Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-03-28@11:31:55 GMT

کتابخانه مرکزی مشهد پس از ۲۳ سال به بهره برداری رسید

تاریخ انتشار: ۱۵ بهمن ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۲۶۱۹۴۸۱

کتابخانه مرکزی مشهد پس از ۲۳ سال به بهره برداری رسید

به گزارش خبرنگارمهر، کتابخانه مرکزی مشهد که ۲۳ سال قبل کلنگ آن به زمین زده شده بود صبح امروز  با عنوان کتابخانه مرکزی امام خمینی (ره) و با حضور وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی، استاندار خراسان رضوی و جمعی از مسئولان استانی و شهری به بهره برداری رسید.

کتابخانه مرکزی مشهد به عنوان بزرگترین کتابخانه عمومی کشور با گنجایش حدود ۲۰۰ هزار نسخه شامل صدهزار نسخه مخزن اصلی و صدهزار نسخه بخش کودک و نوجوان فعالیت خود را آغاز کرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در این کتابخانه علاوه بر بخش‌های معمول کتابخانه‌های عمومی، ۱۰ خدمت جدید نیز برای اولین بار به مراجعان ارائه می شود که بخش ناشنوایان، کم سوادان، مادر وکودک، بخش دیداری و شنیداری، مدیریت واحدهای سیار و شعب، پیشخوان کتابخانه‌های عمومی، بخش مهد کتاب، آسمان نما و اتاق نجوم، اتاق علم،دفتر پیشخوان دولت الکترونیک و رستوران، خدمات تحویل مدرک، فروشگاه محصولات فرهنگی از خدمات جدید این کتابخانه است.

کد خبر 4532932

منبع: مهر

کلیدواژه: عباس صالحی مشهد کتابخانه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۶۱۹۴۸۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری ویژه‌ برنامه ماه عاشقی در شیراز

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز فارس ، ویژه‌ برنامه ماه عاشقی در ایام ماه مبارک رمضان به مناسبت ولادت امام حسن مجتبی (ع) در کتابخانه عمومی رئیسی اردکانی شیراز برگزار می‌شود.

این برنامه ، امروز سه‌شنبه هفتم فروردین از ساعت ۱۳ و ۳۰ دقیقه در سالن کتابدار کتابخانه عمومی رئیسی اردکانی شیراز آغاز و از طریق لینک skyroom.online/ch/researchpl/fars به صورت مجازی پخش می شود.

تلاوت ترتیل حزب اول جزء ۱۵ قرآن کریم توسط حسین پرندک، مشاعره قرآنی کودکان، ارائه مباحث تفسیری جزء ۱۵ توسط دکتر محمدکاظم یزدانی، تلاوت مجلسی آیات کلام الله مجید توسط هادی افخمی و قرعه‌کشی مسابقه پیامکی ماه عاشقی از برنامه‌های این نشست خواهد بود.


دیگر خبرها

  • عضویت ۴۰ هزار نفر در کتابخانه‌های لرستان
  • خراسان رضوی رکورددار طرح‌های عمرانی در کشور
  • عزم مسئولان برای افتتاح کتابخانه درجه یک دورود در دولت سیزدهم
  • اهدای بیش از یک هزار و ۷۰۰ جلد کتاب به کتابخانه عمومی دانشجو در ملایر
  • ۱۱ سال جست‌وجو برای نام یک شاعر!
  • کتابخانه درجه یک دورود در دولت سیزدهم به بهره‌برداری برسد
  • الزام شهرداری‌ها به پرداخت سهم نیم درصدی کتابخانه‌های عمومی
  • برگزاری ویژه‌ برنامه ماه عاشقی در شیراز
  • ویژه‌برنامه ماه عاشقی در شیراز برگزار می‌شود
  • نصیرشلال: امیدوارم بهترین نسخه‌مان را در المپیک ارائه کنیم