Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایران آنلاین»
2024-04-23@06:11:19 GMT

رمال کلاهبردار در تله پلیس سیرجان

تاریخ انتشار: ۱۵ بهمن ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۲۶۲۳۲۴۶

رمال کلاهبردار در تله پلیس سیرجان

فردی که با ادعای حل مشکلات مردم از طریق رمالی و دعانویسی به کلاهبرداری مشغول بود از سوی ماموران پلیس اگاهی سیرجان شناسایی و دستگیرشد.

 

سرهنگ محمد رضا ایران نژاد فرمانده انتظامی سیرجان اظهار داشت:در پی شکایت یک تبعه افغانستانی مبنی بر اینکه به علت بیماری مادرش و توصیه برخی افراد جهت درمان به این مرد رمال مراجعه کرده اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی بیان داشت: موضوع در دستور کار دایره مبارزه با جعل و کلاهبرداری پلیس اگاهی این شهرستان قرارگرفت .

---

ایران نژاد افزود:این مرد شیاد ادعاکرده که با نوشتن دعا و رمالی می تواندبیماری مادرش را برطر ف نماید.
فرمانده انتظامی شهرستان سیرجان در ادامه اظهار داشت: متهم چندین دعا نوشته وشیوه هایی عجیب برای موثر افتادن دعا به این خانواده اموزش داده است ومتاسسفانه این خانواده هم بدون بررسی و از روی سادگی به دستورهای این رمال عمل نموده وبیماری تشدیدشده است.
وی همچنین بیان داشت: خانواده وی سپس برای مداوا مادرشان را به بیمارستان منتقل کرده که تحت عمل جراحی قرار گرفته ، سپس انان متوجه کلاهبرداری این مرد ۵۵ساله شده وبه دادسرا واگاهی مراجعه وطرح شکایت می نمایند.که برابردستور قضایی حوالی پارک ۱۷شهریوردستگیرمی شود.
ایران نژاد افزود : از خودروی متهم تعداد۶۰انگشتر قیمتی ،تعدادبسیار زیادی تسبیح،سنگ،کاغذ دعا،انواع ساعت،۸عدد گوشی تلفن همراه،ولوازم دعا نویسی وجادوگری وتعدادزیادی وسائل کشف وتوقیف گردید.
فرمانده انتظامی شهرستان از شهروندان خواست درصورتی که از این متهم شکایت دارند به پلیس اگاهی مراجعه نمایند/ سیرجان خبر 

منبع: ایران آنلاین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ion.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۶۲۳۲۴۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دستگیری کلاهبردار ١۴٠ میلیارد ریالی در چرداول

به گزارش خبرنگار مهر، سردار جمال سلمانی صبح شنبه در تشریح جزئیات این خبر بیان داشت: در پی مراجعه تعدادی از شهروندان مبنی بر اینکه فردی با هویت معلوم وبا سوء استفاده از اعتماد آنها ،١۴٠ میلیارد ریال از آنها کلاهبرداری کرده بود، دستگیری متهم در دستور کار ماموران انتظامی شهرستان چرداول قرار گرفت.

وی افزود: در تحقیقات اولیه از مالباختگان مشخص شد، متهم با استفاده شگردهای مختلف و دادن چک، اعتماد آنها را جلب کرده و برای تحویل خودرو، مقدار قابل توجهی پول از آنها دریافت کرده است.

این مقام انتظامی ادامه داد: ماموران انتظامی شهرستان چرداول با انجام اقدامات پلیسی و نیز سرنخ‌های به دست آمده موفق شدند مخفیگاه متهم را شناسایی و پس از هماهنگی با مقام قضایی طی یک عملیات غافلگیرانه، وی را دستگیر کنند.

فرمانده انتظامی استان ایلام بیان کرد: متهم در مواجهه با مالباختگان و مدارک و مستندات موجود چاره‌ای به جز اعتراف نداشت وبه کلاهبرداری ١۴٠ میلیاردی اعتراف کرد.

کد خبر 6083058

دیگر خبرها

  • دستگیری کلاهبردار وام‌ازدواج در بوکان/شاکیان به پلیس مراجعه کنند
  • کلاهبردار وام ازدواج در بوکان دستگیر شد
  • دستگیری کلاهبردار وام ازدواج در بوکان
  • کلاهبردار وام ازدواج دستگیر شد
  • دستگیری کلاهبردار فروشنده زمین غیر در ورامین/۱۸ شاکی مراجعه کردند
  • کلاهبرداری میلیاردی رمال در شبکه های اجتماعی
  • کلاهبرداری میلیاردی رمال به بهانه درمان فرزند در کازرون
  • دستگیری کلاهبردار اینترنتی در بوکان
  • دستگیری کلاهبردار ۱۴۰ میلیاردی در چرداول
  • دستگیری کلاهبردار ١۴٠ میلیارد ریالی در چرداول