Web Analytics Made Easy - Statcounter

کاشان - ایرنا - فرماندار اردستان گفت: افزون بر یک هزار و 500 نفر جویای کار در این شهرستان وجود دارد که با بهره برداری از طرح های در دست اجرا پیش بینی می شود تا یکی دو سال آینده بیکاری در این شهرستان پایان یابد.

به گزارش ایرنا، حمیدرضا تاملی روز یکشنبه در جلسه کارگروه اشتغال و سرمایه گذاری اردستان با اشاره به دیدار خود با رییس بنیاد برکت افزود: این بنیاد ایجاد 500 شغل در شهرستان تا 6 ماه آینده را در دستور کار دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی بیان کرد: بنیاد برکت با تیم های کارشناسی و علمی، امکانات مالی لازم را برای اجرای تعهداتی که ایجاد می کند، در اختیار دارد و خود را در کنار کارآفرین قرار می دهد تا هنگامی که کار به نتیجه برسد.
فرماندار اردستان اضافه کرد: این بنیاد با ظرفیت هایش توانسته در ایجاد طرح ها تولیدی و اشتغالزا موفق باشد و مدیریت شهرستان آماده همکاری با این بنیاد در جهت ایجاد اشتغال است.
وی تاکید کرد: انتظار می رود که با توجه به ظرفیت های فراوان منطقه و توانایی علمی، کارشناسی و مالی بنیاد برکت هر چه زودتر در این زمینه با شهرستان همکاری ها آغاز شود تا در کنار رونق تولید، مشکل بیکاری اردستان را نیز برطرف کنیم.
تاملی در ادامه نیز از اجرای طرح شناسایی ظرفیت های موجود در روستاهای این شهرستان به منظور سرمایه گذاری خبر داد و عنوان کرد: جمع آوری این اطلاعات می تواند زمینه را برای سرمایه گذاری و ایجاد اشتغال فراهم سازد.
وی افزود: بر اساس تعهد در برنامه توسعه ششم در حوزه توانمند سازی روستایی در منطقه، این طرح به صورت ابتکاری با همکاری بخشداری ها و دهیاری ها انجام می شود و اطلاعات کشاورزی، دامپروری و دیگر ظرفیت ها جمع آوری و تا پایان بهمن ماه تکمیل خواهد شد.
فرماندار اردستان پیش تر نرخ بیکاری در این شهرستان را 9.8 درصد اعلام کرده بود.
شهرستان افزون بر 42 هزار نفری اردستان با 172 روستا در فاصله نزدیک به 118 کیلومتری شمال شرقی اصفهان واقع است.
7431/8123

منبع: ایرنا

کلیدواژه: اقتصاد اشتغال ظرفيت روستايي اردستان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۶۱۳۹۷۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ارائه تسهیلات اشتغال به مددجویان اردستانی

به گزارش خبرگزاری صداوسیما، مرکزاصفهان؛ قائم مقام اداره کل کمیته امداد امام خمینی (ره) استان اصفهان در مراسم تکریم ابوالقاسم صادقی رئیس قبلی و معارفه محمد جواد شفیعی رئیس جدید کمیته امداد اردستان گفت: برای ۸۳۷ مددجوی استان مسکن تهیه شده است که با توجه به تعداد بالای مددجویان بدون مسکن سهم استان کم بوده است.
نبی اله دادی با بیان اینکه ۲۴۰۰ خانوار با جمعیتی بیش از ۴۸۰۰ نفر تحت پوشش کمیته امداد اردستان هستند، افزود: محدودیتی برای حمایت از افراد نیازمند وجود ندارد و هر خانواده‌ای که تا دهک ۳ باشد می‌توانند تحت پوشش کمیته امداد قرار بگیرد.
وی ادامه داد:با تفاهمی که با بسیج سازندگی سپاه صورته گرفته برای مددجویان مستأجر مسکن احداث می‌شود.
قائم مقام کمیته امداد استان اصفهان با بیان اینکه در شهرستان اردستان ۲۰۰ مددجو مستاجر هستند گفت: کمیته امداد آمادگی دارد تا زمین در اختیار متقاضیان قرار بگیرد و این افراد صاحب مسکن شوند.
اله دادی اضافه کرد: سال گذشته ۱۷۰ نفر در شهرستان اردستان آموزش دیدند که ۱۰۸ درصد تعهد صورت گرفته محقق شده است.
وی به اختصاص ۵۵۰ میلیارد ریال تسهیلات اشتغال زایی به شهرستان اردستان هم اشاره کرد و افزود: توانستیم ۹۰ درصد این تسهیلات را جذب کنیم.

دیگر خبرها

  • طرح تکمیل شبکه آزمایشگاهی کشور امسال در تمام کشور اجرا می شود
  • معدوم‌سازی ۲ تن مواد غذایی فاسد در اردستان
  • تکمیل پروژه‌های عمران شهری «دیلم » تسریع می‌شود
  • تکمیل ۴۰۰ واحد مسکن نیمه‌کاره ۲۰ ساله در رزن
  • معماری شهر آفتاب بوشهر متناسب با نمای بومی اجرا می‌شود
  • تخصیص ۵۵۰ میلیارد تومان تسهیلات اشتغالزایی در اردستان
  • وضعیت بهتری در خصوص رشد اقتصادی و کاهش بیکاری نسبت به گذشته داریم
  • ارائه تسهیلات اشتغال به مددجویان اردستانی
  • پرداخت تسهیلات ۵۵۰میلیاردی به مددجویان اردستان
  • باند دوم اصفهان به اردستان و کمربندی کمشچه در دست احداث است