Web Analytics Made Easy - Statcounter

علی اصغر احمدی مدیرکل مدیریت بحران استانداری مازندران در گفتگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ،گفت: با آغاز بارش باران و برف در ارتفاعات و مناطق کوهستانی نیرو‌های امدادی هلال احمر، راهداری، اورژانس، مدیریت بحران، کشاورزی و پلیس راه در آماده کامل قرار داشتند.

وی افزود: بارش برف در ارتفاعات کوهستانی مازندران سبب شد صبح امروز همه مدارس سه مقطع تحصیلی منطقه بلده در نور، منطقه چهاردانگه و بخش بنافت منطقه دودانگه ساری تعطیل شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

احمدی گفت: همه مدارس ابتدایی منطقه کجور امروز تعطیل شد و دبیرستان‌های این منطقه با یک ساعت تاخیر، فعالیت خود را آغاز کردند.

مدیرکل مدیریت بحران استانداری مازندران افزود: شهرستان کلاردشت مدارس سه مقطع تحصیلی، با یک ساعت تاخیر آغاز به کار کردند.

وی با بیان اینکه بیشترین میزان بارش برف در بالادست مناطق کوهستانی گزارش شده است، گفت: خوشبختانه در این مناطق باغ مرکبات و سیاه ریشه نداشتیم به بخش کشاورزی خسارتی وارد نشد.

احمدی با بیان اینکه بارش برف و باران به صورت متناوب در استان شروع به باریدن کرده است در نتیجه شاهد آبگرفتگی معابر درون شهری و انسداد در جاده نبوده ایم، افزود: راهداران مسیر‌های برف گیر استان در جاده‌های چالوس، سوادکوه، کیاسر و هراز مستقر و مشغول نمک پاشی و پاکسازی جاده از برف هستند.

انتهای پیام/آ

جاده‌های استان باز

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: مدیریت بحران نیروی انتظامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۶۲۰۵۳۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تصاویری از تصادف همزمان ۳ خودروی شوتی در جاده کوهستانی | چپ شدن قطاری!

رئیس پلیس راه کهگیلویه‌وبویراحمد اعلام کرد: عصر امروز دوشنبه در اثر انحراف و واژگونی سه دستگاه خودرو سواری ۴۰۵ شوتی در جاده یاسوج ـ اصفهان حد فاصل روستای میمند سه نفر جان باختند. در این تصادف سه دستگاه خودروی پژو۴۰۵ شوتی به علت تخطی از سرعت مطمئنه و توانایی نداشتن رانندگان در کنترل خودرو در یک نقطه و به صورت همزمان منحرف شدند. منبع: خبرفوری

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • جاری شدن سیل در استان یزد / واژگونی چندین کامیون در جاده‌های استان
  • شناسایی و رفع 132 تعدی به حریم راههای گلستان انجام شد
  • تمام مدارس شهرستان یزد چهارشنبه غیرحضوری شد
  • آب‌گرفتگی محورهای مواصلاتی شمال شرق اصفهان
  • جاده هراز بازگشایی شد
  • محورهای شرق وشمال اصفهان دچارآبگرفتگی شد/امدادرسانی همه دستگاه‌ها
  • صدور هشدار نارنجی هواشناسی در مازندران
  • زنگ خطر سیلاب در ۲۳ شهر مازندران
  • تصاویری از تصادف همزمان ۳ خودروی شوتی در جاده کوهستانی | چپ شدن قطاری!
  • هواشناسی مازندران هشدار نارنجی صادر کرد