Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار صنعت،تجارت و کشاورزی گروه اقتصادی باشگاه خبرنگاران جوان، امروز با حضور اکبر صادقی مدیر کل بازرسی و ارزیابی عملکرد وزارت صنعت معدن و تجارت و یدالله صادقی رئیس سازمان صمت استان تهران، فعالیت ۲ طرح صنعتی با میزان سرمایه گذاری ۲۷۳ میلیارد ریال و اشتغال زایی ۱۵۸ نفر در شهرستان رباط کریم آغاز شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



یدالله صادقی رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان تهران در حاشیه این مراسم گفت: در سومین روز از دهه مبارک فجر ۲ طرح تولیدی با هدف اشتغال زایی و خودکفایی شروع به کار کردند.

صادقی افزود: هدف سازمان برای رسیدن به خودکفایی کامل در بخش‌های مختلف صنعت برنامه ریزی شده و بر روی بومی سازی و حمایت از تولیدات داخلی متمرکز هستیم و تا پایان بهمن ماه چندین طرح تولیدی دیگر وارد شبکه صنعت استان تهران خواهد شد.

رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان تهران تصریح کرد: امروز یک واحد تولیدی قطعات پلیمری خودرو با ظرفیت ۲۷۰۰ تن با میزان سرمایه گذاری ۲۲۹ میلیارد ریال و اشتغالزایی ۶۰ نفر و یک واحد تولید کننده فیلتر کنترل ماسه چاه‌های نفت و گاز با ظرفیت ۱۸۰۰ تن و سرمایه گذاری ۴۴ میلیارد ریال و اشتغال ۸۸ نفر مورد بهره برداری قرار گرفتند.

وی در پایان گفت: در چهل سالی که از انقلاب اسلامی ایران گذشته، پیشرفت‌های چشم گیری در عرصه صنعت رخ داد و در اکثر مواد مورد نیاز صنایع و کارخانه‌ها به خودکفایی رسیده ایم و این مسیر بیش از قبل تکرار خواهد شد.

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: صنعت تولید داخلی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۶۱۵۵۸۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برنامه جذب ۸۰ همت سرمایه بخش خصوصی توسط شهرداری تهران

به گزارش خبرنگار مهر، نوید خاصه‌باف مدیرکل سازمان امور مشارکت‌های مردمی و سرمایه‌گذاری شهرداری تهران در شهرداری تهران در نشست خبری با اشاره به تغییر سیاست‌ها و رویکردهای این سازمان گفت: نگرش برد برد با همکاری بخش خصوصی مورد توجه قرار گرفته است.

وی افزود: با همکاری شهرداری و… ۱۵ پروژه بلاتکلیف سال گذشته مشکلات آن رفع شد و برای جذب ۸۰ همت سرمایه گذاری در سال ۱۴۰۳ برنامه ریزی شده است.

مدیرکل سازمان امور مشارکت‌های مردمی و سرمایه‌گذاری شهرداری تهران خاطر نشان کرد: ۱۶ ابر پروژه نیز احصا شده و ۱۰۲ همت جذب سرمایه‌گذاری برای آن پیش بینی شده است.

خاصه باف همچنین از راه اندازی داشبورد مدیریتی سرمایه‌گذاری شهرداری تهران خبر داد و گفت: مقدمات ایجاد پنجره واحد سرمایه گذاری نیز فراهم شده و هیات‌های اندیشه ورز تشکیل شده است.

خبر در حال تکمیل است.

کد خبر 6085106

دیگر خبرها

  • افزایش تخصیص ارز به واحدهای تولیدی اردبیل
  • صادرات ۹ میلیارد دلاری استان تهران
  • برخورد ویژه با ۵ گروه کالایی قاچاق در تهران
  • ۱.۵ میلیارد دلار صادرات واحد‌های صنعتی استان تهران در سال گذشته
  • اعلام جایزه تحویل گندم راهکاری موثر در رسیدن به خودکفایی
  • بازگشت ۴ هزار واحد تولیدی به چرخه صنعت
  • احیای ۲۰۰ واحد راکت صنعتی در سال گذشته
  • سال گذشته ۵ پروانه بهره‌برداری معدنی در قم صادر شد
  • خیز شهرداری برای ساختن ۴ هتل در بوستان‌های تهران
  • برنامه جذب ۸۰ همت سرمایه بخش خصوصی توسط شهرداری تهران