Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ساعت24»
2024-03-29@15:28:10 GMT

رادوشوویچ: پرسپولیس برای قهرمانی جام حذفی می‌جنگد

تاریخ انتشار: ۱۴ بهمن ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۲۶۱۴۳۱۲

ساعت24-دروازه‌بان کروات پرسپولیس در دومین بازی خود در جام حذفی بار دیگر موفق به بسته نگه داشتن دروازه‌اش شد تا سرخپوشان راهی مرحله بعدی این رقابت‌ها شوند.

بوژیدار رادوشوویچ که با توجه به حضور علیرضا بیرانوند شانس کمتری برای حضور در دروازه سرخپوشان به دست می‌آورد، در جدال با سپیدرود با غیبت گلر ملی‌پوش بار دیگر درون دروازه قرار گرفت و موفق به کلین شیت شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او درباره نتیجه بازی و صعود از این مرحله گفت: شروع خوبی بعد از تعطیلات بود. ما این فصل به دنبال موفقیت‌های بیشتری هستیم و دستیابی به قهرمانی جام حذفی یکی از این هدف‌هاست. شانس زیادی برای خودمان متصور هستیم و حضور یک تیم دسته دومی نشان از غیرقابل پیش بینی بودن این رقابت دارد. با این حال ما دو رقیب بزرگ و قابل احترام دیگر هم داریم و هم پدیده و هم سپاهان نمایش موفقی در این فصل داشته‌اند.

دروازه‌بان پرسپولیس در ادامه صحبت‌هایش گفت: سپیدرود تیم قدرتمندی به همراه هوادارانش بود. آنها تلاش بالایی داشتند تا از امتیاز میزبانی خود سود ببرند. خوشحالم که توانستیم یک برد ارزشمند کسب کنیم و اکنون باید ادامه مسیر را دنبال کنیم. مسیری که اینبار می‌خواهیم در آن به قهرمانی دست یابیم.

بوژیدار درباره بازی خودش در این جدال و همچنین چند صحنه درگیری با بازیکنان حریف گفت: من همیشه برای رقابت آماده‌ام و هر وقت کادرفنی از من بخواهد برای تیم تلاش خواهم کرد. در مورد درگیری نیز چیز خاصی نبود و این بحث در جریان بازی شکل گرفت و هیچ مشکلی وجود نداشت. من بعد از بازی نیز از بازیکن آنها عذرخواهی کردم و مشکلی خاصی نبود.

دروازه بان کروات پرسپولیس درباره تقویت پرسپولیس در ادامه فصل گفت: ما همیشه خوش بین هستیم و برای بردهای بیشتر می‌جنگیم. یک هفته تمرین سخت را با جشن برد آخر هفته جشن می‌گیریم و این مسیری است که ما دنبال می‌کنیم. شرایط سختی را با توجه به قدرت دیگر تیم‌ها پیش رو داریم اما ما همیشه برای اثبات خودمان آماده هستیم. بازیکنان خوبی به جمع ما اضافه شده‌اند و بعد از ماه های سختی که داشتیم این اتفاق به ما کمک خواهد کرد.

منبع: ساعت24

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.saat24.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ساعت24» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۶۱۴۳۱۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فروردین سرنوشت ساز برای اوسمار ویرا/ استقلال و سپاهان متوقف می شوند؟

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری علم و فناوری آنا، تا روز یازدهم فروردین مشخص می‌شود که پرسپولیس و استقلال جواز حضور در آسیا را کسب می‌کنند یا نه؟ البته هر دو باشگاه تا 11 فروردین فرصت دارند مدارک مربوط به اسناد مالی و سایر مسائل دیگر برای صدور مجوز حرفه ای را در سامانه ای اف سی بارگذاری کنند و سپس بعد از راستی آزمایی تکلیف این مرحله از بارگذاری مدارک مشخص می شود. البته که دو باشگاه باید تا 20 فروردین هم وضعیت مالکیت های خود را مشخص کنند. 

شاگردان ویرا در مستطیل سبز هم بازی‌های مهمی را مقابل گل گهر سیرجان، ملوان بندر انزلی و صنعت نفت آبادان در پیش خواهند داشت که از این سه بازی دو دیدار در خارج از خانه برگزار می‌شود و پس از آن پرسپولیس کم کم خود را برای بازی فینال گونه مقابل سپاهان آماده می‌کند.

در این فاصله بازی‌های معوقه سپاهان هم برگزار خواهد شد و این تیم باید در دیدار‌های عقب افتاده به مصاف رقبایی، چون تراکتور و ذوب آهن برود تا تکلیفش برای ماندن یا نماندن در کورس قهرمانی مشخص شود.

ناگفته پیداست که بازی‌های استقلال هم برای پرسپولیس بسیار تعیین کننده خواهد بود. نگاهی به بازی‌های باقیمانده شاگردان جواد نکونام نشان می‌دهد که این تیم اصلاً کار راحتی در پیش ندارد. استقلال ۱۸ فروردین باید به مصاف مس رفسنجان برود. تیمی که در جام حذفی توانسته بود با دو گل آبی پوشان را شکست داده و حذف کند. طبعاً اگر استقلال در بازی‌های باقیمانده امتیاز بدهد شرایط برای صدرنشینی پرسپولیس فراهم می‌شود، اما کار شاگردان ویرا هم روی کاغذ چندان ساده به نظر نمی‌رسد.


پرسپولیس پارسال وقتی قهرمان شد که ۷ بازی پایانی را با پیروزی پشت سر گذاشت و سپاهان در خانه امتیاز بسیار مهمی را مقابل ملوان بندر انزلی از دست داد. همین مسئله نشان می‌دهد که حتی یک مساوی می‌تواند سرنوشت قهرمانی لیگ را عوض کند و به طور طبیعی مدعیان قهرمانی یاد گرفته‌اند که هیچ حریفی را نباید دست کم گرفت.


در فاصله ۹ هفته مانده تا پایان مسابقات سرنوشت قهرمانی در دست استقلال است. این تیم درگیر جام حذفی هم نیست و این مسئله می‌تواند با توجه به فشردگی مسابقات به سود آبی پوشان تمام شود، اما ویرا و شاگردانش مثل پارسال عزم قهرمانی دارند و اصلاً از توقف استقلال مقابل رقبای لیگ برتری ناامید نیستند. آنها باید اکثر بازی‌های باقیمانده خود را با پیروزی تمام کنند و سپس منتظر توقف استقلال و سایر مدعیان باشند.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • پرسپولیس برای قهرمانی این ستاره را نیاز دارد
  • رئال مادرید به دنبال تمدید قرارداد لونین
  • فروردین سرنوشت‌ساز برای اوسمار ویرا/ استقلال و سپاهان متوقف می‌شوند؟
  • فروردین سرنوشت ساز برای اوسمار ویرا/ استقلال و سپاهان متوقف می شوند؟
  • نویتکس و پرسپولیس؛ یک تیم تمیز
  • استقلال از پرسپولیس و سپاهان جلو زد!
  • رتبه جهانی استقلال، بالاتر از پرسپولیس و سپاهان
  • حسینی: قهرمانی آسیا حق ایران بود
  • (عکس) رجزخوانی کاپیتان پرسپولیس برای رقبا با این ژست ویژه
  • صعود تاریخی تیم ستاره پرسپولیس به یورو 2024