Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری آریا»
2024-04-17@00:00:39 GMT

اس ام اس طلب حلاليت براي سفر زيارتي

تاریخ انتشار: ۱۴ بهمن ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۲۶۱۴۷۲۸

اس ام اس طلب حلاليت براي سفر زيارتي

خبرگزاري آريا -

طلب حلاليت براي سفر زيارتي
اکنون که با لطف خداوند منان ؛
لبيک گويان عازم سرزمين وحي مي باشم و از آنجا که توفيق خداحافظي و طلب
حلاليت از کليه عزيزان به صورت حضوري حاصل نشد ؛ مصمم شدم در يادداشتي ضمن
عرض ارادت به محضر همه دوستان و کاربران عزيز و بزرگوارم همراه با عرض پوزش
از کم توفيقي ، طلب حلاليت نمايم .

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



پيامک طلب حلاليت براي سفر مشهد
دوست عزيزم رفتن يهويي شد نتونتسم بيام پيست. دلم باهاته هر جاي دنيا که باشم. خواستم بگم منو ببخش اگر بدي در حقت کردم و حلالم کن. مطمئن هستم که اونقدر قلبت مهربونه که منو مي بخشه حلام کن. دارم مي رم کربلا يکم زلال و صاف بشم.

اس ام اس طلب حلاليت براي سفر زيارتي
در حرم" امام رضا (ع) / حضرت معصومه (ص) / امام حسين (ع) " دعا گو و نايب الزياره شما عزيزم هستم ، اميدوارم به حرمت اين حرم ملکوتي از کوتاهي و قصور اين جانب گذشته و تقاضاي حلاليت اين جانب را بپذيريد . التماس دعا ، يا علي

طلب حلاليت
نسيمي جان فضا مي آيد بوي کرب و بلا مي آيد
بي تابي اين نوکر در ديدار ارباب به سر آمد و اين بنده گناهکار به حضور شاه خوبان طلبيده شد.
به ياد تک تک دوستان و آشنايان خواهم بود و سلامتان را به امام مظلومم خواهنم رساند.

نامه طلب حلاليت براي سفر حج
با سلام بر تمامي دوستان و همکاران گرامي
با توجه به اينکه اينجانب از اين هفته براي زيارت کربلا عازم عراق هستم در ميان شما عزيزان نخواهم بود بدين وسيله از همگي خداحافظي نموده و از خداوند قادر متعال برايتان آرزوي سلامتي و بهروزي را دارم. بودن در کنار شما افتخاري ست که تا هميشه به آن خواهم باليد.
ارادتمند شما

جملات طلب حلاليت
درباره آيه «پس گذشت کن گذشتى زيبا…» فرمودند: مقصود، گذشت بدون مجازات و تندى و سرزنش است.
اين بار قرعه فال به نام اين بنده سراپا تقصير افتاده است تا شرفياب بارگاه ملکوتي ضامن آهو گردد ، اين حديث از امام رضا (ع) را وسيله ميکنم تا از شما دوست عزيزم طلب حلاليت کنم ، اميدوارم از کوتاهي ها احيانا ،ظلم نا خواسته ما درگذريد تا در آستان حرم امام هشتم بيش از اين شرمنده و رو سياه ظاهر نشوم ، نايت الزياره شما عزيزان خواهم بود.

متن طلب حلاليت سفر کربلا
امام على عليه ‏السلام مي فرمايند :
اَلعَفوُ تاجُ المَکارِمِ؛
گذشت، اُوج بزرگواريهاست.
تصنيف غررالحکم و دررالکلم
با تمسک به اين حديث زيبا از همه بزرگواراني که حقي بر گردن اين بنده حقير دارند طلب عفو بخشش از کوتاهي ها در حق آن را دارم ، اميدوارم در عمر باقيمانده بتوانم اگر قصوري در حق کسي انجام داده ام جبران کنم . آمين .

اس ام اس طلب حلاليت سفر کربلا
تشنه ي آب فراتم اي عجل مهلت بده تا بگيرم در بغل قبر شهيد کربلا
به اميد خدا فردا راهي سفر عتبات عاليات هستم به ياد همه تون خواهم بود.
هر گونه خطاي عمدي يا سهوي که از بنده سر زده به بزرگواري خود ببخشيد.

پيامک طلب حلاليت براي سفر مشهد
حال که به فضل و کرم خداوند سعادت زيارت امام حسين (ع ) را يافته ام از شما دوست عزيزم استدعا دارم خطاها کوتاهي ها و قصور مرا درباره خود ببخشند و مرا حلال کنند . چرا که خود امام حسين (ع) امام خوبي ها مي فرمايند :
چنانچه با گوش خود بشنوم که شخصى مرا دشنام مى دهد و سپس معذرت خواهى او را بفهمم، از او مى پذيرم و گذشت مى نمايم، چون که پدرم اميرالمؤمنين علىّ (عليه السلام) از جدّم رسول خدا (صلى الله عليه وآله وسلم) روايت نمود: کسى که پوزش و عذرخواهى ديگران را نپذيرد، بر حوض کوثر وارد نخواهد شد.
يا علي ، التماس دعا

طلب حلاليت سفر کربلا
در نجف نائب الزياره همه عزيزان هستم
از مولاي متقيان امام علي عليه السلام خواستم که حالتان در هر وضعيتي ميباشد به مرتبه احسن الحال برسد و خداوند مهربان با شفاعت اين امام عزيز ؛تک تک شما را به حاجات خيرتان برساند
اميدوارم اين سفر پر برکت نصيب شما شود

اس ام اس طلب حلاليت براي سفر امام رضا
با گذشت‌ترين مردم آن کسي است که با تکيه بر مسند قدرت، عفو و اغماض داشته باشد. (بحار، ج ٧٨، ص ١٢١)
مژده بده مژده بده ! يار پسنديد مرا !
حال که پس از سال ها بي قراري سعادت سفر به کربلا يافتم، عاجزانه از شما دوست عزيزم تقاضا دارم از ظلم ناخواسته ، کلامي که شما را رنجانده و هر کوتاهي و قصور اينجانب گذشته و از بار گناهان اين بنده سراپا تقصير در اين سفر روحاني بکاهيد ، ان شا الله نايب الزياره و دعاي گوي شما خواهم بود.

