Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-25@23:29:41 GMT

بهره برداری از 17 طرح در جنوب خراسان رضوی آغاز شد

تاریخ انتشار: ۱۵ بهمن ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۲۶۲۵۵۰۴

بهره برداری از 17 طرح در جنوب خراسان رضوی آغاز شد

گناباد- ایرنا- بهره برداری از 17 طرح با هزینه 45 میلیارد و 720 میلیون ریال روز دوشنبه همزمان با چهارمین روز دهه فجر در شهرستانهای گناباد و بجستان در جنوب استان خراسان رضوی آغاز شد.

به گزارش ایرنا 13 طرح از این تعداد در بخشهای بهداشتی و درمانی و برق رسانی با هزینه 36 میلیارد ریال در شهرستان گناباد به بهره برداری رسید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


سه طرح از طرح های شهرستان گناباد در بخش بهداشت و درمان شامل پایگاه سلامت امامت، فاز سه مجتمع مسکونی پزشکان متخصص و مرکز جامع سلامت بیدخت با هزینه 23 میلیارد ریال مورد بهره برداری قرار گرفت.
همچنین 10 طرح در بخش برق رسانی این شهرستان افتتاح شد که در اجرای آنها 13 میلیارد ریال هزینه شده است.
چهار طرح عمرانی، سوخت رسانی، برق رسانی و آبیاری نیز در شهرستان بجستان به بهره برداری رسید که اجرای آنها 9 میلیارد و 720 میلیون ریال هزینه داشته است.
همزمان با دهه فجر 176 طرح با هزینه 716 میلیارد ریال در شهرستانهای گناباد و بجستان به بهره برداری می رسد.
گناباد و بجستان به ترتیب در 287 و 278 کیلومتری جنوب مشهد واقع است.
2095/ 6053

منبع: ایرنا

کلیدواژه: اقتصاد طرح بهره برداري هفته دولت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۶۲۵۵۰۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۴۲ مدرسه در شهرستان گناباد بازسازی شد

به گزارش خبرنگار مهر، مجید فدوی عصر پنجشنبه در جمع خبرنگاران با بیان اینکه طی یک سال گذشته ۴۲ مدرسه در مناطق شهری و روستایی شهرستان گناباد با اعتبارات نوسازی و توسعه و تجهیز مدارس و مشارکت خیران بازسازی شدند اظهار کرد: در همین مدت علاوه بر ساماندهی ۶۵ ملک مازاد آموزش و پرورش، شش چمن مصنوعی هم نصب شد.

رئیس اداره آموزش و پرورش گناباد با بیان اینکه از آغاز سال تحصیلی تا کنون ۳۸ کلاس درس با صرف اعتبار ۱۲ میلیارد و ۱۶۰ میلیون ریال در شهرستان گناباد هوشمندسازی شد، افزود: برای هوشمند سازی هر کلاس درس به طور متوسط ۳۲۰ میلیون ریال هزینه شده است.

وی کلاس‌های هوشمند را در ارتقا بهره وری آموزشی و مشارکت پذیری دانش آموزان مؤثر دانست و تصریح کرد: این کلاس‌ها فرصت‌های یادگیری بیشتری را برای دانش آموزان فراهم، فرآیند یادگیری را سرگرم کننده و به دانش آموزان کمک می‌کند فناوری‌های جدید را بهتر فرا بگیرند.

فدوی با اشاره به تحصیل ۱۷ هزار و ۶۱۴ دانش‌آموز در مدارس مناطق شهری و روستایی گناباد خاطرنشان کرد: از این تعداد ۹ هزار و ۵۶۵ نفر در دوره ابتدایی، چهار هزار و ۷۹۶ نفر در دوره اول متوسطه و ۲ هزار و ۲۸۸ نفر در دوره دوم متوسطه مشغول به تحصیل هستند.

کد خبر 6088736

دیگر خبرها

  • ۴۲ مدرسه در شهرستان گناباد بازسازی شد
  • بیش از ۷۰ پروژه سلامت در خراسان شمالی آماده راه اندازی است‌
  • افزایش ۴۱ درصدی مصوبات سفر رییس جمهور در حوزه آبرسانی گناباد
  • سانحه رانندگی با یک کشته در محور بجستان - بردسکن
  • نرخ جدید عوارض آزادراه خرم آباد - پل زال اعلام شد
  • میزان برداشت سالانه آب در خراسان رضوی بیش از ۱۴ هزار لیتر در ثانیه است
  • بهره برداری از ۷ طرح برق رسانی درچهارمحال و بختیاری
  • بهره برداری ۷ طرح برق رسانی در چهارمحال و بختیاری
  • ۱۴ جایگاه عرضه سوخت مایع در منطقه فارس به بهره‌برداری رسید
  • اجرا و بهره‌برداری از ۷ طرح برق‌رسانی در چهارمحال‌ و بختیاری