Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیر جهاد کشاورزی شهرستان شوش گفت: بیش از ۸ میلیارد تومان بر اثر سیل به مزارع کشاورزی شهرستان شوش خسارت وارد شد. ۱۵ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۳:۱۲ استانها خوزستان نظرات - اخبار استانها -

علیرضا ملک‌زاده در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در شوش اظهار داشت: افزایش دبی رودخانه‌های دز و کرخه موجب طغیان این رودخانه‌ها و خسارت شدید به مزارع کشاورزی شهرستان شوش شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی گفت: سیل اخیر بیش از 80 میلیارد ریال به مزارع کشاورزی بخش شاوور خسارت وارد کرد که  بیشترین حجم خسارت‌ها مربوط به اراضی گندم و کلزا بوده است.

مدیر جهاد کشاورزی شوش افزود: کارشناسان جهاد کشاورزی در حال جمع‌آوری آمار دقیق میزان خسارت‌ها هستند.

خوزستان | طغیان رودخانه دز در روستای حمیدآباد شهرستان شوش+ فیلمخوزستان | تیپ‌های ارتش و سپاه برای امدادرسانی به روستائیان در بخش شاوور شوش مستقر شدند‌عشایر گرفتار سیلاب در بخش فتح‌المبین ‌شوش نجات یافتند

وی تصریح کرد: خسارت‌های زیادی به بخش کشاورزی شهرستان شوش وارد شد و برخی مزارع تا 100 درصد آسیب دیده‌اند.

ملک‌زاده بیان کرد: بیش از 4 هزار و 700 هکتار محصول کلزا در شهرستان شوش کشت شده که نسبت به سال‌های گذشته افزایش بی‌سابقه‌ای داشته است.

انتهای‌پیام/ح

R41468/P/S6,57/CT1

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۶۲۳۶۸۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آغاز برداشت غلات از مزارع فراشبند


به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز فارس، سرپرست مدیریت جهاد کشاورزی شهرستان فراشبند گفت: برداشت گندم و جو از مزارع دشت دژگاه بخش دهرم آغاز شده است و تا اوایل خرداد  در بخش مرکزی ادامه دارد.
سید حسن موسوی افزود: در سال زراعی جاری در شهرستان فراشبند ، ۱۰ هزار و ۳۱۰ هکتار گندم دیم، پنج هزار هکتار گندم آبی، ۱۵۰ هکتار جو آبی و هزار هکتار جو دیم کشت شده است.
به گفته وی، پیش‌بینی می‌شود ۲۰ هزار تن گندم و ۴۰۰ تن جو از مزارع این شهرستان برداشت شود.
سرپرست مدیریت جهاد کشاورزی شهرستان فراشبند گفت: در حال حاضر با توجه به اقدامات و پیگیری‌های انجام شده سه مرکز خرید فعال در این شهرستان آماده خرید گندم از کشاورزان منطقه است.

دیگر خبرها

  • برداشت چغندر قند در دزفول
  • عوامل خسارت‌زای زنگ زرد گندم و سن غلات مزارع فارس مدیریت می‌شوند
  • مدیریت عوامل خسارت‌زا زنگ زرد گندم و سن غلات در فارس
  • خسارت میلیاردی سیل به کشاورزان گراشی
  • برداشت کلزا از مزارع شهرستان کرخه
  • آغاز برداشت غلات از مزارع فراشبند
  • طلایی شدن مزارع کلزا در شهرستان میاندوآب 
  • خسارت گسترده سیلاب به کشاورزیِ جنوب سیستان و بلوچستان
  • خسارت میلیاردی سیل به بخش کشاورزی سیستان‌وبلوچستان
  • خسارت ۲۱ هزار میلیارد ریالی سیلاب به بخش کشاورزی سیستان و بلوچستان