Web Analytics Made Easy - Statcounter

همزمان با چهلمین سال پیروزی انقلاب اسلامی دهمین نمایشگاه نفت، گاز، پالایش و پتروشیمی ایران در منطقه ویژه اقتصادی انرژی پارس جنوبی گشایش یافت. ۱۵ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۵:۴۸ استانها بوشهر نظرات - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از عسلویه، دهمین دوره نمایشگاه تخصصی نفت، گاز، پالایش و پتروشیمی عسلویه  در منطقه پارس جنوبی ظهر امروز افتتاح شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار بوشهر در مراسم افتتاح این نمایشگاه با تبریک چهلمین سال پیروزی انقلاب اسلامی و با بیان اینکه  این نمایشگاه نشان از توانمندی ایران اسلامی در عرصه صنعت نفت است اظهار داشت: افتتاح دهمین صنعت نفت و گاز نشان می‌دهد که اقتصاد ایران اسلامی، به حد کافی می‌تواند درون‌زا باشد چراکه ظرفیت‌های لازم در اقتصاد  کشور وجود دارد.

مجید خورشیدی، با اشاره به اینکه تخصص و توانمندی ایرانیان در صنعت نفت در این نمایشگاه متبلور است تصریح کرد: برگزاری این چنین نمایشگاه‌هایی ضمن نشان دادن توانمندی‌ها و معرفی ظرفیت صنعتی و اقتصادی، امکاناتی در اختیار تولید کنندگان و  بهره‌برداران صنعت انرژی قرار می‌دهد.

معاون استاندار بوشهر با تاکید بر معرفی و شناسایی ظرفیت‌های صنعتی و اقتصادی افزود: امید می‌رود ماحصل این نمایشگاه این باشد که صنعت انرژی نفت، گاز و پتروشیمی هر بهتر بتواند از ظرفیت و قابلیت داخلی استفاده کند.

مسئول دهمین دوره نمایشگاه تخصصی نفت، گاز، پالایش و پتروشیمی عسلویه نیز با بیان اینکه این نمایشگاه در فضایی به وسعت 4 هزار و 500 مترمربع ایجاد شده اظهار داشت: نمایشگاه تخصصی نفت، گاز، پالایش و پتروشیمی عسلویه با مشارکت 140 شرکت به مدت 4 روز برپا است.

محسن عمادی حضور شرکتهای مختلف در حوزه های نفت گاز پتروشیمی را نوید بخش نمایشگاهی پربار و موثر دانست و تصریح کرد: نمایشگاه تخصصی نفت، گاز، پالایش و پتروشیمی عسلویه در مرکز همایش و نمایشگاه‌های بین المللی پارس ایجاد شده است.

نمایشگاه نفت،گاز ،پالایش و پتروشیمی در عسلویه برگزار می‌شود نهمین نمایشگاه نفت،گاز، پالایش و پتروشیمی در عسلویه گشایش یافت نمایشگاه تخصصی نفت، گاز و پتروشیمی در عسلویه راه‌اندازی می‌شود

وی بیان کرد: همزمان با سال حمایت از کالای ایرانی ، برترین سازندگان و تولید کنندگان قطعات و تجهیزات مرتبط با صنایع نفت گاز پالایش و پتروشیمی جدیدترین نوآوری‌ها و محصولات خود را در فضایی به گستره 4 هزار و 500 متر مربع در معرض دید عموم قرار داده‌اند.

مسئول دهمین دوره نمایشگاه تخصصی نفت، گاز، پالایش و پتروشیمی عسلویه افزود: این نمایشگاه زنجیره‌ای کامل از فعالیت‌های شرکت‌های فعال در عرصه تولید، فرآوری و صادرات محصولات نفتی با هدف ایجاد ارتباط نزدیک میان صنایع بالادستی و پایین دستی نفت و گاز به نمایش درآمده است.

