Web Analytics Made Easy - Statcounter

صراط: العریبی توسط حکومت بحرین به اغتشاش و حمله به یک پاسگاه پلیس محکوم شده بود که سال ۲۰۱۴ از این کشور گریخت و به استرالیا پناه برد. او سال ۲۰۱۷ توانست در این کشور پناهندگی سیاسی بگیرد و حدود ۵۰ روز پیش، برای ماه عسل به کشور تایلند سفر کرد. با درخواست حکومت بحرین، العریبی توسط پلیس تایلند بازداشت شد که این موضوع، واکنش‌های بسیاری از سوی مقامات استرالیا به همراه داشت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

منبع: صراط نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.seratnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «صراط نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۶۱۹۴۷۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ایکس در پاکستان فیلتر شد

ایتنا - وزارت کشور پاکستان اعلام کرد به دلایل امنیتی از زمان برگزاری انتخابات در فوریه ۲۰۲۴ میلادی دسترسی به پلتفرم ایکس را مسدود کرده است.
پیش از این و از زمان فوریه، کاربران پاکستانی از مشکلاتی هنگام استفاده از ایکس خبرداده بودند. اما دولت هیچ بیانیه رسمی در این زمینه تاکنون منتشر نکرده بود.

به گزارش ایتنا از مهر، وزارت کشور پاکستان در بیانیه ای نوشتاری به دادگاه عالی اسلام آباد به تعطیلی ایکس اشاره کرده است. دادگاه دیگری نیز به دولت اعلام کرده ممنوعیت را طی یک هفته بررسی می کند.

وزارتخانه در بیانیه ارسالی به دادگاه نوشته است: در اینجا ذکر این نکته بسیار مناسب است که عدم پایبندی ایکس به دستورات قانونی دولت پاکستان و رسیدگی به نگرانی های مربوط به سوء استفاده از پلتفرم خود، اعمال ممنوعیت را ضروری می کند.

طبق بیانیه، ایکس تمایلی به حل مشکلات نداشته است.

در بخش دیگری از بیانیه آمده است: تصمیم برای ممنوعیت ایکس در پاکستان براساس منافع امنیت ملی، حفظ نظم عمومی و حفاظت از یکپارچگی کشور گرفته شده است.

دسترسی به ایکس از زمان انتخابات ملی پاکستان در ۸ فوریه ۲۰۲۴ میلادی مسدود مانده است.

دیگر خبرها

  • یک نفر در مقابل دادگاه ترامپ خودش را به آتش کشید + جزئیات
  • فردی در محوطه بیرون دادگاه ترامپ خودش را به آتش کشید
  • ساحلی‌بازان به کشور بازگشتند
  • جشن آب یا سال نو تایلندی / ببینید فقط از یک مراسم آب پاشی، تایلند چقدر درآمد داشته‌است (فیلم)
  • برتری کویت برابر بحرین در دیدار نخست
  • ایکس در پاکستان فیلتر شد
  • بورکینافاسو ۳ دیپلمات فرانسوی را اخراج کرد
  • سرمربی بوکس استرالیا به دلیل قلدری و آزار بوکسور‌ها محاکمه شد
  • «ایکس» در این کشور فیلتر شد
  • تجمع اعتراضی مقابل سفارت اردن در تهران