Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جماران»
2024-04-25@22:18:00 GMT

70 مددجوی کمیته امداد در ایذه صاحب خانه شدند

تاریخ انتشار: ۱۵ بهمن ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۲۶۲۲۴۴۰

70 مددجوی کمیته امداد در ایذه صاحب خانه شدند

بهنام مومنی عصر یکشنبه در حاشیه این آئین در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: تأمین مسکن برای نیازمندان مهم‌ترین برنامه‌های این نهاد است و یکی از خدمات گران‌ قیمت ما، در حوزه تأمین مسکن برای نیازمندان است که هرساله خدمات ارزنده‌ای در این زمینه به نیازمندان صورت می‌گیرد.
وی افزود: در پی سفر نوروز سال 97 رئیس کمیته امداد امام خمینی (ره) و قول مساعد وی70 سهمیه مسکن به مددجویان این شهرستان داده شد که امسال در دهه مبارک فجر به بهره‌برداری رسیدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


مدیر کمیته امداد امام خمینی (ره) ایذه تصریح کرد: این منازل با صرف 25 میلیارد ریال شامل 20 میلیارد ریال از اعتبارات داخلی کمیته امداد و پنج میلیارد ریال از کمکهای خیرین ساخته شده اند .
مومنی با اشاره به شرایط سخت اقتصادی موجود یادآور شد: توجه به موضوع اشتغال مردم مناطق محروم و تأمین مسکن برای آنان می‌تواند بسیاری از دغدغه‌های مددجویان را برطرف کند.
در شهرستان ایذه در شمال شرقی خوزستان هشت هزار و 24 خانوار تحت پوشش کمیته امداد امام خمینی (ره) هستند.
7161/6002
انتهای پیام

منبع: جماران

کلیدواژه: جام ملت های آسیا منع به کارگیری بازنشستگان بودجه 98 جلیقه زردها اشتغال کمیته امداد کمیته امداد امام خمینی مدیر کمیته امداد امام خمینی مسکن جام ملت های آسیا منع به کارگیری بازنشستگان بودجه 98 جلیقه زردها امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۶۲۲۴۴۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

توسعه فعالیت‌های فرهنگی و قرآنی برای مدد جویان کمیته امداد امام خمینی (ره)


به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز یزد، در نشستی که امروز با حضور خانم افتخاری مشاور رییس کمیته امداد امام خمینی کشور برگزار شد هماهنگی و هم افزایی برای توسعه فعالیت‌های فرهنگی و قرآنی برای مدد جویان کمیته امداد امام خمینی از مهمترین اهداف این نشست بود.


استان یزد با فعالیت‌هایی چشمگیر در زمینه ۱۵ رشته قرآنی در گروه‌های مختلف سنی مدد جویان کمیته امداد طی سه سال گذشته جایگاه دوم کشوری را داشته است.

دیگر خبرها

  • توسعه فعالیت‌های فرهنگی و قرآنی برای مدد جویان کمیته امداد امام خمینی (ره)
  • حل مشکلات حقوقی ۳ هزار مددجوی استان البرز از طریق مشاوره
  • ارائه خدمات حقوقی به بیش از ۱۰۰۰ مددجوی زنجانی
  • ارائه خدمات حقوقی به ۱۰۱۶ مددجوی زنجانی‌
  • ارائه خدمات حقوقی به بیش از هزار مددجوی زنجانی
  • خودکفایی ۴ هزار و ۵۹۸ مددجوی استان همدان
  • پرداخت حق بیمه تامین اجتماعی برای ۲۰۱۰ مددجوی گلستانی
  • اخلاص امام راحل(ره) بزرگ‌ترین پشتوانه کمیته امداد است
  • مهارت‌آموزی ۳۵۲۱ مددجوی کمیته امداد خراسان‌ جنوبی
  • مهارت‌آموزی سه هزار و ۵۲۱ مددجوی کمیته امداد خراسان‌جنوبی