Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیر نظارت بر درمان و اعتباربخشی دانشگاه علوم پزشکی مشهد از پلمپ چهار مرکز لیزر و زیبایی که به صورت غیر مجاز در مشهد فعالیت می کردند خبر داد.

به گزارش قدس آنلاین ؛ دکتر علی اصغر انجیدنی روز دوشنبه  افزود: پلمپ این مراکز در چارچوب اجرای طرح ضربتی برخورد با مداخله گران سلامت شب گذشته با همکاری دادگستری، پلیس اماکن و کارشناسان نظارت بر درمان دانشگاه علوم پزشکی مشهد انجام شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: سه مرکز از این تعداد واقع در غرب مشهد خدمات لیزر را به صورت غیرمجاز انجام می دادند. یکی دیگر از مراکز در ساختمان بزرگی واقع در خیابان پرستار مشهد انواع مداخلات پزشکی در قالب زیبایی، پوست و مو را بر اساس جعل مدارک پزشکی انجام می داد که ضمن پلمپ مرکز عوامل آن دستگیر شدند.
مدیر نظارت بر درمان و اعتباربخشی دانشگاه علوم پزشکی مشهد به شهروندن توصیه کرد خدمات پوست، مو و زیبایی را از مراکز مجاز و دارای پروانه از دانشگاه علوم پزشکی دریافت کنند تا مداخله گران حوزه سلامت اجازه فعالیت نداشته باشند.
هم اکنون 23 مرکز مجاز پوست، مو و زیبایی در شهر مشهد فعالیت دارند.
منبع : ایرنا

انتهای پیام

منبع: قدس آنلاین

کلیدواژه: لیزر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.qudsonline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «قدس آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۶۲۴۰۳۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پارک علم و فناوری دانشگاه علوم‌پزشکی سمنان رسید

عین‌اللهی وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی سپس از بخش اورژانس و مرکز جامع تشخیص و درمان سرطان بیمارستان کوثر سمنان بازدید کرد.

سه واحد دانش‌بنیان و ۲ واحد تحقیق و توسعه شرکت‌های دارویی در پارک علم و فناوری سلامت دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان مستقر است و شمار واحدهای فناور دانشگاه علوم پزشکی این استان در دولت سیزدهم از هشت به ۵۴ واحد و اختراعات از ۲۰ به ۳۰ رسید و اچ ایندکس (شاخصی عددی بهره‌وری و تاثیرگذاری علمی دانشمندان) این دانشگاه نیز ۱۹ درصد افزایش یافت.

بهره‌برداری از مرکز درمان سرطان نیز از مطالبه‌های مردمی استان سمنان است که با اهتمام دولت سیزدهم در تزریق به موقع اعتبار به پیشرفت فیزیکی ۹۹ درصد رسیده است.

مرکز جامع تشخیص و درمان سرطان بیمارستان کوثر با ۵۲ تخت بیمارستانی، ۶ هزار و ۸۸۰ مترمربع زیربنا دارد و در دست تجهیز است.

این مرکز با کمک خیران حوزه سلامت و نگاه ویژه دولت سیزدهم در دست تکمیل و راه‌اندازی است.

باشگاه خبرنگاران جوان سمنان سمنان

دیگر خبرها

  • شناسایی و پلمپ یک واحد طب سنتی غیرمجاز در سرایان
  • پارک علم و فناوری دانشگاه علوم‌پزشکی سمنان رسید
  • فعالیت ۲۵۴ آزمایشگاه تحت پوشش دانشگاه علوم پزشکی مشهد
  • پلمب اماکن غیرمجاز درمانی در اردبیل
  • بهره مندی بیش از یک هزار و ۵۰۰ بیمار هموفیلی از خدمات درمانی و مراقبتی
  • پلمب اماکن غیرمجاز دندانپزشکی و ماساژدرمانی در اردبیل
  • سگ‌ها عامل ۸۰ درصد حیوان گزیدگی‌ها در مشهد
  • پلمب یک مرکز غیر مجاز زیبایی در قزوین
  • تصادف در جاده گچساران_ بهبهان چهار کشته و مصدوم برجا گذاشت
  • پلمب یک مرکز غیر مجاز زیبایی در قزوین