Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-23@08:46:57 GMT

نشست هم اندیشی؛ بیگانه برای مربیان باشگاهی!

تاریخ انتشار: ۱۵ بهمن ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۲۶۱۹۲۵۷

نشست هم اندیشی؛ بیگانه برای مربیان باشگاهی!

دیروز نشست هم اندیشی کمیته داوران با مربیان و کاپیتان های لیگ برتر که بیشتر شبیه یک نشست خودمانی بود در حالی برگزار شد که خیلی از مربیان و کاپیتان ها دراین نشست حضور پیدا نکردند!

به گزارش "ورزش سه"، تعداد مربیان حاضر در این نشست از انگشتان یک دست فراتر نمی رفت و تعداد کاپیتان های حاضر هم به انگشتان یک دست نمی رسید! تا جایی که مهدی رحمتی بعد از یک ربع وقتی دید او و حسین ماهینی تنها کاپیتان های حاضر در مراسم هستند، جلسه را ترک کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

مربیان حاضر در این نشست گلایه های خود را مطرح کردند و البته پای درد و دل های مدیران کمیته داوران نشستند. علیرضا مرزبان در حاشیه این نشست با شفر آشتی کرد تا کدورت ها بین آنها برطرف شود. مربی تیم نفت مسجد سلیمان به ادبیات برخی از داوران اعتراض کرد و پاسخ خود را شنید. علیرضا منصوریان پیشنهاد داد که دستمزد داوران افزایش پیدا کند و یحیی گل محمدی از زمان راه اندازی سیستم کمک داور ویدئویی از فریدون اصفهانیان و داوود رفعتی پرسید. خلاصه اینکه این نشست برای حاضرین مفید بود به این خاطر هر که هر آنچه در ذهن داشت مطرح کرد و دغدغه ها کم شد.

 

بی شک علی دایی هم خیلی حرف ها برای گفتن داشت. و امیر قلعه نویی. به خصوص که سرمربی تیم سپاهان که از برخی از داوری های بازی تیمش در دور رفت گله مند است. هم چنین مربیان دیگر. حضور همه مربیان جلوه خاصی به نشست می داد و از همه مهمتر باعث می شد همه گله مندی ها به زبان بیاید و همه کدورت ها رفع شود و البته کمیته داوران هم متوجه خیلی از نقصان های داوری شود و در جهت رفع آن تدابیر تازه ای بیاندیشد. همیشه در چنین نشست هایی است که خواست ها مطرح می شود و مدیران اجرایی متوجه درخواست ها و ایرادها می شوند. از سویی نمی توان کتمان کرد چنین نشست هایی منجر به افزایش سطح کیفی بازی ها می شود. به این خاطر که در این نشست کمیته داوران هم برای خود حرف داشت. تصویر اعتراض بازیکنان تیم ملی در بازی با ژاپن و ضربه بزرگی که فوتبال ایران در جام ملت ها خورد به نمایش گذاشته شد و فریدون اصفهانیان خطاب به مربیان گفت: اعتراض به داور بیشتر به جای اینکه به تیم کمک کند به تیم ضربه می زند. اما کو کاپیتان ها که این حرف ها را بشنوند و دغدغه ها را به همبازیان خود انتقال دهند.

 

بهترین کلاس های آموزشی در فوتبال سمینارها و نشست های هم اندیشی است اما متاسفانه از سوی باشگاه ها جدی گرفته نمی شود. نباید گله ای دیگر به فدراسیون فوتبال داشت. پیش از این هم در نشست هم اندیشی سرمربی تیم ملی با مربیان باشگاهی خیلی ها حاضر نبودند. همه مربیان غایب در نشست دیروز درد و دل های زیادی در خصوص داوری داشتند اما ای کاش می آمدند و حرف می زدند و البته پای صحبت های کمیته داوران هم می نشستند. دستاوردهای رو در رو شدن از بین رفتن ابهامات و سو تفاهمات است و این به فوتبال بهتر کمک می کند چون دغدغه های روحی و روانی را به حداقل می رساند.

منبع: ورزش 3

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۶۱۹۲۵۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سرمربی ترکیه ای تیم ملی بسکتبال رفتنی شد

جلسه کمیته فنی فدراسیون بسکتبال ایران برای معرفی گزینه‌های احتمالی سرمربیگری تیم ملی بسکتبال برگزار شد.

به گفته سعید تابش‌نیا چند گزینه ایرانی و خارجی در این جلسه معرفی شدند و رزومه‌های مربیان خارجی از کشورهای صاحب‌سبک در بسکتبال و پیشرفته به کمیته فنی ارائه شد.

در جلسه بعدی کمیته فنی، اعضا رزومه مربیان خارجی را بررسی کرده و نظر خود را در مورد مربیان ایرانی اعلام می‌کنند.

در حال حاضر هاکان دمیر سرمربی تیم ملی بسکتبال خارج از ایران حضور دارد و هدایت تیم مانیسا در لیگ برتر ترکیه را بر عهده دارد. به این ترتیب می‌توان گفت جدایی او از تیم ملی تا حدودی زیادی قطعی شده است.

دیگر خبرها

  • نخستین نشست هم‌اندیشی اعضای هیئت علمی گروه‌های آموزشی هنر، ارتباطات و رسانه
  • کمیته داوران هیچ فیلمی به بارسا نمی‌دهد!‏
  • نشست هم‌اندیشی اعضای هیئت علمی گروه‌های آموزشی هنر، ارتباطات و رسانه
  • نشست معرفی گزینه‌های احتمالی هدایت تیم ملی بسکتبال
  • برگزاری دوره آموزشی برای ۴۰۰ نفر از مربیان و داوران دادرس
  • سرمربی ترکیه ای تیم ملی بسکتبال رفتنی شد
  • نشست هم‌اندیشی‌ تشکل‌های شاهد و ایثارگر برگزار شد
  • هم‌اندیشی مدیران هیأت‌های رزمندگان اسلام در مشهد مقدس
  • ورزش و سیاست یگانه در واقعیت، بیگانه در کلمات!
  • برگزاری نشست مشتر ک هم اندیشی مدیران روابط عمومی شرکت آب و فاضلاب آذربایجان غربی و شهرداری ارومیه