Web Analytics Made Easy - Statcounter

دروازه‌بان موفق پرسپولیس در شرایطی خود را برای جدال با پدیده مشهد در دور برگشت آماده می‌کند که اینبار قرار نیست با تنبیه انضباطی برانکو ایوانکوویچ همراه شود.

به گزارش "ورزش سه"، علیرضا بیرانوند که در جام جهانی نمایش موفقی از خود به جا گذاشته بود و به عنوان ستاره ایران از محبوبیت جالب توجهی برخوردار شده بود، در پایان این رقابت‌ها بار دیگر به اردوگاه پرسپولیس بازگشت و برخلاف شایعاتی که در خصوص حضورش در فوتبال اروپا وجود داشت به کارش با تیم ادامه داد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در آن مقطع اما علیرضا بیرانوند با چند جلسه تاخیر در تمرینات پرسپولیس حضور یافت تا حاصل آن تنبیه انضباطی توسط برانکو باشد و او در اولین بازی این تیم مقابل پدیده در مشهد تصمیم به نیمکت نشینی ستاره تیم ملی بگیرد.


اکنون در پایان جام ملت‌ها بار دیگر پرسپولیس باید برابر پدیده مشهد و اینبار در بازی برگشت فصل قرار گیرد. با این حال علیرضا بیرانوند که در جام ملت‌ها نیز نمایش قابل قبولی از خود به جا گذاشته بود، بعید است اینبار نیمکت نشینی را مقابل این تیم تجربه کند و بلافاصله بعد از پایان مرخصی از سوی برانکو در تمرین حضور یافته و با انگیزه بالایی خود را مهیای ادامه فصل کرده است.

 


نکته جالب توجه اینکه علیرضا بیرانوند معمولا در جدال با پدیده با بدشانسی مواجه می‌شود و فصل گذشته را نیز مقابل این تیم به دلیل مصدومیت غایب بود. علیرضا بیرانوند اما اکنون با انگیزه و روحیه بالا خود را مهیای دیدار حساس و صدرنشینی مقابل پدیده خواهد کرد و امیدوار است برابر این حریف سختکوش موفق به ثبت اولین کلین شیت در دور برگشت رقابت‌ها شود.

 

علیرضا بیرانوند پرسپولیس تهران

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: علیرضا بیرانوند پرسپولیس تهران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۶۱۵۸۱۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

زمان بازگشت بیرانوند به میادین مشخص شد

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ علیرضا بیرانوند دروازه‌بان مصدوم پرسپولیس بزودی آماده حضور در دروازه تیمش خواهد شد.

به نقل از فارس این گلر ملی‌پوش که در اردوی تیم ملی مصدوم شده بود گچ دست خود را تا فردا باز خواهد کرد اما به بازی پرسپولیس مقابل آلومینیوم اراک در جام حذفی نخواهد رسید.بیرانوند به احتمال فراوان برای بازی حساس پرسپولیس مقابل سپاهان آماده خواهد شد تا در این بازی حساس و مهم، سنگربان تیمش باشد.

257 251

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1897556

دیگر خبرها

  • اولین تصویر از علیرضا بیرانوند بعد از باز کردن گچ دستش | واکنش رقیب بیرانوند را ببینید
  • علیرضا بیرانوند بالاخره با دست بدون گچ (عکس)
  • علیرضا بیرانوند با پرسپولیس به اراک می‌رود
  • همخوانی ستاره پرسپولیس به همراه همسرش در کنسرت (فیلم)
  • گچ دست علیرضا بیرانوند باز شد؛ خبر خوب برای سرخ‌ها!
  • آخرین خبر از حضور بیرانوند در بازی مقابل آلومینیم اراک
  • طلسم بزرگ روی گچ دست علیرضا بیرانوند
  • خبر خوب برای پرسپولیسی ها درباره مصدومیت علیرضا بیرانوند
  • زمان بازگشت بیرانوند به میادین مشخص شد
  • خبر مهم برای پرسپولیس و اوسمار از بیرانوند