Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-03-28@22:40:25 GMT

کاراته کاران یزدی افتخار آفریدند

تاریخ انتشار: ۱۵ بهمن ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۲۶۲۵۷۶۵

کاراته کاران یزدی افتخار آفریدند

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یزد ، کریمی رئیس هیئت کاراته استان یزد گفت : مسابقات انتخابی کاراته سبک شتوکان تن شین آقایان کشور با حضور ۱۵ استان به صورت انفرادی به میزبانی استان قم برگزار و با معرفی نفرات برتر به کار خود پایان داد.

وی افزود: مسابقات انتخابی کاراته کشور با حضور ۵۴۰ کاراته کا سراسر کشور با هم به رقابت پرداختند که در پایان نمایندگان یزدی موفق شدند ۶ مدال طلا و ۲ نقره با خود به ارمغان بیاورند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 رئیس هیئت کاراته استان یزد گفت :نفرات اعزامی تیم کاراته مجموعه فرهنگی، ورزشی و رفاهی کارگران استان را آقایان: امیر حسین منصوری، کورش کیاپور، امیر حسین کریمیان، امیر علی سرسنگی، امیر حسین لیاقی، محمدرضا گلزاری، امیر محمد محبوبی، سید شهاب هاشمی به مربیگری محمدحسین سخی تشکیل می‌دهند.

گفتنی است: کاراته کاران برتر این مسابقات به اردوی سبک شوتوکان تن شین چهانی ژاپن دعوت خواهند شد.

استان یزد ۴۷ هیئت و ۶۵ هزار ورزشکار زیرپوشش بیمه ورزشی دارد.

انتهای پیام/ی

موفقیت کاراته کاران یزدی مسابقات انتخابی کاراته

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: کاراته وزارت ورزش و جوانان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۶۲۵۷۶۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری آزمون درجه داوری آسیایی کاراته در کشور ازبکستان

با اعلام فدراسیون کاراته آسیا آزمون کسب اولین درجه داوری کاراته قاره کهن ۱۲ اردیبهشت ماه در شهر سمرقند کشور ازبکستان برگزار خواهد شد. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم و به نقل از روابط عمومی فدراسیون کاراته، با اعلام فدراسیون کاراته آسیا آزمون درجه داوری (JB) آسیا 12 اردیبهشت ماه در شهر سمرقند کشور ازبکستان برگزار می‌شود.

داوران ممتاز ملی واجد شرایط و متقاضی شرکت در کلاس کسب اولین درجه آسیایی که حداقل دو مسابقه ملی در سال 1402 را قضاوت کردند، پس از قبولی در آزمون تئوری (به زبان انگلیسی) و عملی به این دوره اعزام می‌شوند.

برای ثبت‌نام و شرکت در این آزمون، داوران می‌بایست تا 17 فروردین ماه از طریق سامانه ملی کاراته اقدام کرده و همچنین معرفی‌نامه از هیئت کاراته استان‌شان جهت شرکت در این دوره را نیز دریافت کنند.

هروی: توقع مدالی را در سال گذشته برآورده نکردیم

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • عکس‌| دو عضو ایرانی AFC در مسابقات انتخابی المپیک
  • از رویایی نیمه تمام تا شیرینی طلای جهان و تلخی بازماندن از مسابقات آسیایی
  • مسابقات انتخابی کوراش بزرگسالان خراسان شمالی برگزار شد
  • اسامی فرنگی‌کاران ایران در مسابقات قهرمانی آسیا اعلام شد
  • اعزام ووشو کاران به بازی‌های بریکس
  • آغاز مسابقات انتخابی تیم ملی بدمینتون در زنجان
  • دعوت ورزشکار همدانی به اردوی تیم ملی ترامپولین 
  • مقدماتی انتخابی فوتبال جام جهانی ۲۰۲۶؛ ترکمنستان ۰ - ایران ۱
  • برگزاری آزمون درجه داوری آسیایی کاراته در کشور ازبکستان
  • گود زینل خان میزبان کوراش کاران داخلی و خارجی