Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «انرژی امروز»
2024-04-23@23:15:16 GMT

نفت برای بار چهارم به بورس رفت

تاریخ انتشار: ۱۵ بهمن ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۲۶۲۱۷۶۷

نفت برای بار چهارم به بورس رفت

روز دوشنبه نفت خام سبک شرکت ملی نفت ایران در رینگ بین الملل بازار فیزیکی عرضه می شود.

به گزارش «انرژی امروز» از بورس انرژی ایران، امروز چهارمین عرضه نفت خام سبک در رینگ بین الملل بازار فیزیکی بورس انرژی ایران صورت می‌گیرد.

بر اساس این گزارش، امروز شاهد چهارمین عرضه نفت خام سبک شرکت ملی نفت ایران در رینگ بین الملل بازار فیزیکی بورس انرژی ایران خواهیم بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

یک میلیون بشکه نفت خام سبک با مشخصات مندرج در اطلاعیه عرضه منتشره بر روی سایت بورس انرژی ایران عرضه خواهد شد.

 

دیروز هم  کالاهای سی او و نفتای پالایش نفت آبادان، آیزوریسایکل پالایش نفت شیراز، نفتای سبک پالایش نفت تهران در رینگ داخلی و حلال ۵۰۳ پالایش نفت کرمانشاه و حلال ۴۰۲ پالایش نفت اصفهان در رینگ بین الملل بازار فیزیکی عرضه شدند.

طی معاملات دیروز بیش از۹،۳۰۵ تن انواع فرآورده های هیدروکربوری به ارزش بیش از ۳۶۵ میلیارد و ۸۸۱ میلیون ریال در بازار فیزیکی بورس انرژی ایران مورد معامله قرار گرفتند.

کالاهای حلال ۵۰۳، ۴۱۰ و آیزوریسایکل پالایش نفت اصفهان، حلال ۵۰۳ پتروشیمی بیستون و میعانات گازی پالایش گاز ایلام در رینگ داخلی و حلال ۵۰۳ پتروشیمی بیستون و نفت خام سبک شرکت ملی نفت ایران در رینگ بین الملل بازار فیزیکی عرضه خواهند شد.

منبع: انرژی امروز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت energytoday.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «انرژی امروز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۶۲۱۷۶۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بورس ۲۷ هزار واحد قد کشید

فرارو، شاخص کل بورس تهران در پایان معاملات امروز بازار سرمایه با افزایش ۲۷ هزار و ۱۴۷ واحدی در ارتفاع ۲ میلیون و ۳۱۲ هزار و ۹۹۱ واحدی قرار گرفت و برای دومین روز متوالی در اردیبهشت ماه صعودی شد.

به گزارش فرارو، در پایان معاملات امروز بازار سرمایه، شاخص کل هم‌وزن بورس، نیز با ۸ رشد هزار و ۴۴۶ واحدی در ارتفاع ۷۵۳ هزار و ۴۳۹ واحدی قرار گرفت.

در پایان معاملات امروز بازار سرمایه، ارزش بورس تهران به ۷۹ همت و ۹۰۵ میلیارد تومان رسید و تعداد ۴۴۰ هزار و ۶۲ معامله مورد دادوستد قرار گرفت.

در پایان معاملات امروز بازار سرمایه، نماد‌های فولاد، فملی، نوری، شپنا، بوعلی، شبندر و وبملت بیشترین تاثیر بر رشد شاخص کل بورس تهران، داشتند.

شاخص کل فرابورس ایران در پایان معاملات امروز بازار سرمایه با رشد ۲۸۹ واحدی در ارتفاع ۲۵ هزار و ۴۹۶ واحدی قرار گرفت؛ ارزش بازار اول و دوم فرابورس ایران به ۱۴ همت و ۷۸ میلیارد تومان رسید و تعداد ۲۰۴ هزار و ۱۳۵ معامله مورد دادوستد قرار گرفت.

در پایان معاملات امروز بازار سرمایه، نماد‌های آریا، فصبا، زاگرس، شگویا، ارفع، آریان و تجلی بیشترین تاثیر بر شد شاخص کل فرابورس ایران، داشتند.

دیگر خبرها

  • تازه‌ترین انتصاب‌ها در شرکت ملی گاز ایران
  • ۱۵۰۰ کیلو گرم زعفران فردا در بورس کالا عرضه می‌شود
  • عرضه شمش بلوم و تختال
  • مرکز مبادله ایران فاقد وجاهت قانونی است؟
  • آخرین جزئیات از عرضه پساپ در بورس انرژی اعلام شد
  • بورس ۲۷ هزار واحد قد کشید
  • معاملات ۳۰۷ میلیارد ریالی ۲۱ شرکت توزیع در نخستین روز بازگشایی
  • آیا  رفتن به حج با ارز بیت المال از جیب فقرا حلال است؟
  • صرفه جویی در بورس انرژی قیمت پیدا می‌کند
  • عرضه شفاف فرآورده های نفتی پالایشگاه ستاره خلیج فارس در بورس انرژی