Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «رکنا»
2024-04-25@19:43:00 GMT

هواپیمای حامل امیلیانو سالا پیدا شد

تاریخ انتشار: ۱۵ بهمن ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۲۶۲۱۰۸۳

هواپیمای حامل امیلیانو سالا پیدا شد

رکنا: هواپیمای حامل امیلیانو سالا، مهاجم 28 ساله آرژانتینی در سواحل انگلیس یافت شده است.

بر اساس گفته های دیوید مایرن، کارشناس امور دریایی که در کنار اداره تحقیقات حوادث هواپیمائی مسئول این عملیات بوده و در حال جستجو با قایقی در سواحل برای یافتن هواپیمای خارج شده از رادار بودند، این هواپیما پیدا شده است اما هنوز نشانه ای از سرنشینان آن نبوده و به نظر می رسد هم امیلینو سالا و هم خلبان این پرواز دیوید ابیتسون، از دنیا رفته باشند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

حالا و با اعلام خانواده خود امیلیانو سالا، لاشه هواپیمای حامل این بازیکن که هفته گذشته در مسیر سفر از نانت به کاردیف ناپدید شده بود، در کانال مانش در جنوب انگلیس پیدا شده است.

اسکای اسپورتس مدعی شد کارشناسان هویت و محل هواپیما را تایید کرده اند و در مرحله جدید فعالیت و در مراحل اولیه جستجوی صبح امروز حدود ساعت 9، این هواپیما پیدا شده است. دیوید مایرن این اخبار را ویرانگر خواند، اما در ادامه مدعی شد با یافتن هواپیما حداقل ما می توانستیم پاسخی به خانواده سالا بدهیم.

تلاش های اولیه برای جستجوی هواپیما پس از سه روز منتفی شد، اما پس از جمع آوری صندوقی برای ادامه این روند، گروه های جستجو تلاش های خود را ادامه دادند و در نهایت لاشه این هواپیما پیدا شد.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

 

حوادث اختصاصی رکنا را اینجا بخوانید:

منبع: رکنا

کلیدواژه: حوادث سفر اخبار حوادث سفر اخبار اخبار حوادث انگلیس کارشناس هویت پس از سه روز مهاجم عکس فیلم بیمارستان جوان تصاویر امام خمینی فراری قتل پوشش مرد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.rokna.net دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۶۲۱۰۸۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اولین نبرد هوایی بین یک جنگنده تحت کنترل هوش مصنوعی و انسان انجام شد

به گزارش خبرگزاری علم و فناوری آنا، دارپا، آژانس تحقیقاتی پیشرفته دفاعی دولت آمریکا، با انتشار این اطلاعات فاش کرد که این نبرد هوایی ماه سپتامبر سال گذشته میلادی بین یک جنگنده «اف-۱۶» به خلبانی یک انسان با یک هواپیمای نظامی آزمایشی مجهز به هوش مصنوعی در پایگاه نیروی هوایی ادواردز در کالیفرنیا صورت گرفت.

گفته می‌‌شود این نبرد هوایی در ارتفاع بیش از ۶۰۰ متر از سطح زمین برای آزمایش میزان قدرت و پیشرفت هوش مصنوعی انجام شد. ارتش آمریکا در مورد این نبرد‌ هوایی اطلاعاتی فاش نکرده است.

دارپا در بیانیه مطبوعاتی خود از نبرد بین یک هواپیمای کنترل شده با هوش مصنوعی و یک هواپیمای کنترل شده توسط انسان به عنوان «نقطه عطفی در تاریخ» یاد کرده است.

ارتش آمریکا چند سال است که بر روی تولید هواپیماهایی نظامی کار می‌کند که توسط هوش مصنوعی هدایت می‌شوند. نیروی هوایی ایالات متحده پیش از این تجربه چند مورد شبیه سازی نبرد هوایی به شکل مجازی را به عنوان بخشی از برنامه تکامل نبرد هوایی (ACE) داشته است.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • پاکبان زنجانی کیف حامل مدارک قیمتی را به صاحبش برگرداند
  • (ویدئو) تصویری حیرت انگیز از فرود ناموفق یک بوئینگ
  • فیلم/ ورود هواپیمای رئیس‌جمهور به فرودگاه بین‌المللی سریلانکا
  • فرآیند تولید هواپیمای ترابری غول پیکر «ایلیوشین ایل-۷۶» (فیلم)
  • لحظه ترسناک کنده شدن چرخ هواپیمای مسافربری هنگام برخاستن از روی باند فرودگاه (فیلم)
  • ببینید | لحظه ترسناک کنده شدن چرخ هواپیمای مسافربری هنگام برخاستن از روی باند فرودگاه
  • نقض حریم هوایی افغانستان در قندهار
  • قیمت جت شخصی چند؟
  • درخواست غرامت 120 میلیونی برای بازیکن کشته شده!
  • اولین نبرد هوایی بین یک جنگنده تحت کنترل هوش مصنوعی و انسان انجام شد