Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایرنا، محمد علی انصاری یکشنبه شب در همایش بین المللی ' انقلاب اسلامی و ادیان توحیدی ' در اصفهان افزود: در قانون اساسی جمهوری اسلامی ایران حقوق پیروان ادیان توحیدی به رسمیت شناخته شده است و ادیان توحیدی حق دارند مناسک مذهبی خود را انجام دهند.
وی اظهارداشت : از افتخارات جمهوری اسلامی است که پیروان ادیان توحیدی در مجلس شورای اسلامی به عنوان مهمترین نهاد قانونگذاری کشور نماینده دارند و در قانونگذاری مشارکت می کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اصفهان ادامه داد: مردم جهان طی چهل سال گذشته شاهد زندگی توام با صفا و صمیمی مردم مسلمان ایران با پیروان همه ادیان توحیدی بوده اند و در این بین جهانشهر اصفهان بعنوان یکی از الگوهای شهر زندگی مسالمت آمیز ادیان توحیدی این قبیل همایش ها را میربانی کردها است.
وی اضافه کرد: پیروان ادیان الهی در اصفهان که بعنوان نصف جهان و شهر زندگی پیروان ادیان توحیدی مشهور است چهل سالگی پیروزی انقلاب اسلامی را جشن گرفته اند.
همچنین رئیس دفتر تبلیغات اسلامی استان اصفهان از اسلام بعنوان دین رحمانی نام برد و افزود: اسلام برای اعتلای بشریت آمده است و همه ادیان الهی را می ستاید و در قرآن از آنها با غظمت یاد می کند.
حجت الاسلام و المسلمین محمد قطبی اضافه کرد: بعنوان مسلمان بر خود لازم می دانیم از هر مظلومی در دنیا که پیرو ادیان الهی باشد ، حمایت کنیم زیرا هرکس در این عالم مورد ظلم واقع شود خواه در فلسطین، لبنان، یمن ، افغانستان و یا هرجای دنیا باشد دل ما نیز آزرده خواهد شد .
وی بیان کرد: برای ما فرقی نمی کند که شکنجه گر کیست و چه دینی دارد بنابراین از او برائت می جوییم و با او مقابله می کنیم.
حجت الاسلام قطبی با اشاره به توجه به حقوق پیروان ادیان الهی در ایران پس از انقلاب اسلامی افزود: حقوق پیروان ادیان توحیدی در قانون اساسی محترم شمرده شده است و امیدواریم بگونه ای رفتار کنیم که آیندگان ما را سرزنش نکنند.
وی با اشاره به خوی خشونت آمیز اسکتبار جهانی در حمایت از اشغالگران و چپاولگران گفت: پیام تعامل پیروان ادیان توحیدی در این همایش به ظالمان در سراسر دنیا این است که دست از ستم علیه ملت های مظلوم و ستمدیده بردارید.
یه گزارش ایرنا، همایش بین المللی انقلاب اسلامی و ادیان توحیدی با حضور روحانیان ادیان توحیدی استان اصفهان و 40 استاد و مدرس حوزه دین از دانشگاه های جهان در اصفهان برگزار شد.
/6026/ 2993
انتهای پیام

منبع: جماران

کلیدواژه: جام ملت های آسیا منع به کارگیری بازنشستگان بودجه 98 جلیقه زردها انقلاب خشونت قانون اساسی جمهوری اسلامی ایران مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان مسلمان جام ملت های آسیا منع به کارگیری بازنشستگان بودجه 98 جلیقه زردها امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۶۱۷۵۰۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نمایش اسب‌های اصیل نژاد ایرانی در همایشی در نطنز

رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان نطنز در این همایش گفت: در این همایش دو روزه سوارکارانی از ۲۰ استان کشور همچون اصفهان، تهران، قم، مرکزی، آذربایجان شرقی، همدان، کردستان، کرمانشاه، یزد استعداد وتوانایی اسب‌های پرورش یافته با نژاد ایرانی را به نمایش گذاشتند.

حسین اشرفی افزود: هدف از برگزاری این همایش، ترویج صنعت اسب‌داری و آشنایی جوانان و نوجوانان و خانواده‌ها با نژاد اسب ایرانی و نحوه نگهداری و پرورش اسب‌های نژاد ایرانی است.


او با اشاره به ثبت همایش سوارکاری این شهرستان در تقویم گردشگری کشور، گفت: در چهارمین همایش کشوری سوارکاری، بیش از ۲۰۰ چابک سوار با اسب‌هایی از نژاد کرد، عرب و دره‌شور حضور داشتند و هنر و استعداد خود را به نمایش گذاشتند.

باشگاه خبرنگاران جوان اصفهان اصفهان

دیگر خبرها

  • شکسته شدن هیمنه پوشالی رژیم صهیونیستی از دستاوردهای مهم «وعده صادق» بود
  • همایش استانی روز فیزیک در دانشگاه صنعتی اصفهان + فیلم
  • نشانه‌ای برای اتحاد درونی بازیکنان سپاهان (عکس)
  • نمایش اسب‌های اصیل نژاد ایرانی در همایشی در نطنز
  • قاطعیت نیروهای مسلح ایران در عملیات وعده صادق بر همه اثبات شد
  • اکثر یهودیان با اشغال‌گری و ظلم رژیم صیهونیستی مخالفند
  • جامعه کلیمیان ایران همواره به نظام و انقلاب وفادار بوده اند
  • برگزاری اولین همایش کشوری نشان ارادت به اهل بیت (ع) در کاشان
  • اتحاد مقدس ایرانیان علیه دشمن صهیونیستی
  • لزوم استفاده بهینه از ظرفیت سالن اجلاس در اصفهان