Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش پارس نیوز، در حالی اکران مردمی "ماجرای نیمروز؛رد خون" در پردیس تازه تاسیس "ایران مال" انجام شد که جواد عزتی گفت:اگر از فیلم خوش‌تان آمد در آرای مردمی شرکت کنید، اگر هم نه، مثل یه راز در دل‌تان نگهدارید.
در این اکران مردمی که شامگاه ۱۴ بهمن ماه انجام شد؛ محمد حسین مهدویان، هستی مهدوی، حسین مهری، بهنوش طباطبایی، جواد عزتی، سید محمود رضوی، کامران حجازی -مدیر تولید، مهدی زمین پرداز از حاضران در این سالن بودند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


اکران این فیلم با بیش از سی دقیقه تاخیر به طور همزمان در دو سالن شروع شد.
در ابتدای اکران، عوامل فیلم به روی صحنه آمدند و از مردم به خاطر حضور و انتخاب «ماجرای نیمروز؛ رد خون» برای تماشا تشکر کردند.
جواد عزتی ضمن عذرخواهی بابت دیر آمدنش و در پی آن تاخیر اکران فیلم گفت: دمتون گرم که این فیلم را برای تماشا انتخاب کردید،
اگر از فیلم خوش‌تان آمد در آرای مردمی شرکت کنید، اگر هم نه، مثل یه راز در دل‌تان نگهدارید.
بهنوش طباطبایی هم در ادامه گفت: خوشحالم که همراه شما فیلم را برای بار سوم، چهارم میبینم. سینمای «ایران مال» بزرگ است و من در عظمتش ماندم.
او ادامه داد: امیدوارم لذت ببرید و در آرای مردمی شرکت کنید.
هستی مهدوی، حسین مهری، محمد حسین مهدویان، مهدی زمین پرداز نیز از مردم خواستند در آرای مردمی شرکت کنند.
«ماجرای نیمروز: ردخون» اثر تازه محمدحسین مهدویان، در ادامه «ماجرای نیمروز» ساخته شده و این‌بار به روایت حمله منافقین همزمان با اعلام آتش‌بس جنگ تحمیلی میان ایران و عراق به خاک ایران می‌پردازد. عملیاتی که ایران با نام مرصاد موفق می‌شود نیروهای منافقین را در داخل خاک عراق عقب براند.
پس از تماشای فیلم؛ اکثر تماشاگران از تماشای فیلم لذت بردند، در عین حال برخی هم از طولانی بودن فیلم گله کردند.
تماشاگرانی که سن شان بیشتر بود و شاهد روزهای جنگ بودند، بیشتر از فیلم لذت برده بودند و می‌گفتند «ماجرای نیمروز: ردخون» خاطرات آن‌ها را زنده کرده و خوشحال هستند که جوان‌ترها با دیدن این فیلم موقعیت آن زمان را درک می‌کنند.
جوان‌هایی هم که در اکران این فیلم حضور داشتند نظرات متفاوتی داشتند اما نقطه نظر مشترک آن‌ها این بود اطلاعات تاریخی‌شان از آن زمان کامل شده و از جلوه‌های ویژه فیلم تعریف می کردند.

 

منبع: پارس نیوز

کلیدواژه: زمین جنگ تحمیلی ایران و عراق ایران خاک جنگ پارس اکران فیلم پارس نیوز جواد عزتی ماجرای نیمروز رد خون

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.parsnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۶۲۲۲۶۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۴ هزار واحد تولیدی راکد و نیمه فعال امسال احیا می‌شود

به گزارش خبرگزاری علم و فناوری آنا، سید امیرحسین مدنی در جلسه با فعالان حوزه احیای واحد‌های اقتصادی با اشاره به نام‌گذاری سال جدید تحت عنوان "سال جهش تولید با مشارکت مردم" و شناسایی شبکه ۳ هزار و ۲۰۰ نفری احیاگران مردمی، اظهار کرد: تاکنون بیش از هزار احیاگر مردمی با برگزاری ۳ رویداد تخصصی «تایید صلاحیت احیاگران» برای احیای واحد‌های اقتصادی آموزش دیده‌اند تا از مشارکت نیرو‌های مردمی برای احیای واحد‌های اقتصادی و جهش تولید در کشور استفاده شود.

