Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «صراط نیوز»
2024-04-24@20:10:55 GMT

خواننده لبنانی برای حجاب خواند +تصاویر

تاریخ انتشار: ۱۵ بهمن ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۲۶۲۶۶۰۱

خواننده لبنانی برای حجاب خواند +تصاویر

صراط: امل حجازی هنرمند لبنانی، جدیدترین کلیپ خود را با محتوای دینی و با محوریّت حجاب با نام (حجابک تاج: حجابت تاج است) را به مناسبت روز جهانی حجاب منتشر کرد.

به گزارش "تابناک باتو"، او در توییترش نوشته این کلیپ هدیه‌ای به همه زنانی است که حجاب دارند و آن‌هایی که برای پوشیدنش برنامه ریزی می‌کنند. او نوشته: امیدوارم این کلیپ روی هر محجبه و غیر محجبه و هر آنکسی که درباره حجاب تردید دارد تأثیر مثبت بگذارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

از سال ۲۰۱۳ میلادی، روز یکم فوریه به عنوان روزجهانی حجاب ازسوی زنان محجبه و مسلمان گرامی داشته می‌شود.

امل حجازی پیش از این هم سه اثر (الهدایة، رقّت عینیّ شوقاً و یا مریم علیکِ السلام) را با مضمون دینی خوانده است.

منبع: صراط نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.seratnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «صراط نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۶۲۶۶۰۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آتش‌سوزی خانه‌ای در بلوار ناصر حجازی

یک واحد مسکونی در بلوار ناصر حجازی دچار حریق شد.

به گزارش ایسنا، در ساعت ۱۲:۳۵ ظهر امروز یک مورد حادثه آتش‌سوزی در ساختمانی مسکونی به سامانه ۱۲۵ اطلاع داده شد که درپی آن ستاد فرماندهی آتش‌نشانان ایستگاه ۲۷ را به محل حادثه واقع بلوار ناصر حجازی، خیابان منوچهری شمالی اعزام کرد. 

با حضور عوامل آتش‌نشانی در محل حادثه، مشاهده شد که حریق در یک واحد مسکونی رخ داده و شعله‌های آتش تقریبا تمام این ساختمان را در بر گرفته و درحال سرایت به واحدهای اطراف است. در این شرایط آتش‌نشانان اقدام به قطع جریان برق و گاز کرده و پس از ایمن‌سازی کامل محل حادثه، با بکارگیری لوله‌های آبرسانی و تجهیزات خاموش کننده، عملیات مهار شعله‌های آتش را آغاز کردند.

همزمان گروهی دیگر از آتش‌نشانان نیز اقدام به جستجو در این ساختمان کردند که خوشبختانه مشخص شد فردی در ساختمان محبوس نشده است. این حادثه خسارات جانی نداشت. 

دقایقی بعد نیز نیروهای آتش نشانی شعله‌های آتش را به طور کامل مهار و خاموش کردند و پس از انجام عملیات تخلیه دود و ایمن‌سازی محل به ماموریت خود خاتمه دادند. علت این حادثه نیز از سوی کارشناسان آتش‌نشانی بررسی و اعلام خواهد شد.

کانال عصر ایران در تلگرام

دیگر خبرها

  • کلیپ| فتیله؛ بالاخره چندشنبه تعطیله؟
  • سومین سالگرد شهادت سردار حجازی برگزار می‌شود
  • احکام متناسب با جرم در پرونده‌های مرتبط با حجاب صادر شود
  • کامنت عجیب سیاوش یزدانی زیر پست الهلال با ایموجی خنده! + عکس
  • آتش‌سوزی خانه‌ای در بلوار ناصر حجازی
  • امروز مؤسسات بسیاری با فکر اندیشمندان دینی تأسیس شده‌ است
  • فرهنگ‌سازی در حوزه حجاب همراه با برخورد قهری نتیجه عکس می‌دهد
  • تصاویر تجمع زنان محجبه تهرانی در حمایت از حجاب
  • (تصاویر) تجمع بانوان محجبه در حمایت از عفاف و حجاب در تهران
  • حمله نژاد پرستان انگلیسی به زنان محجبه