Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جماران»
2024-03-29@13:05:56 GMT

نبود پارکینگ معضلی برای پیست یاسوج

تاریخ انتشار: ۱۴ بهمن ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۲۶۱۴۲۲۵

نبود پارکینگ معضلی برای پیست یاسوج

نبود پارکینک و امکانات رفاهی از مشکلات اساسی پیست یاسوج است که برغم برجسته بودن این معضل اما تاکنون اقدامی برای رفع آن انجام نشده است.
سومین جشنواره برفی پیست کاکان یاسوج اگر چه با استقبال چشمگیر روبرو بود اما بسیاری از گردشگران از نبود توقفگاه در کنار این پیست اظهار گلایه کردند و علاوه برگله مندی مردم از نبود پارکینگ در کنار پیست، ترافیک سنگینی از تنگه مهریان تا ورودی جاده اصلی یاسوج ایجاد و حرکت خودروهای پرشمار به کندی انجام شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


محمد خدری گردشگر بوشهری درحالی که خودروی او در گل و لای حاشیه جاده منتهی به پیست به گل نشسته بود گفت در حاشیه این جاده نه تنها زیرساخت توقف ایجاد نکرده اند بلکه یک باند کوچک که به هزینه اندکی نیاز دارد نیز پیش بینی نشده است.
وی گفت که این پیست زیبا هر سال در روزهای برفی افراد زیادی را بسوی خود فرا می خواند در حالی که توسعه نیافته باقی مانده و جا دارد از تریبون رسانه گلایه ما را به مسئولان اجرایی کهگیلویه وبویراحمد برسانید، شاید فکری به حال رفاه گردشگران کردند.
وی بیان کرد که این همه جمعیت راهی این مکان تفریحی می شود و تعداد زیادی در کنار این پیست اشتغال موقت راه انداخته اند اما امکانات رفاهی آن صفر است.
مدیرکل میراث فرهنگی و صنایع دستی کهگیلویه وبویراحمد با تایید مشکلات ناشی از نبود توقفگاه درکناراین پیست گفت: خوشبختاته با تلاش نیروهای راهداری و راهنمایی و رانندگی ترافیک خودروها در ایام جشنواره برفی مدیریت شد.
محمود باقری با بیان اینکه زیرساخت های اقامتی و رفاهی کنار پیست نیارمند اختصاص اعتباراست،اظهارکرد: ساخت پارکینیگ با هدف رفاه گردشگران در کنار پیست نیازمند حمایت مسئولان است و سالهای گذشته باید این خدمات انجام می گرفت.
وی پیست کاکان را یک ظرفیت اقتصادی، گردشگری و ورزشی مرکز استان دانست و خواستار حمایت جدی ترمسئولان برای توسعه خدمات رفاهی و ساخت تکمیل جاده دوبانده این مسیر شد.
باقری ابراز داشت: بخشی ازجاده مسیر پیست واقع در محور یاسوج به اقلید فارس دوبانده شده که بسیار شرایط مطلوبی ایجاد کرد و تکمیل دوبانده این مسیر و ساخت چند پارکینگ حاشیه جاده از نیازهای اساسی پیست یاسوج در مواقع برگزاری جشنواره های فرهنگی و ورزشی است.
پیست کاکان در 20کیلومتری یاسوج واقع شده است.
/1662/ 8143/
انتهای پیام

منبع: جماران

کلیدواژه: جام ملت های آسیا منع به کارگیری بازنشستگان بودجه 98 جلیقه زردها اشتغال ترافیک راهنمایی و رانندگی صنایع دستی گردشگری جام ملت های آسیا منع به کارگیری بازنشستگان بودجه 98 جلیقه زردها امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۶۱۴۲۲۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تصاویر| گردشگری ورزشی در نوروز ۱۴۰۳

آفتاب‌‌نیوز :

بارش های بهمن و اسفند سال گذشته که در این منطقه بیشتر به شکل برف بود اکنون جاذبه گردشگری زمستانه را در نخستین روزهای بهار خلق کرده است.

پیست بین المللی دربندسر، در ۶۰ کیلومتری شمال شرقی پایتخت و در روستای دربندسر واقع شده است.

این پیست یکی از مجهزترین پیست‌های اسکی کشور به شمار می رود که مجهز به دستگاه برف‌ساز است.

دیگر خبرها

  • تصاویر| گردشگری ورزشی در نوروز ۱۴۰۳
  • بهسازی و بازگشایی مسیر اصلی آبشار یاسوج تا دو روز آینده
  • نبود داروخانه هلال احمر، معضلی بزرگ در جنوب کرمان
  • (تصاویر) پیست اسکی دربندسر در تعطیلات نوروز
  • حضور پررنگ گردشگران نوروزی در بلندترین آبشار پلکانی ایران
  • فیلم| تصاویر ترسناک از طوفان شن در مسیر جاده زاهدان
  • جاده بابا میدان - گچساران پرترددترین محور ارتباطی کهگیلویه و بویراحمد
  • (ویدیو) تصاویر ترسناک از طوفان شن در مسیر جاده زاهدان
  • جاده بابا میدان - گچساران پرترددترین محور ارتباطی استان
  • اجرای طرح مسیر سبز در جاده‌های گرمسار