Web Analytics Made Easy - Statcounter

بارسا به احتمال زیاد مسی و دمبله را در ال کلاسیکو در اختیار نخواهد داشت.

طرفداری - لیونل مسی، فوق ستاره آرژانتینی بارسلونا در تمرینات امروز - دوشنبه - تیمش شرکت نکرد.

به گزارش توییتر رسمی بارسلونا، بازیکنان پس از یک استراحت بعد از بازی مقابل والنسیا، از امروز کار آماده سازی برای دیدار مقابل رئال مادرید در دور رفت مرحله نیمه نهایی کوپا دل ری را با پشت سر گذاشتن یک جلسه تمرینی سبک برای ریکاوری شروع کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در تمرین امروز عثمان دمبله کار با توپ را شروع کرد و مورر، واگی و میراندا هم از تیم دوم فراخوانده شده بودند. اینیاکی پنیا هم به جای سیلسن در تمرینات حضور داشت.

بارسا حرفی از مسی نزد و در تصاویر منتشر شده از تمرینات هم خبری از او نبود. مسی امروز تمرین نکرده و حالا احتمال غیبتش در ال کلاسیکو افزایش یافته است. دمبله هم چون تازه کار با توپ را شروع کرده، بعید است برای بازی چهارشنبه آماده باشد.

منبع: طرفداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۶۲۵۷۳۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

توهین بارسایی‌ها به دمبله: بیا این پول را بگیر خائن!

به گزارش "ورزش سه"، تا امروز، تنها برند شوستر، مایکل لادروپ و لوئیس فیگو، در بازگشت به ورزشگاه بارسلونا با واکنش منفی هواداران این تیم روبرو شده بودند. مورد جدید در لیست «بازیکنان سابق منفور» برای بارسایی‌ها بسیار بالاتر از دیگران ایستاده است.

مورد جدید عثمان دمبله نام دارد. این سه‌شنبه او پس از ترک باشگاه بارسا به پاری سن ژرمن در تابستان گذشته، علیرغم اعتماد فراوانی که ژاوی هرناندز به او داشت، به این لیست پیوست.

وینگر فرانسوی در بدو ورود به ورزشگاه المپیک با اتوبوس پی اس جی مورد توهین قرار گرفت و اسکناس‌هایی با صورت او و نام یهودا (کسی که معروف به خیانت به حضرت عیسی است) به سمتش پرتاب شد. اتفاقی که قبلاً در ۲۱ اکتبر ۲۰۰۰ و زمانی که فیگو برای اولین بار پس از خیانتش به بارسا به نوکمپ برگشت، رخ داد.

هواداران در داخل ورزشگاه هم دمبله را رها نکردند. او زمانی که برای تمرین پیش از بازی وارد زمین شد با هو و سوت تماشاگران مواجه شد. این واکنش و توهین‌ها پس از آغاز بازی هم پایان نیافت و هواداران قصد دارند شبی سخت را برای دمبله خلق کنند.

دیگر خبرها

  • ژاوی تمرین بارسلونا را تعطیل کرد
  • یامگا تمرین را شروع کرد؛ گزارش تصویری تمرین استقلال
  • استقلال سبزپوش شد/ حضور بازیکنی با یک چشم + عکس
  • پاری سن ژرمن داغ دل بارسلونا را تازه کرد؛ روز به خیر! / عکس
  • عثمان دمبله: عاشق بارسلونا هستم؛ سوت‌های هواداران؟ زندگی همین است!
  • توهین بارسایی‌ها به دمبله: بیا این پول را بگیر خائن!
  • ژاوی و تماشای ویدیوی معروف تمرینات مارادونا در فاصله چند ساعت به آغاز دیدار برگشت بارسلونا و پاری سن ژرمن / فیلم
  • امشب با کله خوک دمبله را هدف می گیرند!
  • برگزاری تمرینات تراکتور زیر نظر نصرتی
  • نصرتی تراکتور را تمرین داد/ بازگشت آلوز و گوستاوو به تمرینات تیم