Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، بهروز رزمی پیش از ظهر دوشنبه در جلسه شورای اداری شهرستان خلخال تصریح کرد: ایجاد زیرساخت‌های لازم برای پوشش تلفن همراه نقاط مختلف گردشگری استان در اولویت قرار گرفته و در این خصوص در ۵۶ نقطه گردشگری اردبیل اقدامات زیربنایی لازم انجام خواهد پذیرفت.

وی از تحت پوشش تلفن همراه قرار گرفتن ۱۳ نقطه گردشگری خلخال خبر داد و افزود: با تمهیدات اندیشیده شده ۷۷ روستای خلخال زیر پوشش خدمات اینترنت پرسرعت نیز قرار خواهند گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان یادآور شد: مشکلات مناطق گردشگری ازناو و اندبیل شهرستان خلخال تا تابستان سال جدید از نظر پوشش کامل اپراتور همراه اول برطرف خواهد شد.

رزمی ادامه داد: در چهل سالگی انقلاب شکوهمند اسلامی تحولات بزرگی در زیرساخت های ارتباطی و فناوری اطلاعات نقاط مختلف استان اردبیل ایجاد شده که در نوع خود کم‌نظیر است.

وی بر ضرورت تداوم تلاش جهادوار کارکنان ارتباطات و فناوری اطلاعات استان اردبیل برای رفع مشکلات زیرساختی تاکید کرد و یادآور شد: با توجه به نیازمندی‌های احصا شده تلفن همراه ۱۳ روستای شهرستان خلخال در جنوبی‌ترین نقطه استان از نسل اول به نسل سوم و چهارم ارتقا یافته‌اند.

کد خبر 4533106

منبع: مهر

کلیدواژه: فناوری اطلاعات

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۶۲۱۱۹۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جزئیات برنامه های دولت برای ارتقای رتبه ایران در کاربرد هوش مصنوعی

 "روح‌الله دهقانی فیروزآبادی" معاون علمی و فناوری رئیس جمهور روز چهارشنبه در حاشیه جلسه هیات دولت در جمع خبرنگاران اظهار کرد: مرکز ملی هوش مصنوعی که سال گذشته تاسیس شد، کارور هوش مصنوعی که به زودی تاسیس خواهد شد تحت عنوان شرکت تقریبا خصوصی که زیرساخت‌های پردازشی و زیرساخت‌های داده‌ای و زیرساخت‌های کتابخانه‌های بزرگ را برای بحث هوش مصنوعی فراهم می‌کند. اینها ابزار‌های کمک کننده جریان کاربردی سازی هوش مصنوعی در حوزه‌های مختلف پزشکی، سلامت، ارتباطات، شهرهوشمند و مالی و ... است.

وی افزود: با تمرکزی که معاونت علمی و مرکز ملی هوش مصنوعی و شخص رئیس جمهور در موضوع هوش مصنوعی دارند پیش بینی ما این است که سال ۱۴۰۳ سال پرباری از نظر عملیاتی و اجرایی شدن کار‌های اجرایی و کاربردی است و این کار‌ها کمک می‌کند که کشور از نظر رتبه کاربرد هوش مصنوعی ارتقا پیدا کند.

معاون علمی و فناوری رئیس جمهور بیان کرد: تولید علوم عموما به بحث مقالات علمی و تعداد مقالاتی که منتشر می‌شود و همچنین ضریب تاثیر مقالات ارجاع داده می‌شود. اینکه بتوانیم آنچه که در مقالات‌مان منتشر می‌شود را پای کاربرد بیاوریم نیازمند یکسری سخت‌افزار‌ها پیشرفته و عملیات اجرایی و یکسری تنظیم‌گری‌ها برای استفاده است.

منبع: ایرنا

باشگاه خبرنگاران جوان علمی پزشکی فناوری

دیگر خبرها

  • پیگیری و اجرای پروژه‌ها بر اساس زمان‌بندی در اولویت مدیران باشد
  • روزی به نام تلفن!
  • برادران زورگیر در کمتر ۵ ساعت در شاهین‌شهر دستگیر شدند
  • قیمت انواع گوشی موبایل در بازار، چهارشنبه ۵ اردیبهشت+اینفوگرافیک
  • جزئیات برنامه های دولت برای ارتقای رتبه ایران در کاربرد هوش مصنوعی
  • عملیات حفاری تونل گردنه الماس سرعت می‌گیرد
  • نصب سیستم روشنایی جدید در ۱۲  نقطه از محور‌های ارتباطی آذربایجان‌غربی
  • ماجرای کما و فوت دختر تهرانی در متروی تجریش به روایت تسنیم
  • (ویدیو) کما و فوت دختر تهرانی در متروی تجریش؛ اصل ماجرا چیست؟!
  • استفاده از ظرفیت رودخانه‌های خلخال برای توسعه گردشگری