Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ايتنا»
2024-04-18@09:34:36 GMT

مشخصات و قیمت بسترن کار کرده در سایت دیوار

تاریخ انتشار: ۱۵ بهمن ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۲۶۲۶۵۵۵

مشخصات و قیمت بسترن کار کرده در سایت دیوار

هر چند در بازار خودروهای چینی، محصولات جک و ام وی ام، گوی سبقت در فروش را در اختیار دارند اما کارشناسان خودرو معتقدند بسترن از نظر فناوری خودروسازی بالاتر از دیگر محصولات چینی قرار می‌گیرد. ------------------------- رپرتاژ آگهی --------------------



تا همین چند ماه پیش، کراس اوورهای چینی تنها محصولات این کشور بودند که در کلوب خودروهای ۱۰۰ میلیون تومانی طبقه‌بندی می‌شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


اما حالا، بسترن هم که یک سدان چینی است به این کلوب وارد شده و حتی خرید بسترن کارکرده هم با قیمتی بالاتر از ۱۰۰ میلیون تومان در بازار خودروی کشور صورت می‌گیرد.
 
بسترن را می‌توان آیینه‌ای تمام‌نما از سرگذشت سیاسی و اقتصادی کشور چین دانست؛ کشوری که در میانه قرن بیستم رویای کشورداری سوسیالیستی را در سر می‌پروراند اما چند دهه بعد، به بازار اقتصاد آزاد پیوست و حالا به یکی از قدرت‌های این بازار تبدیل شده است.
 
گروه خودروسازی فا به عنوان تولید کننده بسترن در تمام این دهه‌ها در عرصه خودروسازی چین فعال بود.
در سال ۱۹۵۳، گروه فا به عنوان اولین کارخانه خودروسازی چین که به شکلی دولتی اداره می‌شد، با دریافت فناوری از اتحاد جماهیر شوروی آغاز به کار کرد و سه سال بعد اولین محصول آن در چین مورد استفاده قرار گرفت که کامیون چهار تنی جی‌فانگ بود.
 
از جی‌فانگ تا بسترن، راه درازی طی شده است، و گروه فا در طول دو دهه گذشته به جای قرض گرفتن فناوری از متحد قدیمی خود، به سراغ خودروسازان برتر جهان رفته و پلت‌فورم‌های مزدا و فولکس‌واگن را در ساخت بسترن B30 و B50  به کار گرفته.
 
همین نکته موجب شده است که این دو مدل از بسترن بیش از دیگر خودروهای چینی اعتماد مشتریان ایرانی را به دست بیاورند.
هر چند در بازار خودروهای چینی، محصولات جک و ام وی ام، گوی سبقت در فروش را در اختیار دارند اما کارشناسان خودرو معتقدند بسترن از نظر فناوری خودروسازی بالاتر از دیگر محصولات چینی قرار می‌گیرد.
 
بازار مجازی فروش خودرو در سایت دیوار هم موید همین موضوع است.
خرید بسترن کارکرده، با رقمی کمتر از ۱۱۰ میلیون تومان امکان‌پذیر نیست و با وجود این قیمت‌گذاری، می‌بینیم که خرید و فروش آن از رونق نیفتاده است.
 
بسترن B50  که اولین مدل وارد شده از این خودرو به ایران به شمار می‌رود و به دلیل تبلیغات نامناسب در ایران با استقبال گسترده‌ای نیز روبرو نشد، این روزها با قیمتی بین ۱۰۰ تا ۱۲۵ میلیون تومان خرید و فروش می‌شود.
این مدل از بسترن بین سال‌های ۹۲ تا ۹۴ در ایران عرضه شد و از نظر ظاهری و فناوری با بسترن B50 F کمی تفاوت دارد.
 
