Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه ،عباس بهاری فرمانده یگان حفاظت اداره کل منابع طبیعی و آبخیزداری استان کرمانشاه گفت : با همکاری قوه قضاییه و نیروی انتظامی ۹۵ درصد کوره‌های زغال در کرمانشاه به ویژه منطقه عثمانوند تخریب شده است.

وی گفت : گشت‌های یگان حفاظت با شناسایی مناطق دارای کوره‌های زغال موفق به این حجم از تخریب‌های گسترده شده اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فرمانده یگان حفاظت اداره کل منابع طبیعی و آبخیزداری استان کرمانشاه بیان کرد: تعدادی از روستا‌ها به ویژه در عثمانوند به دلیل اعتیاد سرپرست خانواده ونبود منبعی برای گذران زندگی به این سمت و سو روی آورده اند.

وی با تاکید براینکه متخلفان از تیررس قانون دور نخواهند ماند، گفت: گشت‌های یگان حفاظت به طور جدی درصدد شناسایی و برخورد با خاطیان است.

بهاری تخریب و تصرف عرصه‌های منابع طبیعی را از دیگر چالش‌های پیش رو اعلام و عنوان کرد: عده‌ای سودجو که زمین خوار هم نیستند صرفا به دلیل طمع درصدد تصرف اراضی کشاورزی هستند.

وی وضعیت تخریب و تصرف عرصه‌های منابع طبیعی را در دالاهو، اسلام آباد غرب و گیلانغرب بحرانی‌تر دانست.

فرمانده یگان حفاظت اداره کل منابع طبیعی و آبخیزداری استان کرمانشاه خواستار همکاری مردم در گزارش تخلفات از طریق سامانه ۱۵۰۴ شد و گفت: یگان حفاظت منابع طبیعی به صورت جدی دردصد برخورد با متخلفین، تشکیل پرونده و معرفی آنان به مراجع قضایی است .

 

 

انتهای پیام/د

کوره‌های زغال در کرمانشاه به ویژه منطقه عثمانوند تخریب شده است

 

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: محیط زیست حوادث

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۶۱۸۵۳۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رژه خودرویی نیروی انتظامی و یگان ویژه کرمانشاه در روز ارتش

دریافت 41 MB کد خبر 6080963

دیگر خبرها

  • رفع تصرف ۳۰۰ هکتار از عرصه‌های طبیعی کرمانشاه
  • فردی که متهم به قطع درختان بود در گرگان دستگیر شد
  • جذب ۴ هزار نیرو در یگان حفاظت منابع طبیعی کشور
  • رفع تصرف ۱۰ هکتار از اراضی ملی شهرستان جیرفت
  • رژه خودرویی نیروی انتظامی و یگان ویژه کرمانشاه در روز ارتش
  • رفع تصرف اراضی ملی در شهرستان قائم شهر
  • وضعیت خوب بارندگی‌های امسال و غنی شدن پوشش گیاهی
  • کشف ۱۰۰۰کیلو لاشه کوسه ماهی در ساحل بوشهر
  • رفع تصرف ۱۳ هکتار از اراضی ملی در شهرستان چرام
  • رفع تصرف ۱۰۰۰ مترمربع از اراضی ملی بابل