Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس جمهور آمریکا هرگونه طرحی برای خروج نظامیان این کشور از عراق را به شدت رد کرد.به گزارش بلاغ،«دونالد ترامپ»، رئیس جمهور آمریکا در یک گفتگوی تلویزیونی اعلام کرد: نظامیان آمریکایی از عراق خارج نخواهند شد، چون می‌خواهیم ایران را زیرنظر بگیریم.

ترامپ در این گفتگو ادعا کرد: پایگاهی مجهز و گران‌قیمت در عراق تاسیس شده تا از طریق آن همه بخش‌های منطقه را زیرنظر بگیریم نه اینکه از عراق خارج شویم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ترامپ در ادامه با ادبیاتی قلدرمآبانه گفت: این موضوعات را خیلی از مردم نمی‌‍فهمند، چون ما می‌خواهیم نیروهایمان را در عراق حفظ کنیم تا اگر اتفاقی در منطقه افتاد با خبر شویم و اگر کسی دنبال سلاح هسته‌ای رفت، قبل از آن که او کاری انجام دهد، ما مطلع شویم.

اظهارات ترامپ در گفتگوی تلویزیونی سی بی اس در مورد حفظ نظامیان آمریکایی در عراق در حالی مطرح شده که او پیش‌تر با حضور در همین برنامه، درگیری و جنگ آمریکا در عراق را یکی از بزرگترین اشتباهات کشورش عنوان کرده بود.

تاکید ترامپ بر عدم خروج نظامیان امریکایی در عراق پس از دستور جنجالی او برای خروج نظامیان آمریکایی از سوریه اعلام شده که با واکنش‌های بسیاری در داخل آمریکا مواجه شد و در نهایت کار را به استعفای وزیر دفاع او کشاند.

منبع: بلاغ مازندران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.bloghnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بلاغ مازندران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۶۱۸۴۱۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پنتاگون: آمریکا مذاکرات با نیجر را آغاز کرد 

پاتریک رایدر، سخنگوی پنتاگون با اشاره به اینکه پنتاگون مذاکرات با نیجر را برای حفظ نیروهایش در این کشور آغاز کرده تاکید کرد که ایالات متحده به ماموریت خود برای مبارزه با تروریسم در منطقه ساحل، به رغم تایید خروج نظامی خود از نیجر، ادامه خواهد داد.

بنا بر گزارش ها، واشنگتن یک هیئت کوچک از نمایندگان پنتاگون و فرماندهی ایالات متحده در آفریقا را برای شرکت در مذاکرات فرستاده است، چند روز پس از آن که چاد آخرین کشور آفریقایی شد که خواستار خروج نیرو‌های آمریکایی شد.

اخیرا یک منبع دولتی در کشور نیجر تاکید کرد که واشنگتن باید یک جدول زمانی را برای خروج نیرو‌های آمریکایی از نیجر ارائه کند تا در مورد آن در دولت بحث شود.

پیش از این گزارش شد ایالات متحده با از دست دادن پایگاه نظامی خود در کشور آفریقایی چاد مواجه است، زیرا مقامات دولتی تهدید کرده اند که یک توافقنامه امنیتی مهم را فسخ می‌کنند و نفوذ آمریکا در منطقه را به خطر می‌اندازد.

باشگاه خبرنگاران جوان بین‌الملل بین‌الملل

دیگر خبرها

  • ناقوس مرگ حضور نظامی آمریکا در ساحل
  • ابراز تمایل نیجر به خرید سلاح از روسیه به موازات برنامه‌ریزی برای خروج نظامیان آمریکا
  • درخواست پنتاگون از دولت عراق درباره نیروهای آمریکایی
  • پنتاگون: از طرح حمله اسرائیل به رفح خبر نداریم
  • پنتاگون: آمریکا مذاکرات با نیجر را آغاز کرد 
  • حمله پهپادی به نظامیان آمریکایی در پایگاه عین الاسد
  • حمله پهپادی به نظامیان آمریکایی در پایگاه «عین الاسد» عراق
  • خروج نظامیان آمریکایی از نیجر
  • حزب‌الله عراق: عملیات علیه نظامیان آمریکا را از سر می‌گیریم
  • حزب‌الله عراق: عملیات علیه نظامیان آمریکایی را از سر می‌گیریم