Web Analytics Made Easy - Statcounter

امام‌جمعه موقت اهواز گفت: جشن چهل سالگی پیروزی انقلاب اسلامی ایران در حالی  برگزار می‌شود که دشمن برنامه‌ریزی کرده بود مردم شاهد این مناسبت نباشد اما شاهد هستیم پیروزی انقلاب علاوه بر ایران اسلامی بسیاری از کشورهای منطقه را از چنگال آمریکا بیرون کرد. ۱۵ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۶:۰۰ استانها خوزستان نظرات - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از اهواز، آیت‌الله سید ابوالحسن حسن‌زاده امروز در تجع بزرگ بانوان خوزستانی به مناسبت گرامیداشت چهل سالگی پیروزی انقلاب اسلامی که در مصلی امام خمینی(ره) اهواز برگزار شد، با بیان این‌که زنان در پیروزی انقلاب اسلامی ایران همراه با مردان حضور داشتند، اظهار داشت: در تظاهراتی که از تاریخ 13 فروردین 57 در اهواز آغاز شد همواره زنان در کنار مردان حضور داشتند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به نقش برجسته زنان در پیروزی هشت سال جنگ تحمیلی، ادامه داد: زنان در کنار مردان نقش پر رنگی در پشت جبهه‌ها و در قالب گروه‌های پزشکی و پرستای برعهده داشتند و اکنون نیز در استمرار انقلاب نیز جایگاه والایی دارند.

آیت‌الله حسن‌زاده با اشاره به عدم انحراف انقلاب اسلامی از آرمان و اهداف خود بیان کرد: رهبرمعظم انقلاب راه امام راحل  را طی می‌کنند که این نیز به عاملی برای خشم دشمن قسم خورده تبدیل شده است.

وجود 9000 کتاب گویا در کتابخانه مرکزی اهواز ویژه نابینایان؛ کتابخانه‌ها به مراکز فرهنگی - اجتماعی تبدیل شوندنمایشگاه مدرسه انقلاب در 80 مدرسه اهواز برگزار می‌شوداهواز| انقلاب اسلامی خدمات گسترده‌ای را به مردم ارائه کرده است

امام جمعه موقت اهواز با بیان این‌که امروزه عصبانیت آمریکا بیش از گذشته  است، افزود: شیوه جنگ و تهاجم از جنگ نظامی به تهاجم فرهنگی تغییر پیدا کرده و امروزه علاوه بر آن جنگ اقتصادی نیز ایجاد شده است.

وی در تبیین نقش بانوان در مقابله با جنگ فرهنگی اظهار داشت: دشمن کمال یک جامعه و مسائلی نظیر عفاف و پاکدامنی را هدف گرفته و به دنبال ترویج مسئولیت ناپذیری، اشرافی‌گری و دیگر موارد است.

آیت‌الله حسن‌زاده عنوان کرد: جشن چهل سالگی پیروزی انقلاب اسلامی ایران در حالی  برگزار می‌شود که دشمن برنامه‌ریزی کرده بود مردم شاهد این مناسبت نباشد اما شاهد هستیم پیروزی انقلاب علاوه بر ایران اسلامی بسیاری از کشورهای منطقه را از چنگال آمریکا بیرون کرده است.

انتهای پیام/ ز

R41468/P/S6,57/CT11

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۶۲۶۹۷۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ایران دفعه بعد، ۳ هزار موشک و پهپاد به اسرائیل می‌زند، یا ۳۰ هزار؟

به گزارش خبرآنلاین روزنامه کیهان نوشت: با حملۀ سیزدهم ‌آوریل ایران به اسرائیل، روابط دو طرف وارد مرحله و فصل تازه‌ای شد. چنین حملاتی برای کشورهای عرب قابل قبول و قابل تحمل نیست. به‌رغم همۀ اختلافاتشان با اسرائیل بر سر مسئلۀ غزه، همکاری کشورهای عرب به ویژه اردن برای مقابله با حملۀ اخیر بسیار مهم بود. زیرا ایران ثبات کل منطقه و کلیه کشورهای منطقه را به چالش کشید(!؟) وی می‌افزاید: حمله موشکی و پهپادی ایران به اسرائیل، از هر لحاظ بی سابقه بود. حتی روس‌ها نیز در حملات‌شان به اوکراین، چنین حمله‌ای با چنین شدت و دامنه‌ای انجام ندادند. من نمی‌دانم که آیا جمهوری اسلامی ایران توان پرتاب همزمان ۳ هزار یا ۳۰هزار موشک و پهپاد علیه اسرائیل را داشته باشد و اگر داشته باشد، آیا سامانۀ دفاعی اسرائیل، توان خنثی کردن این سطح از حمله را خواهد داشت یا نه، ولی اگر جمهوری اسلامی چنین توانی را داشته باشد و آن را نیز به اجرا بگذارد، شکی نیست که ما وارد جنگی تمام عیار و بی‌سابقه و پرهزینه برای دو طرف خواهیم شد. وحشت‌زدگی و فرافکنی تحلیلگر صهیونیست در حالی است که وی به ‌هنگام اقدام تروریستی رژیم صهیونیستی در دمشق هیجان زده شده و گفته بود: مهم‌ترین نکته در حملۀ منسوب به اسرائیل در اول ‌آوریل گذشته این است که در نتیجۀ آن عالیترین مقام نیروی قدس سپاه پاسداران آن‌هم در کشور حسّاسی نظیر سوریه کشته شد. این حمله بیش از همه نشان داد که تا کجا اطلاعات اسرائیل دربارۀ محل حمله و حاضران در آن دقیق بوده است. محافل اسرائیلی صریحاً اعلام می‌کنند که باید دیر یا زود با اربابان نیروهای نیابتی ایران، درگیر بشویم. بسیاری معتقدند که اگر اسرائیل زودتر با ایران درافتاده بود،‌ ای‌بسا ایران از حملۀ هفتم اکتبر پشتیبانی نمی‌کرد. 21302 برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1899335

دیگر خبرها

  • نقش ماموستا ملااحمد فخری در مبارزه با گروهک‌های معاند کم نظیر بود
  • ماموستا فخری در تبیین حقایق انقلاب از علمای پیشتاز بود
  • ایران در غرب آسیا کشوری تصمیم‌ساز است
  • پیام تسلیت امام‌جمعه و استاندار کرمانشاه در پی درگذشت امام جمعه سابق جوانرود
  • ایران دفعه بعد، ۳ هزار موشک و پهپاد به اسرائیل می‌زند، یا ۳۰ هزار؟
  • ذلت، تنها دستاورد آمریکا در عملیات پنجه عقاب
  • طعنه سردار سلیمانی به کشورهای منطقه /هیچ پرنده خارجی نمی‌تواند از آسمان ایران عبور کند
  • نخستین همایش منطقه‌ای حجاب، عفاف و زیست عفیفانه برگزار می‌شود
  • تنبیهِ متجاوز؛ از طوفان شن تا وعده صادق
  • بررسی دستاوردهای ایران در مرکز شرق شناسی روسیه