Web Analytics Made Easy - Statcounter

امتداد :شهردار منطقه۹ در جلسه شورای فرهنگی، اجتماعی و ورزشی منطقه که با محوریت برگزاری برنامه های دهه فجر و مراسم شکوهمند ۲۲ بهمن که با حضور اعضای شورای فرهنگی برگزار شد؛از افتتاح مجموعه ورزشی خوراکیان با حضور مدیران ارشد شهری و دولتی خبر داد.

به گزارش امتداد ، سید علی مفاخریان ضمن تسلیت ایام فاطمیه و شهادت حضرت زهرا (س) اظهار داشت: با توجه به ایام الله دهه فجر برنامه های فرهنگی، ورزشی و تفریحی در حوزه ها و سازمان های منطقه پیش بینی شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی با بیان اینکه برنامه های وزین و در خور شان ایام شکوهمند پیروزی انقلاب اسلامی برنامه ریزی شده است بیان کرد: برگزاری این برنامه ها می تواند نشاط و شادمانی شهروندان را فراهم کند و روحیه غرور و افتخار را برای این نسل و نسل های آینده که عهده دار ارائه خدمات به مردم ایران اسلامی هستند ایجاد کند.
شهردار منطقه۹ با اشاره به افتتاح پروژه مجموعه ورزشی خوراکیان که همزمان با ایام مبارک دهه فجر است گفت: مراسم افتتاحیه این مجموعه با حضور وزیر ورزش و شهردار تهران و مدیران ارشد شهری برگزار می شود که با مشارکت وزارت ورزش، سازمان تربیت بدنی استان تهران و همکاری بخش خصوصی از مجموعه شهری در حوزه های عمرانی و خدمات شهری بوده است.
مفاخریان در ادامه تشریح کرد: مجموعه ورزشی خوراکیان حدود ۶سال بدون استفاده و مخروبه بوده است که خوشبختانه راه اندازی این مجموعه ورزشی سبب بهره مندی شهروندان از این پتانسیل خواهد شد.
وی همچنین به نشست هم اندیشی که با حجت الاسلام و المسلمین محمودی برگزار شد اشاره کرد و گفت: کتاب ارزشمندی از رئیس شورای فرهنگی و تبلیغات اسلامی استان تهران دریافت شده که در آن نظریات، دستاورد ها و اقدامات غرور آفرین ۴۰ سال انقلاب اسلامی بیان شده است که پیشنهاد می شود اعضای شورای فرهنگی این کتاب را تهیه و مطالعه کنند.

true برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

true

منبع: امتداد نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.emtedadnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «امتداد نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۶۱۴۰۵۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عوامل برنامه‌های قرآنی با حضور «حجت‌الاسلام قمی» قدردانی شدند

به گزارش خبرنگار مهر، جلسه فراکسیون قرآن، عترت و نماز مجلس شورای اسلامی، عصر امروز با حضور رییس سازمان صداوسیما ، رییس سازمان تبلیغات اسلامی و جمعی از نمایندگان این فراکسیون در کمیسیون تلفیق برگزار شد.

در این جلسه، بسیاری از دست‌اندرکاران محافل قرآنی اعم از شورای توسعه قرآنی، آموزش و پرورش، بسیج، شهرداری، کانون‌های فرهنگی و مذهبی و رادیو و تلویزیون حضور یافته و مسایل مربوط به این بخش را مطرح کردند.

همچنین در این مراسم از عوامل ویژه برنامه‌های قرآنی کشور در ماه مبارک رمضان قدردانی به عمل آمد.

کد خبر 6085733 زهرا علیدادی

دیگر خبرها

  • واکنش سخنگوی شورای شهر قم به انتقادات از سفر مدیران شهری به اروپا
  • هاشمی: امروز آرزوی دیرینه ورزش محقق شد / نسبت به سال گذشته، ۹۴ درصد رشد در افتتاح پروژه‌ها داشته‌ایم +فیلم
  • هاشمی: مراسم تجلیل از قهرمانان در سال ۱۴۰۲ با حضور رئیس جمهور برگزار خواهد شد/ نسبت به سال گذشته، ۹۴ درصد رشد در افتتاح پروژه‌ها داشته‌ایم
  • نظام مسائل نواحی شهری قزوین با حضور مدیران مناطق پیگیری می‌شود
  • حقوق شهروندان برای کسب درآمد شهرداری پایمال نشود
  • مدیریت شهری مفید با تعامل دانشگاه و شورای شهر
  • جای خالی آموزش‌های شهروندی در تهران | ۴۰۰ مسجد در طرح فرهنگی آرمان ۱ و ۲ فعالیت کردند
  • تبیین سیاست‌های فرهنگی تأثیرگذار بر بازآفرینی شهری
  • افتتاح مجموعه ورزشی پشته حسین آباد خرم آباد
  • عوامل برنامه‌های قرآنی با حضور «حجت‌الاسلام قمی» قدردانی شدند