Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایلنا، سرهنگ منصور حشمتیان در تشریح این خبر بیان داشت: راس ساعت ۹ صبح روز شنبه ۱۳ بهمن ماه، مسئولان بیمارستان الغدیر تهران در تماس با ماموران پلیس از انتقال جسد خونین پسر جوانی از سوی پدر و مادرش به بیمارستان خبر دادند.

وی ادامه داد: سریعا تیمی از ماموران عملیات کلانتری برای تحقیقات ابتدایی وارد عمل شدند و در مراحل ابتدایی مشخص شد که پسر جوان از ناحیه پهلو و ساعد دست چپ، هدف ضربات مهلک چاقو قرار گرفته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی بیان داشت: در ادامه با مشخص شدن این موضوع که مقتول ۲۲ ساله، توسط پدر و مادرش به بیمارستان منتقل شده اما این جوان قبل از رسیدن به بیمارستان به دلیل شدت خونریزی و ضربات چاقو، داخل خودروی پراید پدرش به کام مرگ فرو رفته بود اولیای دم تحت بازجویی قرار گرفتند.

وی در ادامه افزود: در ابتدای امر پدر خانواده هدف تحقیق قرار گرفت که او ادعا کرد پسرش از سوی افراد ناشناس هدف ضربات چاقو قرار گرفته است اما تناقض‌گویی‌های پدر جوان کافی بود تا طی بازجویی‌های فنی لب به بازگویی حقیقت گشاید.

وی ابراز داشت: پدر مقتول در تشریح این اتفاق اظهارکرده بود ساعت هفت صبح دو پسرم بخاطر گوشی موبایل با هم درگیر شدند که در این صحنه یکی از پسرانم با چاقو برادرش را هدف قرار داد و وقتی متوجه خونریزی پسرم از ناحیه پهلو و دستش شدم، به سرعت او را سوار بر خودرو به همراه همسرم به بیمارستان منتقل کردیم که پیش از رسیدن به اورژانس او فوت کرده بود.

این مقام انتظامی تصریح کرد: با ثبت این موضوعات در پرونده و مراجعه ماموران به محل وقوع قتل، مشخص شد متهم برادرکش متواری شده است که با هماهنگی با بازپرس کشیک قتل پایتخت، پرونده برای دستگیری قاتل و اقدامات تکمیلی دیگر در اختیار اداره دهم آگاهی پایتخت قرار داده شد و جسد نیز برای تعیین علت اصلی فوت به پزشکی قانونی منتقل شد.

منبع: ایلنا

کلیدواژه: قتل

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.ilna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایلنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۶۲۱۸۸۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ابلاغ تعرفه واردات موبایل بالاتر از ۶۰۰ دلار

سازمان توسعه تجارت، بخشنامه حقوق ورودی گوشی‌های با قیمت بالاتر از ۶۰۰ دلار را ابلاغ کرد که بر اساس آن، این نرخ برای واردات تجاری ۱۵ درصد تعیین شده است.

به گزارش تسنیم، بر اساس این بخشنامه، حقوق ورودی گوشی‌های بالای ۶۰۰ دلار در رویه تجاری معادل ۱۵ درصد و برای سایر رویه‌ها معادل ۳۰ درصد تعیین شد.

اسفند سال گذشته بود که هیات وزیران به پیشنهاد معاونت حقوقی رئیس جمهور و به استناد اصل ۱۳۸ قانون اساسی تصویب کرد که بند (۶) ماده (۱) دستورالعمل اجرایی بند (ط) تبصره (۷) ماده واحده قانون بودجه سال ۱۴۰۲ کل کشور موضوع تصویب نامه بهمن ماه ۱۴۰۲، اصلاح شود.

بر این اساس حقوق ورودی گوشی‌های همراه حقوق ورودی رویه تجاری واردات گوشی‌های تلفن همراه خارجی با قیمت بالای ۶۰۰ دلار ۱۵ درصد و برای سایر رویه‌ها به مأخذ دو برابر یعنی ۳۰ درصد تعیین شده است.

دیگر خبرها

  • معرفی نخستین موبایل‌های دوربین‌دار جهان
  • پرواز اورژانس هوایی برای انتقال مصدوم قطع از مراغه
  • ابلاغ تعرفه واردات موبایل بالاتر از ۶۰۰ دلار
  • گروگان گیر مرموز در شاهرود زمین گیر شد
  • حقوق ورودی موبایل‌های بالای ۶۰۰ دلار ابلاغ شد
  • یک آمریکایی چهار نفر را با ضربات چاقو کشت
  • آشنایی با ابزار تعمیرات موبایل
  • راه‌های افزایش طول عمر باتری موبایل
  • ترفندهای افزایش سرعت اینترنت موبایل
  • آیا ما عمر باتری را فدای شارژ سریع در گوشی های موبایل کرده‌ایم؟