Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-04-16@16:02:16 GMT

فروش اقساطی لوازم خانگی و تجهیزات دیجیتال

تاریخ انتشار: ۱۴ بهمن ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۲۶۱۳۷۰۳

فروش اقساطی لوازم خانگی و تجهیزات دیجیتال

دادوستد در شکل جدید خود و با کمک فروشگاه‌های اینترنتی ابعاد گسترده‌ای یافته است. درواقع این روزها به کمک تنها یک گوشی موبایل، کارت بانکی و چند کلیک به راحتی می‌توان دست به خرید زده و کالای مدنظر را در حداقل زمان ممکن در اختیار داشت.

به گزارش ایسنا، بنابر اعلام ۱۹ کالا، فروشگاه‌های اینترنتی با ذکر مشخصات و توضیحات پیرامون انواع محصولات به مخاطبان افق دید گسترده‌تری را ارزانی می‌دارند تا با آگاهی و متناسب با نیاز دست به این کار بزنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اما این تمام داستان نیست، این روزها به دلیل نوسانات بازار و بالا بودن قیمت لوازم خانگی (لوازم صوتی و تصویری، پخت‌وپز، نظافت و لوازم تهیه و نگهداری نوشیدنی) و … خریداری یک‌باره چندین وسیله باهم یا گاهاً حتی یک محصول در برخی شرایط ممکن نیست، به همین دلیل مخاطب به دنبال فروشگاه‌های فیزیکی می‌گردد تا بتواند با خرید قسطی، مناسب با شرایط خود کالایی را تهیه نمایند؛ بنابراین فروشگاه اینترنتی موفق‌تر عمل خواهد کرد که تمامی اقشار جامعه با هر نوع وضعیت معیشتی را در نظر بگیرد و با توجه به قیمت بالای برخی کالاها، فرصت خرید اقساطی را برای همه به صورت یکسان و مجازی فراهم آورد. همچنین علاوه بر تمام مزایایی چون سهولت و سرعت در خرید، اطمینان از سلامت کالا و اطلاعات جامع، بتوانند تقسیط قیمت را نیز به خدماتشان بیفزاید.

در همین راستا وب‌سایت فروشگاهی ۱۹ کالا با منوی گسترده‌ای از محصولات متعدد که پیش از این خدماتی نظیر شبیه‌ساز رابط کاربری و پلتفرم پیشرفته مقایسه گوشی (به‌اختصار AC) و … را در جهت مشتری مداری و به رایگان در اختیار کاربران خود قرار داده است. اکنون با افزودن امکان فروش قسطی، خدمتی دیگر را نیز در نظر گرفته تا ثابت نماید رضایت کامل مشتری از اولویت‌های مهم این فروشگاه است. در همین راستا خریداران می‌توانند مناسب با هزینه‌ای که در اختیاردارند و با شرایط مالی آن‌ها تطابق دارد، دست به خرید قسطی انواع گوشی همراه، لوازم خانگی و تجهیزات دیجیتال بزنند.

کاربر با ورود به سایت و انتخاب محصول موردنظر، ابتدا به صورت جامع و کامل نسبت به مقررات آگاهی یافته و با یک ماشین‌حساب آنلاین که در اختیارش قرار داده‌شده، متناسب باقدرت مالی خود برگه‌های چک و تعداد قسط‌ها را انتخاب کند و قادر خواهد بود که این مبالغ را کم‌وزیاد نماید. سپس کالای انتخابی را در اقساط دلخواه ثبت کرده و مدارک موردنیاز را برای ۱۹ کالا ارسال می‌کند. بعد از اعتبارسنجی، ارزیابی مدارک و در صورت تأیید آن‌ها، کالا ارسال می‌گردد. لازم به ذکر است که اقساط بین ۲ تا ۲۴ ماه هستند و شرایط فروش با جزئیات کامل در این سایت ذکر گردیده که اطلاع از آنها یک فرصت ویژه را به مشتریان عرضه می‌دارد.

انتهای رپرتاژ خبری

منبع: ایسنا

کلیدواژه: تجهیزات دیجیتال خرید قسطی وب سایت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۶۱۳۷۰۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تکذیب ممنوعیت واردات گوشی‌های دکمه‌ای

رییس کمیسیون تخصصی موبایل و لوازم جانبی اتاق اصناف ایران ممنوعیت واردات گوشی‌های دکمه‌ای را تکذیب کرد.

به گزارش مشرق، با اعلام اتاق اصناف ایران، سیدحسین سادات حسینی، رئیس کمیسیون تخصصی موبایل و لوازم جانبی اتاق اصناف ایران اظهار کرد: چندی پیش اخباری مبنی بر ممنوعیت ورود گوشی‌های دکمه‌ای به کشور در رسانه‌ها منتشر شد، اما با اطلاعاتی که از همکاران وزارت صمت دریافت کردیم این خبر تکذیب می‌شود.

بر اساس اعلام اتاق اصناف ایران، وی درباره دلیل انتشار این گونه اخبار توضیح داد: برخی شرکت‌های وارد کننده که با مونتاژ گوشی‌های دکمه‌ای، خود را به عنوان تولید کننده معرفی کرده‌اند، با انتشار این گونه اخبار به دنبال ایجاد انحصار در بازار برای فروش گوشی‌های خود هستند. اما تا کنون این خبر تکذیب شده و ممنوعیتی در این حوزه وجود ندارد.

دیگر خبرها

  • فروش دلاری لوازم خانگی قاچاق در بازار امین حضور
  • ممنوعیت واردات گوشی‌ های دکمه‌ ای تکذیب شد
  • واردات گوشی‌های دکمه‌ای ممنوع نشده است
  • تکذیب ممنوعیت واردات گوشی‌های دکمه‌ای
  • بازدید سرزده بازرسان شبکه دامپزشکی تربت حیدریه از فروشگاه‌های عرضه تجهیزات و غذای حیوانات خانگی
  • پیندو فروش بهترین‌های موبایل و تبلت با امنیت بالا
  • کشف لوازم خانگی قاچاق در حاجی آباد
  • تصمیم یک ناشر برای فروش قسطی آثارش
  • شغل‌های فنی که با هوش مصنوعی از بین نمی‌روند
  • استفاده ۸۵.۴ درصد مشمولان از طرح کالابرگ الکترونیکی در آذربایجان شرقی