری خارج از خانه از ساعت 16 به مصاف استقلال خوزستان می‌رود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

شاگردان رضا مهاجری پس از تساوی 2-2 در دیدار با پدیده مشهد در هفته پانزدهم لیگ برتر به استراحت یک‌هفته‌ای رفتند. پس از آغاز تمرینات ماشین‌سازی در تبریز، این تیم برای برگزاری اردویی 12 روزه راهی کیش شد. سبزقبایان تبریزی در این اردو 2 بازی تدارکاتی با پرسپولیس کیش و مس کرمان برگزار کرده و پرسپولیس را با نتیجه شش-صفر شکست دادند اما با تساوی یک-یک مقابل مس متوقف شدند.

ماشین‌سازی پس از اردوی کیش، اردویی 6 روزه نیز در تهران برگزار و به مصاف تیم‌های نساجی مازندران و پرسپولیس تهران رفت. شاگردان مهاجری در دیدار با نساجی با نتیجه دو-صفر شکست خوردند اما در دیدار با پرسپولیس به تساوی بدون گل رضایت دادند. این تیم در تبریز هم با نتیجه سه-یک مقابل شهرداری تبریز تن به شکست داد.

از این تیم برای حضور در مسابقات چهارجانبه خارج از کشور نیز دعوت به عمل آمده بود که با توجه به زمان برگزاری تورنمنت، ماشین‌سازی نتوانست در این رقابت‌ها شرکت کند.

در آن سوی میدان استقلال خوزستانی به مصاف ماشین‌سازی تبریز می‌رود که از نقل و انتقالات محروم بوده و 3 بازیکن خود را از دست داده است. حالا با جدایی ایمان مبعلی، یونس دلفی و شکیب سروری و کسر 6 امتیاز، کار استقلال خوزستان در ادامه کار سخت‌تر از گذشته خواهد شد.

استقلال خوزستان در نیم‌فصل یک بازی تدارکاتی نیز به نفت مسجدسلیمان برگزار کرد که این دیدار با تساوی 2-2 به پایان رسید. این تیم به منظور تقویت کادر فنی خود کریم قنبری، مربی سابق سپاهان و سید محمد علوی را نیز به کادر فنی خود اضافه کرده است.

بازگشت علوان‌زاده به تمرینات ماشین‌سازیسالاروند به ماشین‌سازی پیوست؛ کاپیتان سابق ماشین راهی گل گهر شدچرا حضور ادینیو در ماشین‌سازی منتفی شد؟

جذب 7 و جدایی 2 بازیکن از ماشین‌سازی

ماشین‌سازی که در نیم‌فصل نخست لیگ هجدهم از کمبود بازیکن رنج می‌برد، فعالیت خوبی در نقل و انتقالات انجام داده و علی‌رغم جدایی 2 بازیکن، 7 بازیکن جدید جذب کرد. در این میان نکته قابل‌توجه، تداوم کمبود بازیکن در خط حمله سبزقبایان تبریزی است.

این تیم سید احمد موسوی و پیمان بابایی را از دست داد اما در مقابل احسان علوان زاده، یوسف سیدی، علیرضا حیدری، علی پورمحمد، احسان تأییدی، فرشاد سالاروند و میلاد قربان زاده را جذب کرد. این تیم قصد داشت لوسیانو ادینیو را نیز جذب کند اما مشکلات مالیاتی مانع از حضور این بازیکن در تبریز شد. بدین ترتیب علی‌رغم تقویت برخی از نقاط ضعف، خط حمله ماشین‌سازی در نیم‌فصل نه تنها تقویت نشد بلکه با جدایی پیمان بابایی ضعیف‌تر شد. از سوی دیگر این تیم توحید غلامی را نیز به دلیل مصدومیت تا پایان فصل از دست داده است.

در آغاز نیم‌فصل دوم مسابقات، استقلال خوزستان علی‌رغم کسب 2 پیروزی، 6 تساوی و تحمل 7 شکست، 6 امتیازی بوده و در رده شانزدهم جدول قرار گرفته است. با توجه به اختلاف امتیاز این تیم با دیگر تیم‌ها، در صورتی که استقلال خوزستان در مصاف با ماشین‌سازی به پیروزی برسد، تغییری در جایگاه این تیم ایجاد نمی‌شود اما خوزستانی‌ها می‌توانند به صعود در هفته‌های آتی امیدوارتر شوند.

ماشین‌سازی نیز در حالی آماده دیدار با استقلال خوزستان می‌شود که شرایط متفاوتی نسبت به میزبان خود دارد و با 14 امتیاز در رده سیزدهم جدول قرار گرفته است. این تیم در صورت شکست مقابل استقلال خوزستان با خطر سقوط یک پله‌ای مواجه می‌شود اما در صورتی که شاگردان مهاجری مقابل استقلال خوزستان پیروز شوند در بهترین حالت به رده هشتم جدول صعود می‌کنند.

