Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس سازمان بسیج مستضعفین با اشاره به اینکه امروز خط مقدم ما در سازمان بسیج معیشت مردم است، گفت: مردم ما از لحاظ اقتصادی در مضیقه هستند و بسیاری از گرانی‌ها توجیه ندارد. ۱۵ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۲:۵۶ استانها مازندران نظرات - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از نکا، سردار غلامحسین غیب‌پرور امروز در مراسم افتتاح پروژه‌های محرومیت‌زدایی مازندران اظهار داشت: یکی از ارکان مهم برای تداوم  انقلاب، حضور مردم در انقلاب  است و اگر قرار باشد ارکان مهم را برشماریم، وجود مقام معظم رهبری و مردم و اعتقادات آنان است که انقلاب بر مدار آن حرکت کرد و به‌دلیل حضور مردم انقلاب تداوم داشت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی بیان کرد: قبل از پیروزی نهضت، امام(ره) به درستی تشخصیص دادند که راه پیروزی تکیه بر مردم است که بعد از پیروزی هم همین مسیر طی شد و در زمینه مقابله با توطئه دشمنان و ضد انقلابیون، تفکر انقلابی امام و رهبری در مقابل تفکر امثالی مانند بنی‌صدر ایستاد.

رئیس سازمان بسیج مستضعفین تصریح کرد: اگر مردم نبودند انقلاب به بن‌بست می‌خورد، امروز 40 سالگی انقلاب را جشن گرفتیم یک اتفاق مهم در جهان افتاد و دشمنان طراحی کردند چهل سالگی نباشد اما علی‌رغم همه این تهدیدات مردم با حضور مومنانه پشت رهبری ایستادند. آنچه واضح و مبرهن بوده این ظفرمندی مربوط به اسلام و حضور مردم است. بسیاری از خانواده‌های شهدا تک‌فرزند و تک‌پسر بودند و بسیاری خانواده دو، سه و چهار شهید دادند چون نگاه به اسلام، مکتب و رهبری بود.

عده‌ای درصدد ایجاد کمبود عمدی گوشت در کشور هستند/انتقاد از ربط دادن گرانی گوشت به قاچاق دامافزایش تقاضا برای خرید اجناس دست دوم در ماه‌های اخیر به دلیل گرانیرئیس سازمان تعزیرات حکومتی‌: گرانی در بازار بسیار زیاد است

سردار غیب‌پرور گفت: امروز خط مقدم ما در سازمان بسیج معیشت مردم است؛ مردمانی که 40 سال امتحان دادند و کم نگذاشتند. کارها برای مردم باید واقعی بوده و هدف همه رضای خدا و خلق او باشد؛ به‌گونه‌ای عمل کنیم تا حلاوت خدمت به‌کام مردم بنشیند. مردم ما از لحاظ اقتصادی در مضیقه هستند و بسیاری از گرانی‌ها توجیه ندارد.

وی افزود: از ایتام و محرومان غفلت نکنیم و بدانیم دشمن نمی‌خواهد روی پای خود بایستیم و درست عمل کنیم، پس برای مقابله با نقشه‌های آنان باید مسیر خدمت‌رسانی را درست طی کنیم. انقلاب ما با بینش اسلامی گره خورد که دشمن این امر مهم را نمی‌فهمد، اما باید دشمن بداند مردم 40 سال آمدند و هستند و خواهند بود و با پایمردی در مسیر آزادی‌خواهی و استقلال گام بر می‌دارند.

سردار غیب‌پرور گفت: همزمان با چهل سالگی انقلاب، 40 هزار پروژه زودبازده با 28 موضوع  در سراسر کشور افتتاح می‌شود. مردم مازندران فهیم و دارای شاخص و ویژگی‌های خاص هستند و ثابت کردند در تمام عرصه‌ها حضوری موثر و پیشگام داشتند و امیدواریم همه ما در سایه ولایت از انقلاب و دستاوردهای آن دفاع کنیم.

انتهای پیام/ ز

R41358/P/S6,74/CT11

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۶۲۳۳۸۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هزینه حج بسیار سنگین است/بدلیل گرانی عده‌ای از استطاعت خارج شدند

مرجع تقلید شیعیان گفت: هزینه سفر حج بسیار سنگین شده و این مساله باعث شده تا کسانی که سالیان درازی در نوبت بوده اند، نتوانند به حج مشرف شوند. به گزارش گروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو، آیت الله ناصر مکارم شیرازی در دیدار حجت الاسلام والمسلمین نواب نماینده ولی فقیه و رئیس سازمان حج و زیارت، مشکلات حج را زیاد ولی قابل حل دانسته و بیان کرد: حج سفر بسیار پربرکتی است اما متأسفانه سال به سال مشکل تر می‌شود، که لازم است با تدبیر، آن را برطرف کرد. وی یکی از مشکلات را طولانی شدن سفر حج عنوان و افزود: طولانی شدن سفر حج تا چهل روز و یا بیشتر باعث بروز مشکلاتی می‌شود که باید به آن توجه کرد. آیت الله مکارم شیرازی با تأکید بر کاهش هزینه‌های حج ابراز کرد: هزینه سفر حج بسیار سنگین شده و این مسأله باعث شده تا کسانی که سالیان درازی در نوبت بوده‌اند، اکنون به علت گرانی متأسفانه از استطاعت خارج شده و نتوانند به حج مشرف شوند. وی فلسفه حضور بعثه های مراجع در حج را خدمت رسانی به حجاج دانسته و اظهار کرد: چنانچه بعثه های مراجع نباشند، حاجیان در مناسک حج دچار مشکل می‌شوند، لذا شایسته است زمینه حضور آنان تسهیل شود. این مرجع تقلید با تأکید بر انتخاب روحانیون آموزش دیده برای کاروان‌ها تاکید کرد: روحانیون کاروان‌ها وظیفه راهنمایی و آموزش معارف و مناسک حج را بر عهده دارند و باید برای این امر توانا باشند و حجاج را به درستی راهنمایی کنند. گفتنی است در ابتدای این دیدار نماینده ولی فقیه و رئیس سازمان حج و زیارت، گزارشی از اقدامات صورت گرفته برای حج ۱۴۰۳ ارائه کرد.

دیگر خبرها

  • تقدیر از ۱۸۰ فعال عرصه مشارکت حداکثری در انتخابات ۱۴۰۲
  • هزینه حج بسیار سنگین است/بدلیل گرانی عده‌ای از استطاعت خارج شدند
  • سردار سلیمانی: ایران در عملیات وعده صادق گوشه‌ای از توانمندی‌های خود را به کار گرفت
  • آمادگی یگان‌های نظامی و انتظامی در خراسان شمالی
  • اسرائیل یک رژیم جعلی و منفور است
  • پیام تسلیت منتخب مردم استان در ششمین دوره مجلس خبرگان رهبری به مناسبت عروج محمد کیانی
  • شبکه بزرگ فرهنگی بسیج با حضور جوانان شکل گرفته است
  • گردهمایی استانی مجموعه‌های نخبه‌پرور
  • ماجرای تعریف رهبر انقلاب از همسرشان در حضور یک پزشک | هدیه ای که پس داده شد
  • ایجاد خوف در دل دشمنان نظام، وعده الهی است