پيامک طلب حلاليت براي سفر مشهد
اي اهل وفـــــا به يادتان خواهم بود
هنگام دعــــــا به يادتان خواهم بود
حالا که مسـافــر ديــار عـــشــقـــم
در کرب و بلا به يادتان خواهم بودم
دوستان به زودي عازم سفر کربلا هستم . حلالم کنيد . التماس دعا
گردآوري:بخش سرگرمي بيتوته

منبع: خبرگزاری آریا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۶۱۴۷۲۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ماجرای حضور جنجالی زنان در بازی سایپا - خیبر

به گزارش ورزش سه، مجتبی سرآسیایی سرمربی تیم سایپا پس از پیروزی تیمش در دیدار پرحاشیه با خیبر خرم آباد درباره نکات مختلفی حرف می‌زند و به صورت دوستانه از سرمربی تیم حریف و رفیق قدیمی خودش انتقاد می‌کند. سایپا این بازی را 1-0 برد اما در پایان مسابقه و در حین آن جنجالهایی رخ داد.

سرآسیایی به خبرنگار ورزش سه می‌گوید: به بازیکنان که از جان مایه گذاشتند تبریک می‌گویم. تحلیلمان  از خیبر کامل بود و می‌دانستیم یک حریف مالکیت محور داریم. نقطه قوت را بستیم و با بستن فضای بازی و گرفتن فضا نتیجه را به سود خودمان رقم زدیم . خیبر با مهرداد قنبری و مهدی کیانی فضای پشت دفاع حریفان را می‌گیرد و ما موفق شدیم این نقطه قوت را مهار کنیم . ضمن اینکه یک بازیکن جوان و آینده‌دار ما گل زد و این باعث خوشحالی دوچندان من است.

او ادامه داد: خیبر حریف بسیار باکیفیتی بود و رضا مهاجری هم نیازی به تعریف من ندارد. البته دیدم ایشان و مدیرعامل باشگاه خیبر و افراد دیگر از نحوه بازی ما انتقاد کرده بودند که خب به هرحال من سعی کردم جواب ندهم چون متوجه میشوم که بار شکست چقدر سنگین است. اما با توجه به شرایط و بحرانی که ما داشتیم طبیعی بود که همه توانمان را برای دفاع از گل زده بگذاریم. من نمی‌خواهم بگویم خیبر تیم قویتری از ما بود اما کاملتر و پرمهره‌تر بود و طبعا ما باید واکنشی بازی می‌کردیم.

سرمربی تیم سایپا اعتراضش به قرار گیری زنان در پشت نیمکت سایپا گفت: موضوع من زن یا مرد نبود.  هوادار تیم حریف پشت ما نیمکت نباید بنشیند و موضع من کاملا شفاف و روشن است. قدم خانم و آقا روی چشم ماست و در این موضوع اصلا جنسیت مطرح نیست. حق قانونی ما است که نگذاریم با بوق زدن و خطاب کردن ما بی احترامی کنند.. تمام حرف من جابجایی هواداران خیبر بود که این اتفاق افتاد و باعث زحمتشان شدیم و از آنها هم عذر می‌خواهم اگرچه انتظارم بیشتر بود.

سرآسیایی درباره صحنه‌ای که شیشه رختکن شکسته شد و بین کادرفنی و نیروی انتظامی درگیری پیش آمد گفت: تمام اتفاقات کار ماست. دست های پشت پرده‌ای داریم که به ما کمک می‌کند!  

او درباره صحبتهای سرمربی خیبر هم گفت: باشگاه باید جواب ایشان را بدهد اما او در حدی نیست که بخواهد با من صحبت کند. در فوتبال سرمربیان باهم صحبت می‌کنند و قانون نانوشته است. ایشان سطحش حرف زدن با من نیست. ایشان هم درباره ماجرای شیشه شکست حرف نادرست زدند هم درباره موضوع طرفداران زن. آخر بازی هم هی در زمین چمن به ما می‌گفت خجالت بکشید و این حرفها، درحالیکه ما میزبان بودیم اما  در شهر ما هوادار آوردند و به ما فحش دادند، به ما بطری زدند و تهدید کردند. البته هیچ اشکالی ندارد و گردن ما از مو باریک‌تر است. آنها پهلوان هستند و ما کم زور!

دیگر خبرها

  • ویزای زیارتی یا گردشگری برای کشورهای عضو شانگهای برقرار شود
  • ویزای زیارتی یا گردشگری برای کشور‌های عضو شانگهای برقرار شود
  • ماجرای حضور جنجالی زنان در بازی سایپا - خیبر
  • فعلا نمی‌خواهم به فوتبال فکر کنم | بازیکنان ما برای این قهرمانی جان‌شان را وسط گذاشتند
  • نرخ سفر عتبات از اردیبهشت افزایش می‌یابد
  • افزایش نرخ سفر عتبات از اردیبهشت ماه
  • برخورد دستگاه قضا با مسئولان و مدیران قانون گریز و متخلف
  • درجلسه شورای قضایی گیلان مطرح شد
  • بورل : پیام اروپا را به امیرعبداللهیان منتقل کردم؛ از ایران می‌خواهم که تنش تشدید نشود
  • فلیکس: می‌خواهم بیشتر بازی کنم