Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ايتنا»
2024-04-18@03:17:47 GMT

اختلال اینترنت در آمریکا به‌دلیل سرمای شدید

تاریخ انتشار: ۱۵ بهمن ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۲۶۱۹۱۶۲

اختلال اینترنت در آمریکا به‌دلیل سرمای شدید

ایتنا - به دلیل آب وهوای بسیار سرد در آمریکا، دسترسی ساکنان ایالت های میانه غربی این کشور به اینترنت و وای فای دچار اختلال شده است.

همزمان با ورود سرمای شدید به ایالت های میانه غربی آمریکا، دسترسی کاربران شرکت AT&T به سرویس‌های اینترنت، موبایل و تلویزیون قطع شده است.
سرویس اینترنت برخی مشتریان این شرکت در ایالت های غربی مانند میشیگان و همچنین ایالت های جنوبی مانند جورجیا و فلوریدا قطع شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



ترزا ماسک سخنگوی شرکتAT&T در این باره می گوید:سرویس اینترنت برخی از مشترکان در قسمت هایی از دیترویت(بزرگترین شهر ایالت میشیگان) به دلیل آب وهوای بسیار سرد قطع شده است. ما مشغول تعمیر تجهیزات هستیم. 

البته او درباره تعداد مشترکانی که در ایالت میشیگان که با قطع سرویس اینترنت روبرو هستند، هیچ جزییاتی بیان نکرد. 
 این در حالی است که به نوشته نیوزویک، بسیاری از کاربران شرکت های Spectrum و Mediacom در ایالت‌های میانه غربی آمریکا نیز به سرویس اینترنت و وای فای دسترسی نداشته‌اند.

منبع: ايتنا

کلیدواژه: اینترنت آمریکا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.itna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ايتنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۶۱۹۱۶۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نسل جدید اینترنت ۵G در چین راه اندازی می شود

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از گیزموچاینا، در حالیکه شرکت های مخابراتی هنوز راه اندازی اینترنت نسل پنجم موبایل را تکمیل نکرده اند، چین مشغول توسعه دستاوردی جدید در این زمینه است. درهمین راستا «چاینا موبایل» که شرکت مخابراتی دولتی است، از راه اندازی شبکه ۵.۵G خبر داده است.

به بیان ساده ۵.۵G نسخه پیشرفته شبکه ۵G است و همچنین به نام ۵GA (اینترنت نسل پنجم موبایل پیشرفته) نیز مشهور است. همانطور که شبکه ۴.۵G براساس شبکه استاندارد ۴G ایجاد شد، شبکه ۵.۵G نیز براساس استاندارد ۵G بنا می شود اما میزان تاخیر و سرعت اینترنت در آن به میزان قابل توجهی بهبود یافته است.

ادعا می شود شبکه ۵.۵G نسبت به ۵G بهبود یافته است. این استاندارد جدید می تواند سرعت دانلود را تا ۱۰ گیگابیت برثانیه و سرعت آپلود محتوا را تا یک گیگابیت برثانیه افزایش دهد. هرچند شبکه ۵G با ارائه سرعت بهتر دانلود و آپلود نیازهای یک موبایل هوشمند را تامین می کند، اما نتوانسته تاثیر زیادی در فضای صنعتی ایجاد کند. در این حوزه اپلیکیشن ها نیازمند تاخیر کمتر، آپلود سریع تر داده ها، امنیت فوق العاده، عملکرد معتبر و مصرف برق کمتر هستند.

بنابراین ۵.۵Gمی تواند این شکاف ها را پر کند و به عنوان یک رابط حیاتی به سمت نسل ششم اینترنت همراه عمل کند.

چاینا موبایل اعلام کرده تا پایان سال میلادی پوشش ۵.۵G را برای بیش از ۳۰۰ شهر فراهم می کند. هم اکنون هیچ شرکت مخابراتی دیگری از برنامه برای راه اندازی ۵.۵G خبر نداده است.

کد خبر 6078571 شیوا سعیدی قوی اندام

دیگر خبرها

  • افسردگی شدید میان اعضای یک خانواده منتقل می‌شود
  • رکوردشکنی هوش مصنوعی چینی
  • ایران چگونه حملات سایبری DDoS را دفع می‌کند؟
  • اختلال در سیستم ایمنی بدن با گرمای شدید
  • دی‌ داس علیه اینترنت | حمله سایبری دی‌ داس چیست؟
  • موبایل های گوگل به اینترنت ماهواره ای متصل می شوند
  • راه‌اندازی نسل جدید اینترنت 5G در چین
  • سرویس راهنمای پیامکی شرکت گاز آذربایجان‌غربی راه‌اندازی شد
  • نسل جدید اینترنت ۵G در چین راه اندازی می شود
  • بارندگی شدید در پاکستان ۴۰ کشته برجای گذاشت