Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری برنا از یزد، آرش نواب سرپرست شرکت توزیع نیروی برق استان یزد با اشاره به اینکه طول شبکه فشار متوسط استان یزد 10 هزار و 568 و طول شبکه فشار ضعیف یزد 8 هزار و 325 کیلومتر است عنوان کرد: پیک بار کشور 57 هزار و 97 و در استان یزد با وجود صنایع بزرگ یک هزار و 538 مگاوات است که پیک بار مربوط به شرکت توزیع 851 مگاوات است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در استان یزد 52 درصد از انرژی شرکت توزیع صرف صنعت و 15 درصد از این انرژی صرف کشاورزی می‌شود.

وی در ادامه افزود: از ابتدای امسال تا پایان دی ماه، 122 کیلومتر شبکه فشار متوسط و 198 کیلومتر شبکه فشار ضعیف به شبکه توزیع برق استان یزد اضافه شده است.

این مقام مسئول تعداد کل پروژه‌های این شرکت در ایام دهه فجر را 70 پروژه دانست و بیان کرد: در بحث انرژی‌های تجدید پذیر هم به حمدالله استان یزد ظرفیت بسیار خوبی در بحث انرژی‌های خورشیدی دارد و یکی از کارهایی که شرکت‌های برق در استان یزد باید انجام دهند، احداث نیروگاه خورشیدی است که خوشبختانه ما یک نیروگاه بزرگ سه و نیم مگاواتی در استان یزد داریم.

نواب از راه‌اندازی سامانه همراه برق در استان یزد خبر داد و گفت: به وسیله این سامانه برخی خدمات مورد نیاز افراد که برای انجام آن باید به سایت شرکت و یا به صورت حضوری به شرکت مراجعه کنند ارائه می‌شود.

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: یزد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۶۲۴۹۰۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برق روستاهای سیل زده سیستان و بلوچستان وصل شد

به گزارش «تابناک» به نقل از ایسنا، محمد رئیسی صبح امروز دوشنبه در بازدید از مناطق سیل زده اظهار کرد: عملیات برق رسانی به آخرین روستای گوردیم کنارک انجام شد و با توجه به از دست رفتن مسیر زمینی روستای گوردیم، برق رسانی به این روستا از طریق مسیر آبی و با طی مسافت حدود ۲ ساعته انجام که با این حساب برق تمامی روستاها پایدار شد.

وی با اشاره به خسارت بیش از ۹۵۰ میلیارد ریالی سیلاب و بارش سنگین بیش از ۴۰۰ میلی‌متری به شبکه توزیع برق سیستان و بلوچستان، افزود: ۴۶۶ اصله پایه شبکه فشار متوسط و ضعیف و ۲۲ دستگاه ترانسفورماتور از جمله حجم خسارت وارد شده ناشی از شرایط جوی به شبکه توزیع برق سیستان و بلوچستان است.

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق سیستان و بلوچستان گفت: با خدمات شبانه‌روزی کارکنان این شرکت از مجموع ۴۴۵ روستای مناطق سیل زده که دچار خاموشی شده بودند، برق همه روستاها هم اینک پایدار شده است.

وی با بیان اینکه نبود راه دسترسی از جمله چالش‌های کارکنان عملیاتی این شرکت جهت پایداری مجدد شبکه های برق بود، افزود: به دنبال وقوع این شرایط جوی، ۲۸۲ تیم عملیاتی به همراه تمامی تیم‌های پیمانکاری این شرکت نسبت به اصلاح و ساخت مجدد شبکه‌های آسیب دیده برق اقدام کردند.

رئیسی ادامه داد: شهروندان گرامی ضمن رعایت نکات ایمنی، در صورت بروز هرگونه خسارت یا خاموشی شبکه برق موارد را از طریق سامانه ۱۲۱ یا اپلیکشن برق من ثبت و پیگیری کنند.

دیگر خبرها

  • ادارات تهران باید تا ۱۵ خرداد امسال برچسب انرژی بگیرند
  • تمامی تاسیسات آب شهر اصفهان به تله‌متری مجهز شده است
  • اجرای بیش از ۳ هزار کیلومتر شبکه گاز در استان کرمان در سال ۱۴۰۲
  • ۳ هزار کیلومتر از خطوط انتقال آب لرستان نیازمند بهسازی است
  • برق روستاهای سیل زده سیستان و بلوچستان وصل شد
  • برق ۴۴۵ روستا‌ی سیل‌زده سیستان و بلوچستان وصل شد
  • ۵۰ درصد برق کشور در واحدهای صنعتی مصرف می‌شود
  • توسعه و اصلاح بیش از ۱۱ هزار متر شبکه فشار ضعیف هوایی در مریوان
  • رصدخانه شبکه برق و انرژی تهران به هوش مصنوعی مجهز می‌شود
  • معاملات ۳۰۷ میلیارد ریالی ۲۱ شرکت توزیع در نخستین روز بازگشایی