Web Analytics Made Easy - Statcounter

وهب مختاران روز دوشنبه در گفت و گو با ایرنا اظهار داشت: با تاکید رهبری فرزانه انقلاب بر ضرورت مهارت آموزی و فراهم کردن زمینه اشتغال جوانان از جمله استفاده از فرصت سربازی در نشست هایی با فرماندهان نظامی موانع و مشکلات آموزشی، کیفی سازی مهارت آموزی به سربازان بررسی شد.
وی اضافه کرد: همزمان با چهل سالگی انقلاب شکوهمند اسلامی کارگاه های جدید آموزشی در پایگاه هوایی شهید نوژه تجهیز و آماده بهره برداری شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


مدیرکل آموزش فنی و حرفه ای همدان ادامه داد: کارگاه های آموزشی شامل تعمیر تراکتور و تیلر، تعمیر تجهیزات و وسایل کشاورزی و تعمیر موتورهای سنگین دیزلی و دیزل ژنراتورها در مرکز آموزش فنی و حرفه ای پایگاه شهید نوژه تجهیز و آماده مهارت آموزی به سربازان است.
مختاران گفت: چنانچه جوانان در مدت خدمت سربازی مهارت لازم را کسب کنند بعد از پایان خدمت بیکار نمی ماند زیرا که مهمترین علت بیکاری نداشتن مهارت است.
وی یکی از مهمترین برنامه های اداره کل آموزش فنی و حرفه ای همدان را مهارت آموزی به سربازان و پرسنل نیروهای مسلح عنوان کرد.
مختاران افزود: این اداره کل آمادگی لازم برای اجرای درخواست های آموزشی تمامی نهاد ها و دستگاه های دیگر را دارد.
7526/2087
انتهای پیام

منبع: جماران

کلیدواژه: جام ملت های آسیا منع به کارگیری بازنشستگان بودجه 98 جلیقه زردها اشتغال بیکاری سربازی فنی و حرفه ای نیروهای مسلح جام ملت های آسیا منع به کارگیری بازنشستگان بودجه 98 جلیقه زردها امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۶۱۸۰۸۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مهارت‌آموزی ۳۵۲۱ مددجوی کمیته امداد خراسان‌ جنوبی

معاون اشتغال و خودکفایی کمیته امداد امام‌ خمینی(ره) خراسان‌ جنوبی گفت: ۳ هزار و ۵۲۱ نفر از مددجویان کمیته امداد استان از آموزش‌های فنی و حرفه‌ای  از ابتدای سال گذشته تاکنون بهره‌مند شدند. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از بیرجند، علی‌اکبر نخعی با اعلام این خبر اظهار داشت: اصولی‌ترین روش فقرزادیی از طریق آموزش، مهارت‌آموزی، توانمندسازی محرومین و ایجاد اشتغال برای آنهاست.

معاون اشتغال و خودکفایی کمیته امداد امام‌ خمینی(ره) خراسان‌ جنوبی گفت: برنامه کمیته امداد برای آموزش مددجویان شامل نیازسنجی شغلی مناطق، استعداد سنجی مددجویان و مشاوره و هدایت شغلی آنها، برگزاری دوره‌های آموزش کار آفرینی و آموزش فنی وحرفه‌ای به منظور ارتقای مهارت فنی و ... است.

وی بیان کرد: در راستای تحقق این موضوع در مدت سال 1402 تا پایان فروردین‌ماه امسال 3هزار و 521 نفر از افراد تحت حمایت این نهاد  آموزش‌های فنی و حرفه‌ای را فرا گرفتند.

نخعی از مشغول به کار شدن 233 مددجوی کمیته امداد از ابتدای سال گذشته تاکنون از طریق کاریابی‌ها خبر داد و گفت: کمیته امداد  امام‌خمینی(ره) با هدف اشتغال برای افراد بیکار تحت حمایت این نهاد و به منظور استفاده از توان و ظرفیت کارخانجات، موسسات، و مجتمع های تولیدی و صنعتی از طریق ارائه بسته‌های تشویقی نسبت به اجرای این امر خداپسندانه اقدام می‌کند. 

معاون اشتغال و خودکفایی کمیته امداد امام‌خمینی(ره) خراسان‌جنوبی خاطرنشان کرد: بسته‌های تشویقی شامل پرداخت 100 درصد حق  بیمه سهم کارفرما به مدت دو سال تا سقف 23 درصد حداقل حقوق و دستمزد مصوب شورای عالی کار پس از اطمینان از واریز حق بیمه به کار گمارده شده توسط کارفرما و اعطای تسهیلات کارفرمایی به ازای هر نفر از مددجویان به‌کارگیری شده یک میلیارد و 500 میلیون ریال، حداکثر تا سقف 40 میلیارد ریال بابت هر کارگاه از اعتبارات قرض الحسنه بانکی است. 

وی افزود: گام نهادن و نیت خیر کارآفرین در این پروسه تاثیرگذار را جهت کاهش آلام و مشکلات نیازمندان ضروری و باعث اجر دنیوی و اخروی دانست که در این راستا ارائه بسته‌های تشویقی کمیته امداد یکی از عوامل انگیزش کارفرمایان برای جذب و بکارگیری مددجویان تحت حمایت است.

انتهای پیام/252

دیگر خبرها

  • اجرای طرح تابستانه ویژه مهارت آموزی دانش آموزان سنین 7 تا 18 سال
  • مهارت‌آموزی ۳۵۲۱ مددجوی کمیته امداد خراسان‌ جنوبی
  • خبر خوش برای سربازان؛ آتش‌نشانی هم سرباز می‌گیرد
  • خبر خوش برای سربازان
  • ۲۰ هزار سرباز ماهر وام خوداشتغالی گرفته‌اند
  • ۲۰ هزار سرباز ماهر وام خوداشتغالی گرفته اند
  • ماشین‌آلات راهداری خراسان جنوبی تجهیز و بازسازی شد
  • بهترین آموزشگاه مهارت‌های فنی با ضمانت بازگشت وجه در صورت نارضایتی
  • راه اندازی رشته‌های جدید در مرکز فنی حرفه ایی میناب
  • رنجش معلمان ماده ۲۸ از شهریه بالای دوره مهارت‌آموزی