Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از اسپوتنیک، فیصل مقداد، ­معاون وزیر امور خارجه سوریه در یک گردهمایی در دمشق اعلام کرد آن‌هایی که تلاش می‌کنند تا سوریه را نادیده بگیرند یا برای بازگشت سوریه به اتحادیه عرب شرایط خود را بر دمشق تحمیل کنند، راه به جایی نخواهند برد و موفق نخواهند شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

زیرا سوریه در برابر تهدید و باج‌خواهی تسلیم نمی‌شود و در خصوص هر چیزی که به مسائل داخلی سوریه مربوط می‌شود، به بی‌اعتنایی‌ها واکنش نشان نخواهد داد.

وی تصریح کرد تصمیماتی که به سوریه لطمه می‌زند، به ویژه تصمیماتی که توسط دیگر کشور‌های عربی اتخاذ می‌گردد، به دستور دولت‌های خارجی است.

فیصل مقداد تاکید کرد: ما همه تحولات مربوط به بازگشت سوریه به اتحادیه عرب و ازسرگیری فعالیت سفارتخانه‌های خارجی در سوریه را پیگیری می‌کنیم. در هر حال فشار‌هایی که در سطح منطقه‌ای و بین‌المللی با آن مواجه هستیم این فرایند را به چالش می‌کشد. ولی دمشق در هر صورت با توجه به موفقیت چشمگیر به دست آمده در فرایند بازگشت به آغوش اتحادیه عرب، همواره خوش‌بین است.

پیشتر احمد ابوالغیط، دبیرکل اتحادیه عرب اعلام کرده بود در صورت موافقت همه کشور‌های عربی، سوریه می‌تواند به اتحادیه عرب بازگردد. آخرین نشست سران اتحادیه عرب اواخر ژانویه سال ۲۰۱۹ در بیروت برگزار شده بود.

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: سوریه مبارزه با تروریسم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۶۲۰۰۰۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بن‌گویر: سال‌ها دربارهٔ ارتش اسرائیل به ما دروغ می‌گفتند

بن گویر وزیر امنیت داخلی رژیم صهیونیستی گفت: سال‌ها به ما می‌گفتند که ارتش اسرائیل پس از شلیک موشک توسط حماس، به غزه حمله می‌کند و زیرساخت‌های قابل توجهی را از بین می‌برد؛ سال‌هاست به ما می‌گویند «حماس تسلیم شده» در حالی که حقیقت این است که آن‌ها تپه‌های شنیِ خالی را بمباران کردند و حماس واقعاً تسلیم نشده.

به گزارش فارس، وی افزود: آخرین چیز برای اسرائیل، شلیک موشک ازسوی ایران بود تا با پاسخ‌های ضعیفی که سال‌ها علیه حملات حماس انجام داده‌اند پاسخ داده شود. شلیک موشک از ایران باید با واکنش بسیار قوی مواجه می‌شد تا دیگر چنین وضعیتی تکرار نشود.

دیگر خبرها

  • خیز بلند چین در افغانستان؛ چالش‌ها و چشم‌انداز
  • بازگشت اتباع افغانستانی به کشور خود + فیلم
  • بازگشت بازار خودرو به ساحل آرامش
  • خطر افزایش دما اروپا را تهدید می‌کند
  • ستاره استقلال، مهندس تراکتور را تهدید کرد!
  • آینده اقتصاد سوریه/ شرایط روزبه‌روز سخت می‌شود
  • سکوت برای کاهش تنش؛ سیاست اسرائیل در برابر قدرت نظامی ایران
  • دفاع وزیر کشور از بازگشت گشت ارشاد: حجاب در جمهوری اسلامی از ارکان هویتی نظام است
  • بن‌گویر: سال‌ها دربارهٔ ارتش اسرائیل به ما دروغ می‌گفتند
  • دفاع تمام قد وزیر کشور از بازگشت گشت ارشاد به خیابان‌ها