B 50 F یا همان بسترن آسا، نه تنها از نظر طراحی بیرونی و اتاق دچار تحول شد، بلکه با اعمال تغییراتی در ساختار ایمنی، توانست چهار ستاره ایمنی را به خود اختصاص دهد.
علاوه بر آن، آسا برای چرخ‌های عقب از سیستم مولتی لینک استفاده می‌کند و فنربندی چرخ‌های جلویی این خودرو نیز از نوع جناغی دوبل است.
تاثیر این امکانات را می‌توان در قیمت آساهای کارکرده دید که بر حسب میزان کارکرد خودرو بین ۱۳۰ تا ۱۵۰ میلیون تومان خرید و فروش می‌شوند.
 
و اما B30 که پدیده‌ای نوظهورتر از دیگر بسترن‌ها در ایران به شمار می‌رود: ظاهر B30 کمی اسپرت‌تر از دیگر اعضای خانواده‌اش است و شاید با این ترفند بتواند بین خریداران جوان‌تر خودرو در ایران جای خود را باز کند.

این خودروی چهارسیلندر با پیشرانه ۱۶ سوپایه و حجم ۱.۶ لیتری از سال ۹۶ در بازار ایران عرضه شد. به همین دلیل بیشتر نمونه‌های کارکرده از این خودرو در بازار، کارکرد زیادی ندارند. برای مثال با رقمی در حدود ۱۱۲ تا ۱۱۵ میلیون تومان می‌توان برای خرید بسترن کارکرده از نوع B30  با کارکردی بین ۲۰ تا ۳۰ هزار کیلومتر اقدام کرد.
منبع : ویرلن
 

منبع: ايتنا

کلیدواژه: رپرتاژ

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.itna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ايتنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۶۲۶۵۵۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فروش پرطرفدارترین محصول ایران خودرو (۲۸ فروردین ۱۴۰۳) + شرایط

متقاضیان فوق می‌توانند طی مدت ۱۰ روز یا تا زمان تکمیل ظرفیت با مراجعه به سایت فروش اینترنتی به آدرس esale.ikco.ir نسبت به واریز وجه اقدام نمایند. 

زمان فعال‌سازی این بخشنامه بر روی سایت esale.ikco.ir بعد از ارسال پیامک از سوی ایران‌خودرو خواهد بود.

نکته:

۱- کلیه شرایط عمومی و اختصاصی بخشنامه‌های فراخوان اولویت‌های سامانه یکپارچه فروش خودرو (متقاضیان عادی) در خصوص متقاضیان این بخشنامه لازم‌الاجرا خواهد بود.

۲- برنامه فروش‌های پیش‌فروش ارائه شده در جدول مشمول مصوبه ۴۷۳ شورای رقابت بوده و در صورت افزایش نرخ محصول در زمان تحویل، بخش معادل پیش پرداخت مشمول افزایش نرخ نمی‌شود.

منبع: روزگار خودرو

tags # ایران خودرو سایر اخبار غذای ویژه انسان‌های اولیه چه بود و چه مزه‌ای داشت؟ | دستور پخت یک غذای مخصوص نئاندرتال‌ها! چه کسی لباس را اختراع کرد؛ آیا انسان‌های اولیه همیشه لخت بودند؟ اولین قتل در جهان چگونه اتفاق افتاد؟! انسان‌های نخستین چگونه صحبت می‌کردند؟

دیگر خبرها

  • این خودروی پرطرفدار ۵۵ میلیون تومان گران شد !
  • قیمت خودرو امروز ۳۰ فروردین + جدول
  • آغاز فروش اقساطی رقیب جدی پژو 207 اتوماتیک / اولین شرایط فروش BAC X۳ PRO در سال جدید اعلام شد (+ جدول فروش، عکس و مشخصات خودرو )
  • هونگچی H ۵؛ سدان چینی ۵میلیاردی در بازار!
  • خرید این سدان چینی بیش از ۵میلیارد تومان آب می‌خورد!
  • حراج ۳ محصول پرطرفدار ایران خودرو + جزییات
  • فروش پرطرفدارترین محصول ایران خودرو (۲۸ فروردین ۱۴۰۳) + شرایط
  • قیمت خودرو امروز ۲۸ فروردین + جدول
  • نرخ خرید بازار مسکن تهران؛ خانه در هاشم آباد متری ۵۰ میلیون تومان
  • اخطار به نمایشگاهداران متخلف/ کدملی نخرید