Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیر پیش بینی و هشدار سریع سازمان هواشناسی کشور با اشاره به وزش باد شدید در شرق و جنوب شرق کشور طی روزهای سه شنبه و چهارشنبه هفته جاری، خاطرنشان کرد: طی این دو روز نیمه شرقی کشور ۶ تا ۱۰ درجه سردتر خواهد شد.

«احد وظیفه» درباره وضعیت هوای مناطق مختلف کشور به خبرنگار اجتماعی خبرگزاری شبستان گفت: امروز در استان های سواحل شرقی خزر، خراسان شمالی، نیمه شمالی سیستان و بلوچستان، خراسان جنوبی، جنوب کرمان و خراسان رضوی، بارش برف و باران و وزش باد پیش بینی می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

مدیر پیش بینی و هشدار سریع سازمان هواشناسی کشور افزود: در مناطق کوهستانی واقع در البرز شرقی، کولاک برق و در شرق هرمزگان و جنوب سیستان و بلوچستان بارش باران، گاهی رعد و برق و وزش باد در این روز پیش بینی می شود.

 

وی با بیان اینکه امروز در نیمه شرقی خراسان رضوی و جنوب سیستان و بلوچستان بیشترین بارندگی را داریم، خاطرنشان کرد: فردا ( سه شنبه 16 بهمن) در نیمه شرقی خراسان رضوی بارش برف و وزش باد پیش بینی می شود.

 

مدیر پیش بینی و هشدار سریع سازمان هواشناسی کشور با اشاره به بارش پراکنده در برخی نقاط خراسان جنوبی و جنوب کرمان در روز سه شنبه، گفت: از اواخر روز ( 16 بهمن) سامانه بارشی از کشور خارج می شود.

 

وظیفه با اشاره به وزش باد شدید در شرق و جنوب شرق کشور طی روزهای سه شنبه و چهارشنبه هفته جاری، خاطرنشان کرد: طی این دو روز نیمه شرقی  کشور 6 تا 10 درجه سردتر خواهد شد.

 

وی با اشاره به افزایش نسبی دما در نیمه غربی کشور طی روزهای سه شنبه تا پنجشنبه هفته جاری، گفت: امروز در شرق هرمزگان و نیمه جنوبی سیستان و بلوچستان رگبار و رعد وبرق و  آبگرفتگی معابر و در خراسان رضوی  بارش برف و باران پیش بینی می شود.

 

مدیر پیش بینی و هشدار سریع سازمان هواشناسی کشور یادآور شد: بندرعباس با 25 درجه و اهواز با 19 درجه بالای صفر گرم ترین مراکز استان در روز دوشنبه پیش بینی می شوند.

 

وی افزود: شهرکرد با 13 درجه زیر صفر سردترین مرکز استان طی امروز ( دوشنبه 15 بهمن) پیش بینی می شود و شهرهای اراک، اردبیل و ارومیه با 7 درجه زیر صفر، شهرهای همدان، کرمانشاه و قم نیز از دیگر مراکزی هستند که دمای آنها زیر صفر درجه پیش بینی شده است.

 

وظیفه درباره وضعیت هوای تهران نیز گفت: آسمان تهران روزهای سه شنبه و چهارشنبه صاف همراه با غبار صبحگاهی و غبار محلی پیش بینی می شود و دمای هوای تهران در روز سه شنبه به صفر درجه می رسد.

 

 

پایان پیام/47

منبع: شبستان

کلیدواژه: دهه فجر چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی جشنواره فیلم فجر انقلاب اسلامی کانون های فرهنگی هنری مساجد فیلم فجر نشست خبری اصفهان گروه سرود کانون های مساجد پیش بینی آب و هوا سازمان هواشناسی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۶۲۵۸۴۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هوای آذربایجان‌غربی تا هفت درجه گرم‌تر می‌شود

به گزارش تابناک، یاسر استاد در گفت و گو با ایرنا با پیش بینی جوی پایدار و آرام برای روزهای آینده در آذربایجان غربی افزود: طبق بررسی های هواشناسی افزایش دما در ارومیه محسوس تر خواهد بود و دمای این شهرستان که در این هفته بین منفی یک تا ۱۳ درجه سانتی گراد در نوسان بود تا ۱۹ درجه سانتی گراد افزایش می یابد.

وی اضافه کرد: در ۲۴ ساعت گذشته شهرستان چالدران با منفی هفت درجه سانتی گراد سردترین و شهرستان خوی با دمای ۱۶ درجه سانتی گراد گرم ترین شهر استان بودند.

کارشناس اداره پیش بینی اداره کل هواشناسی آذربایجان غربی گفت: در شبانه روز گذشته بارش پراکنده باران از شهرستان سردشت و تخت سلیمان تکاب گزارش شده است که حداکثر یک میلی‌متر بود، سرعت وزش باد نیز در اشنویه به حداکثر میزان سرعت خود در استان با بیش از ۵۵ کیلومتر بر ساعت رسید.

اشتاد با پیش بینی هوای سه روز آینده استان بیان کرد: روز پنجشنبه هفته جاری تا شنبه هفته آینده هوای استان صاف تا کمی ابری همراه با وزش باد است.

 به طور متوسط در سال ۴۰۰ تا ۴۵۰ میلی‌متر بارندگی در این استان به ثبت می‌رسد، کشاورزی عمده ترین شغل ساکنان آن بوده و بارندگی‌ها تاثیر مهمی بر اشتغال این بخش دارد.

 
 

دیگر خبرها

  • هوای آذربایجان‌غربی تا هفت درجه گرم‌تر می‌شود
  • پنج‌شنبه و جمعه این استان‌ها بارانی هستند
  • دمای هوای کردستان به محدوده یخبندان می‌رسد
  • افزایش نسبی دما تا شنبه در پایتخت/ وزش باد شدید
  • پیش بینی وزش باد شدید و گرد و خاک در البرز
  • پیش‌بینی هفتگی بارش و دمای هوا تا نیمه اردیبهشت ۱۴۰۳
  • پیش‌بینی هفتگی بارش و دمای هوا تا نیمه اردیبهشت‌ ۱۴۰۳
  • دمای هوا در آذربایجان‌غربی افزایش می‌یابد
  • کاهش نسبی دمای هوا در نواحی شمالی کشور از ۸ فروردین ماه
  • ناپایداری شدید دریایی در مناطق دریایی جنوب کشور و هرمزگان