Web Analytics Made Easy - Statcounter

نخستین استارت‌آپ ویکند محتوای آموزشی در واحد الکترونیکی دانشگاه آزاد در راستای کارآفرینی حوزه فضای مجازی برگزار خواهد شد.

به گزارش خبرنگار فناوری خبرگزاری دانشجو، استارت‌آپ ویکند محتوای آموزشی در واحد الکترونیکی دانشگاه آزاد برگزار خواهد شد. این خبر در نشست خبری نخستین استارت‌آپ ویکند محتوای آموزشی که در محل واحد الکترونیکی برگزار می‌شد، اعلام شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!
  در این برنامه محمدرضا کشاورزی، رییس واحد الکترونیکی، با بیان اینکه دانشگاه آزاد اسلامی بزرگ‌ترین دانشگاه حضوری دنیاست، اظهار کرد: واحد الکترونیکی دانشگاه آزاد اسلامی تنها واحدی است که اجازه آموزش مجازی در کشور را دارد و بزرگ‌ترین دانشگاه مجازی کشور نیز محسوب می‌شود.
وی بیان کرد: در حال حاضر بیش از ۱۵ هزار دانشجو در بیش از ۳۰۰ رشته تحصیلی در مقاطع کارشناسی و کارشناسی ارشد در این واحد تحصیل می‌کنند. رئیس واحد الکترونیکی با بیان اینکه مرکز رشد این واحد، پشتیبان و حامی شرکت‌های دانش‌بنیان است، تصریح کرد: این واحد در حوزه‌های مختلفی فعالیت کرده و با هدف توسعه آموزش مجازی زیرساخت‌های بومی فراوانی را راه‌اندازی کرده است تا امکان تحصیل همگان فراهم شود.
کشاورزی با بیان اینکه نخستین استارت‌آپ ویکند محتوای آموزشی در راستای کارآفرینی در حوزه فضای مجازی برگزار می‌شود، خاطرنشان کرد: با راه‌اندازی این استارت‌آپ ویکند که نمونه‌های آن در تمام کشور‌های پیشرفته و توسط مدعیان حوزه آی‌تی برگزار می‌شود، استعداد‌های موجود را شناسایی می‌کنیم و با حمایت از آن‌ها این ایده‌ها را به مرحله تجاری‌سازی خواهیم رساند.
استقرار برگزیدگان استارت‌آپ ویکند در مرکز رشد دانشگاه آزاد اسلامی
مهدیار آقانصیر، مدیر مرکز رشد واحد الکترونیکی دانشگاه آزاد اسلامی نیز در ادامه این نشست با بیان اینکه تولید محتوا در دنیای مجازی باید با هدف انتقال مفاهیم صورت گیرد، اظهار کرد: در جمع‌بندی‌هایی که داشتیم به این نتیجه رسیدیم که با توجه به نیاز‌هایی که این دانشگاه به تولید محتوا داشت، نخستین استارت‌آپ ویکند محتوای آموزشی را به عنوان یک اقدام استعدادیاب و در راستای حمایت از ایده‌ها و تجاری‌سازی آن‌ها برگزار کنیم.
وی با بیان اینکه امروز محتوا از اصلی‌ترین محور‌های آموزش الکترونیک و مجازی به شمار می‌رود، گفت: متأسفانه در این حوزه با فقر محتوای آموزشی مناسب مواجه هستیم و برای رفع آن نیاز به برگزاری چنین استارت‌آپ ویکند‌های وجود دارد. آقانصیر در تشریح این رویداد اعلام کرد: استارت‌آپ ویکند محتوای آموزشی در جهت محتوا‌های موردنیاز دانش آموزان و دانشجویان برگزار می‌شود. ۳۰ بهمن پیش رویداد برگزار خواهد شد و استارت‌آپ ویکند نیز از ۸ تا ۱۰ اسفند طی سه روز برگزار می‌شود.
مدیر مرکز کوتاه مدت اعلام کرد علاقه‌مندان می‌توانند از طریق تارنمای azad.iauec.ac.ir/startup در این استارت‌آپ ویکند ثبت‌نام کنند. وی افزود: محور‌های این رویداد اپلیکیشن‌های موبایل، انیمیشن‌های آموزشی، فیلم‌های آموزشی، نرم افزار‌های کمک آموزشی (مکمل آموزش یا نرم‌افزار‌های همراه کتاب)، نرم افزار‌های ابزار معلم و استاد، نرم‌افزار‌های دایره المعارف و فرهنگ (دانشنامه)، بازی و سرگرمی‌های آموزشی، کتاب‌ها و تکالیف الکترونیکی و می‌باشند و افراد می‌توانند ایده‌های خود را در این محور‌ها عرضه کنند.
مدیر مرکز رشد واحد الکترونیکی دانشگاه آزاد اسلامی گفت:  برگزیدگان این رویداد در حوزه دانشجویی یک سال در مرکز رشد این واحد مستقر خواهند شد و از آن‌ها انواع حمایت صورت خواهد گرفت، همچنین جوایز در خصوص شرکت کنندگانی که تمایل به حضور در مرکز رشد را ندارند، از یک تا پنج میلیون تومان است.  

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: واحد الکترونیک دانشگاه آزاد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۶۲۱۶۵۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بانوی مرگ مغزی نجات بخش زندگی یک بیمار شد

به گزارش خبرگزاری صداوسیما، مرکز خراسان رضوی، مسئول واحد فراهم آوری اعضای پیوندی دانشگاه علوم پزشکی مشهد گفت: در یکهزار و چهارصد و شصت و هفتمین عمل اهدای عضو از اهدا کننده مرگ مغزی؛ رقیه رجبی ۴۶ ساله ساکن درگز که از بیمارستان قائم (عج) به واحد فراهم آوری اعضای پیوندی در مرکز پیوند اعضای دانشگاه مشهد معرفی شد، پس از دریافت رضایت از خانواده اش، در بیمارستان منتصریه تحت عمل جراحی اهدای عضو قرار گرفت.

دکتر ابراهیم خالقی افزود: قسمتی از پوست زنده یاد رقیه رجبی برای پیوند به بیماران بخش سوختگی بیمارستان امام رضا (ع) مشهد ارسال شد.

دیگر خبرها

  • جذب هسته‌های فناور جدید در دانشگاه آزاد تربت‌حیدریه
  • نحوه برگزاری کلاس‌های دانشگاه علامه طباطبایی پس از تعطیلات نوروز اعلام شد
  • طرح مدرسه عالی گردشگری و مرکز مهارتی حقوق تجاری تدوین می‌شود
  • نحوه برگزاری کلاس‌های دانشجویان پس از تعطیلات نوروز اعلام شد
  • دانشکده‌ هوش مصنوعی در تبریز تاسیس می شود
  • تولد نخستین دوقلو‌های سال ۱۴۰۳ در استان سمنان
  • تحقق جهش تولید و رشد اقتصادی با جریان مستمر علم، فناوری و نوآوری
  • بانوی مرگ مغزی، نجات بخش زندگی یک بیمار
  • بانوی مرگ مغزی نجات بخش زندگی یک بیمار شد
  • تأثیر مستقیم سراهای نوآوری دانشگاه آزاد یزد در رونق بازار