ماشین‌سازی و آمار قابل‌توجه در نیم‌فصل نخست

ماشین‌سازی تبریز در نیم‌فصل نخست لیگ هجدهم تنها یک پیروزی کسب کرده است. پس از شاگردان مهاجری، تیم‌های استقلال خوزستان، سپیدرود رشت، ذوب‌آهن و صنعت نفت آبادان با 2 پیروزی کمترین برد را در نیم‌فصل نخست لیگ داشتند.

ضمن اینکه ماشین‌سازی بیشترین تساوی نیم‌فصل را با 11 تساوی در 15 بازی کسب کرده است. بعد از این تیم نیز صنعت نفت آبادان در 10 بازی به تساوی رضایت داده است.

حسرت 8 هفته‌ای ماشین‌سازی و استقلال خوزستان برای پیروزی

ماشین‌سازی و استقلال خوزستان در حالی فردا به مصاف هم می‌روند که آخرین پیروزی این دو تیم مربوط به هفته هفتم لیگ برتر است. خوزستانی‌ها در هفته هفتم لیگ به مصاف ذوب‌آهن رفته و در دیداری خانگی این تیم را با نتیجه یک-صفر شکست داد.

سبزقبایان تبریزی نیز در این هفته به مصاف پارس جنوبی رفتند و با نتیجه مشابه یک-صفر تنها برد خود در لیگ را رقم زدند. بدین ترتیب دو تیم که با شرایطی متفاوت به مصاف هم می‌روند، در دیدار فردا به دنبال طلسم شکنی و کسب پیروزی پس از 8 هفته هستند.

به گزارش تسنیم، در دیدار فردا میثم شاه مکوند زاده، میثم کریمی و یعقوب پیری (سرپرست) از استقلال خوزستان و محمدحسین کنعانی زادگان از ماشین‌سازی محروم هستند. قضاوت این دیدار نیز بر عهده شاهو اصلانی است. آرمان اسعدی و فرزاد بهرامی نیز وی را در این امر یاری می‌کنند. سید علی میرغفاری و احمد محمدی کمک‌داوران اضافی این بازی هستند و قهرمان نجفی به عنوان داور چهارم دیدار تیم‌های استقلال خوزستان و ماشین‌سازی معرفی شده است.

انتهای پیام/ش

R7887/P/S6,47/CT7

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۶۱۳۴۳۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هفته ۲۵ فوتبال دسته یک ایران؛ پیروزی مدعیان در شب سقوط ۳ پله‌ای آریو

 

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری صدا و سیما، در هفته بیست و پنجم رقابت‌های فوتبال دسته یک ایران چهارشنبه ۸ فروردین، تیم خیر خرم آباد با نتیجه یک به صفر خوشه طلایی ساوه را شکست داد و در مکان نخست جدول ۵۵ امتیازی شد، چادرملو اردکان ۲ به ۱ از سد میزبانش پارس جنوبی جم گذشت و با ۵۴ امتیاز جایگاهش را در مکان دوم جدول حفظ کرد و فجر سپاسی در شیراز با یک گل دریا بابل را از پیش روبرداشت و با ۵۱ امتیاز در مکان سوم باقی ماند. 
در سایر بازی‌های هفته هم نفت مسجدسلیمان ۲- ۱ شهر راز شیراز را مغلوب کرد، مس سونگون ۱ به صفر استقلال ملاثانی را شکست داد، سایپا با یک گل مغلوب شهرداری آستارا شد، نفت و گاز گچساران ۲ به صفر مقابل شاهین بندر عامری به پیروزی رسید، داماش گیلان ۲ به ۱ برابر مس شهر بابک به برتری رسید و آریو اسلامشهر ۲ به صفر نتیجه را به مس کرمان واگذار کرد و از رده ششم به مکان نهم سقوط کرد.

دیگر خبرها

  • فولاد خوزستان با ویسی به دنبال نجات در لیگ برتر
  • گل گهر به دنبال طلسم شکنی مقابل پرسپولیس
  • هفته ۲۵ فوتبال دسته یک ایران؛ پیروزی مدعیان در شب سقوط ۳ پله‌ای آریو
  • پیروزی تیم‌های گیلانی در لیگ دسته یک فوتبال
  • ستاره خارجی جدید لیگ برتر ایران هپاتیت دارد
  • سپاهان 1-0 پرسپولیس؛ رضا اسدی با سوپرگل، یحیی گل محمدی را بدرقه کرد | ماندگارترین‌ها
  • امروز دیدار برگشت شهرداری ارومیه و شهداب یزد
  • آژیر قرمز برای ۳ تیم خوزستانی/ نابسامانی مدیریتی عامل اصلی ناکامی
  • فردا، دیدار برگشت شهرداری ارومیه و شهداب یزد
  • برنامه مسابقات هفته‌های دوم تا چهارم لیگ برتر فوتبال امید‌