معاون توسعه روستایی و مناطق محروم کشور افزود: این احیاگران، شامل احیاگران واحد‌های اقتصادی شامل شرکت‌های دانش بنیان، شرکت‌های پیشران، شرکت‌های احیاگری، گروه‌های جهادی و مردمی، سرمایه گذاران، کلینیک‌های کسب و کار، شرکت‌های مشاوره سرمایه گذاری و نهاد‌های تامین مالی هستند.

وی همکاری و برنامه ریزی جهت رفع مسائل و مشکلات اوراق گام با همکاری وزارت اقتصاد، بانک مرکزی، وزارت صمت جهت قبول اوراق در حوزه مالیات، سوخت و خوراک صنایع، حقوق معادن حقوق گمرکی و معوقات تامین اجتماعی و همچنین پیگیری جهت رفع موانع و تصویب تامین مالی و تخصیص ۱۵۰ همت اوراق گام جهت استفاده در زنجیره‌های تولید را از دیگر اقدامات نهضت احیای واحد‌های اقتصادی عنوان کرد که تاکنون منجر به عرضه اعتباری بیش از ۹ هزار میلیارد تومان از طریق خط اعتباری صنایع پتروشیمی به صورت ماهیانه و عرضه اعتباری بیش از ۱۰۰ همت در صنعت پتروشیمی برای اولین بار در کشور شده است.

مدنی ترجمه و تدوین بیش از ۵ کتاب در حوزه احیا واحد‌های اقتصادی شامل احیای پایدار، تامین مالی، حقوقی و بانکی و مدیریت دانش، انعقاد تفاهم‌نامه‌های تخصصی با دستگاه‌های اجرایی با ایجاد شبکه همراهان پشتیبان نهضت احیای واحد‌های اقتصادی، پیگیری و به سرانجام رساندن بیش از ۴۵۰ پرونده حقوقی و بانکی و بهره‌گیری از سکو‌های تأمین مالی جمعی و جمع‌آوری ۱۵۰۰ میلیارد تومان منابع مردمی برای احیای واحد‌های اقتصادی را از دیگر اقدامات این نهضت برشمرد.

معاون توسعه روستایی و مناطق محروم کشور با اشاره به بهره‌برداری از اولین پارک و پردیس علم و فناوری تخصصی احیا در استان البرز با همکاری جهاد دانشگاهی و طراحی دومین مرکز نوآوری احیا با همکاری دانشگاه آزاد اسلامی، گفت: در سال گذشته سامانه رصد پایش و نظارت و ارزیابی بر احیاگران، احیا جویان و زیست بوم احیا به بهره‌برداری رسید و مرکز پیگیری‌های ویژه استانی برای راهبری احیا در استان‌های سراسر کشور راه‌اندازی و ۲۰ تور تخصصی احیا و ۶ جشن احیای واحد‌های اقتصادی در کشور برگزار شد.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • اکران مردمی فیلم آپاراتچی در مشهد
  • قماربازی جواد عزتی، در یک هفته ۱۴ میلیاردتومان سود داشت
  • ماجرای تولید موبایل ایرانی به کجا رسید؟
  • استفاده از آب چاهک برای پرورش ماهی در نیمروز
  • انگشت‌ اتهامی که به سمت سعید آقاخانی، جواد عزتی و محسن تنابنده گرفته شد/ صداوسیما عذرخواهی کند
  • انگشت‌های اتهامی که به سمت سعید آقاخانی، جواد عزتی و محسن تنابنده گرفته شد
  • قاب ماندگار اکران مردمی متفاوت فیلم آپاراتچی در اهواز
  • نقض حریم هوایی افغانستان در پروان
  • ۴ هزار واحد تولیدی راکد و نیمه فعال امسال احیا می‌شود
  • فیلم | ماجرای هدیه صدام به همسر وزیر ایران چه بود؟