Web Analytics Made Easy - Statcounter

رکنا: ویدیوی تلویزیونی لحظه خیانت مردی به همسر باردارش در فضای مجازی سوژه شده است.

حجم ویدیو: 10.63M | مدت زمان ویدیو: 00:03:03

به گزارش گروه ترجمه رکنا، زن جوانی در فلوریدا برای محک زدن وفاداری نامزدش برنامه ای ترتیب داد تا به دیگران ثابت کند نامزدش خیانت کار نیست اما زمانی که قصد خوشحالی نسبت به وفاداری نامزدش را داشت با صحنه ای عجیب رو به رو شد که او را شگفت زده و گریان کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در دوربین مخفی که زن جوان تدارک دید دوست صمیمی اش را که مدل زیبایی نیز بود به رستورانی که پاتوق نامزدش بود فرستاد تا وفاداری او را محک بزند.

دختر جوان زمانی که پیش همسر دوستش داخل رستوران رفت سعی کرد با  پیشنهاد های وسوسه آمیز او را رام خود کند اما پسرجوان مدام به دختر می گفت که نامزد دارد که هم باردار است و او را به شدت دوست دارد.

زن جوان که از قضا باردار بود با دیدن این صحنه  از خوشحالی روی پای خود بند نبود مدام به اطرافیان خود می گفت که نامزدش مردی وفادار است و به او عشق او وفادار مانده است اما درست زمانی که اوج خوشحالی اش بود نامزد هوسبازش با در آغوش گرفتن دختری سیاه پوست به دوست صمیمی همسرش گفت که او نامزدش است که دو سال است که با یکدیگر در ارتباط هستند و حاصل این رابطه بارداری نامزدش است و به خاطر عشق او حاضر نشده که با هیچ کس در رابطه باشد و پیشنهاد هوس انگیز او را قبول کند.

زن جوان که از پشت دوربین شاهد ماجرا بود زمانی که فهمید نامزدش زن دیگری را به او ترجیح داده و از اول ماجرا مخاطب خاص نامزدش نبوده گریان و ناراحت از فهمیدن موضوع از دوستش خواست تا این ماجرا را به اتمام برساند.

انتشار ویدیو دوربین مخفی در فضای مجازی با موجی از انتقاد کاربران رو به رو شد که اکثر آن ها مرد جوان را هوس باز نامیدند .برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

 

حوادث اختصاصی رکنا را اینجا بخوانید:

منبع: رکنا

کلیدواژه: خیانت مدل فضای مجازی خیانت مدل فضای مجازی اخبار حوادث فضای مجازی خیانت همسر فیلم مرد هوسباز عکس فیلم بیمارستان جوان قتل پوشش مرد زن پرونده پلیس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.rokna.net دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۶۲۵۲۷۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ماجرای کنار کشیدن عمو قناد از برنامه «فیتیله‌ای‌ها» چه بود؟ + فیلم

مجید قناد معروف به عمو قناد، مجری برنامه «فیتیله‌ای‌ها» در پاسخ به سوال کامران نجف‌زاده مبنی بر اینکه چه شد از برنامه «فیتیله‌ای‌ها» فاصله گرفتید؟ گفت: من همه برنامه‌هایم را دوست دارم، اما در یک مقطع زمانی در اثر اتفاقی که دوست نداشتم، برنامه‌ای را که با تمام وجود برایش زحمت کشیدم و کار می‌کردم، روح مرا مکدر کرد. چون معمولاً هرکس تهیه‌کننده است، برنامه را مانند بچّه خودش می‌داند. 

 

 

قناد در پاسخ به این سوال که آیا دوست دارید بعد ۱۰ سال درباره ماجرای تعطیل شدن «فیتیله‌ای‌ها» صحبت کنید؟ توضیح داد: معمولاً کسی از خانه خودش صحبتی را بیرون نمی‌برد. بخاطر آن اتفاقی که در آن برنامه افتاد، واقعاً دلم شکست! جالب اینجاست که مردم هم متوجه شدند، چه اتفاقی افتاده است. از نظر من آن برنامه دیگر برنامه همیشگی‌ام نبود. تنها کاری که می‌کردم، در عین اینکه جمعه‌ها ساعت ۶:۳۰ صبح به شبکه می‌آمدم، در خلوتی خیابان با صدای بلند داد می‌زدم. وقتی دلم می‌خواست کسی را دعوا کنم، فکر می‌کردم رو‌به‌رویم است و همان صحبت‌ها را فریاد می‌زدم. 

مجری برنامه «فیتیله‌ای‌ها» ادامه داد: می‌گفتم بچّه این چیز‌ها را نمی‌خواهد! اصلاً برنامه دیگر برای بچّه‌ها نیست، برای بزرگتر‌ها شده است. ما در کارمان وظیفه‌ای داریم. ولی متاسفانه به اختلاف با عوامل خوردیم. 

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

وی در پاسخ به این سوال که علاوه‌ بر «فیتیله‌ای‌ها» با قلقلی هم به مشکل خوردید؟ چرا قلقلی لال آفریده شد؟ گفت: نه! البته قلقلی برای برنامه لال آفریده شد. من سال ۱۳۶۲ برحسب تصادف به شهربازی رفته بودم. دوست هنرمندم قلقلی را دیدم، که چقدر زیبا پانتومیم اجرا می‌کرد. بلافاصله چهره‌های مردم را دیدم، تا بازخورد کار را ببینم. دیدم مردم با ذوق کار‌های او را دنبال می‌کنند. پیش قلقلی رفتم و گفتم دلت می‌خواهد به تلویزیون بیای؟ ایشان گفت آره آره! خیلی دوست دارم. من هم او را به تهیه‌کننده معرفی کردم. 

قناد درباره دلیل صحبت نکردن قلقلی گفت: به این دلیل به قلقلی گفتیم صحبت نکند، که بعضی از بچّه‌ها کمرو و خجالتی هستند و صحبت نمی‌کنند. ما هم نقشی را انتخاب کردیم، که در عین خوشمزگی شاد هم باشد. آن بچّه‌هایی هم که ناشنوا هستند، از حرکات او متوجه صحبتش بشوند. 

مجری برنامه «فیتیله‌ای‌ها» در پاسخ به سوال کامران نجف‌زاده مبنی بر اینکه قلقلی نماد بچّه‌های نجیب و ساکت نسل جنگ و موشک باران بود؟ گفت: آفرین! کودکانی که این شرایط دست خودشان نبوده و اتفاقی بوده که برایشان رخ داده است.

باشگاه خبرنگاران جوان فرهنگی هنری رادیو تلویزیون

دیگر خبرها

  • ۸۴ سالگی صدای دوست داشتنی
  • شوخی گلزار با خانواده‌ها در برنامه تلویزیونی
  • ۸۴سالگی صدای دوست‌داشتنی
  • رمزگشایی ازجعبه سیاه چهره‌ها
  • قتل اسیدی مرد جوان با انگیزه مرموز!
  • ویدئو| حیرت تحلیلگران بی‌بی‌سی از قدرت پنهان ایران
  • ماجرای کنار کشیدن عمو قناد از برنامه «فیتیله‌ای‌ها» چه بود؟ + فیلم
  • سرنوشت مردی که زن جوان را دزدید
  • قرارداد عجیب ستاره رئال با نامزدش: معتاد نشو!
  • اوزیل: آردا گولر مثل برادر کوچک‌تر من بود؛ بالاخره زمان درخشش او هم فرا می‌رسد