انتهای پیام/ ت

R41363/P/S6,53/CT11

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۶۲۶۷۴۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ارائه بیش از ۱۱ هزار خدمت درمانی در بیمارستان قلب الزهرا (س) شیراز

حجت الله روستا رئیس بیمارستان قلب الزهرا (س) با بیان اینکه این مرکز درمانی در تعطیلات نوروزی نیز همانند دیگر ایام سال، خدمات تخصصی و فوق تخصصی به بیماران و مراجعان ارائه می‌دهد، اظهار کرد: آمار‌ها نشان می‌دهد از بیست و هشتم اسفند سال ۱۴۰۲ تا ششم فروردین ۱۴۰۳، بیش از ۱۱ هزار خدمت درمانی در این مرکز، ارائه شده است.

او گفت: از مجموع ۱۱ هزار و ۲۰۶ خدمت ارائه شده به بیماران در این مرکز درمانی، ۷ هزار و ۳۱۶ خدمت مربوط به بیماران سرپایی و ۳ هزار و ۸۹۰ خدمت نیز مربوط به بیماران بستری بوده است.

او تعداد مراجعه کنندگان بخش اتفاقات بزرگسال در این بازه زمانی را یک هزار و ۵۳۲ بیمار و اتفاقات اطفال را نیز ۶۳۱ بیمار عنوان کرد و افزود: همچنین ۱۲۶ بیمار به دلیل نیاز به خدمات درمانی تکمیلی، بستری شدند.

رئیس بیمارستان قلب الزهرا (س) شیراز، تعداد عمل «جراحی قلب باز» انجام شده در این بیمارستان را در این بازه زمانی، ۶ مورد و تعداد آنژیوگرافی و آنژیوپلاستی انجام شده را ۱۱۲ مورد اعلام کرد.

روستا افزود: بیمارستان قلب الزهرا (س)، یک بیمارستان عمومی، تخصصی و فوق تخصصی اســت که به صورت میانگین ماهانه حدود ۸۰ هزار خدمت به بیماران سرپایی و ۳۰ هزار خدمت به بیماران بستری ارائه می‌دهد.

او تصریح کرد: بیمارستان قلب الزهرا (س) هم اکنون دارای ۲۳۸ تخت، ۱۰ بخش بستری و ۱۳ واحد پاراکلینیک بوده و ۶۱ پزشک متخصص و فوق تخصص درمانی و هیات علمی، ۴۳ پزشک عمومی و دیگر اعضای کادر درمان و اداری، در این بیمارستان به ارائه خدمت می‌پردازند.

باشگاه خبرنگاران جوان فارس شیراز

دیگر خبرها

  • ضرورت یکپارچگی پتروشیمی‌ها دراجرای راهبرد جهش تولید بامشارکت مردم
  • ضرورت همکاری و یکپارچگی پتروشیمی‌ها در اجرای راهبرد «جهش تولید با مشارکت مردم»
  • حضور بیش از ۲۵۰ شرکت خارجی در بیست‌وهشتمین نمایشگاه صنعت نفت
  • حضور بیش از ۱۵۰۰ شرکت داخلی و ۲۵۰ شرکت خارجی در بیست‌وهشتمین نمایشگاه صنعت نفت
  • نمایشگاه ایران اکسپو ۲۰۲۴ اردیبهشت ماه برگزار می‌شود
  • حضور خوزستان در نمایشگاه ایران اکسپو ۲۰۲۴
  • آمادگی خوزستان برای حضور در نمایشگاه بین المللی ایران اکسپو ۲۰۲۴
  • ارائه بیش از ۱۱ هزار خدمت درمانی در بیمارستان قلب الزهرا (س) شیراز
  • ارائه ۸۶۱ خدمت تخصصی توسط اورژانس اجتماعی استان بوشهر
  • صنعت پتروشیمی بر مدار مهار تورم و رشد تولید در یک‌هزاروچهارصدودو