Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا، مهدی تاج در گفتگو با خبرنگار برنا گفت: همانطور که در برنامه جمعه شب شبکه سه گفتم،اینجا بار دیگر می گویم که کمک هایی از سوی وزارت ورزش و جوانان برای حمایت از فدراسیون فوتبال صورت گرفت که این همراهی جای تقدیر دارد.در شرایط دشواری که ملی پوشان مهیای حضور در جام ملت های آسیا می شدند،این همراهی یاری رسان تیم ملی در برپایی اردوها،مسابقات تدارکاتی و سایر مباحث بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود:لازم به توضیح است در سال جاری،مبلغ 28 میلیارد و850 میلیون تومان توسط وزارت ورزش و جوانان به فدراسیون فوتبال تخصیص داده شد که این بودجه شامل مبالغ تخصیصی سالیانه فدراسیون ها و جوایز حضور تیم ملی ایران در جام ملت های آسیا و همچنین کمک به جوایز تیم های المپیکی بوده  است. ضمن اینکه  فدراسیون فوتبال در سال جاری 137 میلیارد تومان علاوه بر کمک وزارت ورزش و جوانان در تیم های مختلف ملی و تدارک آنها و هزینه های عمرانی و ساخت و ساز در مرکز ملی  هزینه کرده است.

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: بودجه تیم های ملی فدراسیون فوتبال فوتبال وزارت ورزش و جوانان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۶۱۷۵۲۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بیش از ۳۵ رشته ورزشی در فدراسیون دانش آموزی استان بوشهر فعال است

علی موحدی از افزایش سرانه ورزش دانش اموزی در دوسال اخیر خبرداد و بیان کرد: با توجه احداث۵۴ زمین مینی فوتبال در مدارس استان و ساخت مجموعه ورزشی دانش آموزی انقلاب وسیعی در ورزش دانش اموزی صورت گرفته است.

وی اضافه کرد: استان بوشهر در ورزش دانش آموزی نیز موفقیت خوبی در رشته دو و میدانی، تنیس روی میز، هندبال و فوتبال و فوتسال صاحب عناوین کشوری شده است.

مدیر کل آموزش و پرورش استان گفت: کار زیر بنایی در ورزش دانش آموزی آغاز شده است که در این مسیر اداره کل ورزش و جوانان همیار و همراه اداره کل آموزش و پرورش است.

دبیر فدراسیون ورزش دانش آموزی نیز در این مجمع گفت پس از دوران کرونا اولین اعزام تیم ملی والیبال دانش آموزی به مسابقات جهانی صربستان انجام شد.

حمید خلیلی اضافه کرد: بیش از ۳۵ رشته ورزشی در فدراسیون دانش آموزی فعال است که در رشته‌های که مسیر قهرمانی هموار است این فدراسیون فعالیت خود را آغار کرده است.

وی یاد آور شد: برگزاری کلاس‌های توانمند سازی معلمین ورزش کشور و برگزاری لیگ‌های دانش اموزی از دیدگاه برنامه‌های آتی این فدراسیون در سال ۱۴۰۳ خواهد بود.

باشگاه خبرنگاران جوان بوشهر بوشهر

دیگر خبرها

  • نبی: پرسپولیس در دهه 70 خصوصی بود
  • اختتامیه جشنواره قهرمان ایران؛ میرزازاده و کیانی بهترین ورزشکاران از نگاه مردم
  • وزیر ورزش: هر فدراسیون باید اساسنامه تخصصی خود را داشته باشد/ ۱۲۰۰ میلیارد برای بازسازی آزادی
  • وزیر ورزش: امروز بهترین روز تاریخ ورزش ایران است
  • هاشمی: امروز بهترین روز تاریخ ورزش ایران است
  • امروز بهترین روز ورزش ایران است/ ۵ درصد استقلال و پرسپولیس برای پیشکسوتان
  • وزیر ورزش: امروز در تاریخ ورزش بهترین است
  • محموداباد، میزبان مسابقات فوتبال مناطق امید‌های کشور
  • بیش از ۳۵ رشته ورزشی در فدراسیون دانش آموزی استان بوشهر فعال است
  • جلسه اضطراری حفظ سهمیه خوزستان!