Web Analytics Made Easy - Statcounter

سیدپرویز فتاح در مراسم امضای تفاهم نامه ساخت هزار واحد مسکونی برای خانواده‌های ایتام در مناطق محروم کشور که با حضور رئیس سازمان برنامه و بودجه کشور انجام شد، با تبریک ایام دهه فجر افزود: براساس این تفاهم نامه، با مشارکت کمیته امداد، سازمان برنامه و بودجه و مؤسسه خیریه بوتراب، ظرف مدت یکسال هزار واحد مسکونی برای خانواده‌های ایتام در شش استان کشور ساخته می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: با روند فعلی و براساس برنامه‌ریزی‌های انجام شده در کمیته امداد، تا پایان سال ۹۸ هیچ خانواده ایتامی در کمیته امداد بدون مسکن مناسب نخواهد بود و تمامی خانواده‌های ایتام تحت حمایت صاحب خانه می‌شوند.

رئیس کمیته امداد اضافه کرد: در روزهای آینده افتتاح چند پروژه مسکن مددجویی در استان‌های شمالی و دیگر مناطق محروم کشور را خواهیم داشت.

فتاح با اشاره به تفاهم نامه ساخت ۱۰ هزار واحد مسکن برای خانواده‌های نیازمند در جنوب کرمان که طی چند روز گذشته به امضا رسید، تاکید کرد: کمیته امداد و دولت در زمینه ساخت مسکن برای خانواده‌های ایتام پیش‌قدم شده‌اند و این مایه برکت برای نظام است.

وی با تقدیر از مشارکت مؤسسه خیریه بوتراب برای ساخت مسکن خانواده‌های ایتام گفت: این مؤسسه ۷۵۰۰ یتیم را تحت پوشش دارد و در کنار دولت و کمیته امداد اقدامات خوبی انجام داده است.

شایان ذکر است براساس این تفاهم نامه، هزار واحد مسکونی با مشارکت کمیته امداد، سازمان برنامه و بودجه و مؤسسه خیریه بوتراب برای ایتام در شش استان محروم کشور ساخته خواهد شد.

۵۰۰ واحد از این واحدهای مسکونی در مناطق روستایی و ۵۰۰ واحد در مناطق شهری پیش بینی شده است. هزینه ساخت این واحدها در مناطق روستایی ۵۰ و در مناطق شهری ۶۵ میلیون تومان در نظر گرفته شده است.

 

منبع: پارسینه

کلیدواژه: کمیته امداد پرویز فتاح

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.parsine.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارسینه» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۶۲۷۰۰۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سه قلو‌های رادکانی منتظر حمایت مسئولان+ فیلم

تولد دو، سه، چهار یا پنج نوزاد شبیه هم که همزمان ساکت می‌شوند، گریه می‌کنند، شیر می‌خواهند برای آدم‌های خارج از خانواده، جذاب و نمکی است، اما زن و مردی جوان که یکباره صاحب خانواده‌ای بزرگ شده‌اند، بیشتر دست تنهایی‌های چندقلوداری را می‌بینند.

آقای جعفری پدر این سه قلو‌ها می‌گوید: صاحب سه فرزند شدم جای شکر دارد، اما اگر حمایت نباشد تامین مخارج شان بسیار سخت است، قول های حمایتی فرزندآوری انجام شده اما کامل نبوده است.

وی می‌گوید: لطف خداوند شامل ما شده ولی مخارج سنگین است و خواستار عنایت مسئولان هستم.

مددخانی کارشناس حوزه حمایت از خانواده و جوانی جمعیت گفت: با پیگیری های انجام شده پدر سه قلوها به مجموعه بهزیستی معرفی شد تا در یک شرکت تولیدی در تاکستان مشغول به کار شود و تحت پوشش بیمه قرار بگیرد.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی باشگاه خبرنگاران جوان قزوین قزوین

دیگر خبرها

  • بهره برداری از زائرسرای «کرامت ۲» ویژه مددجویان کمیته امداد در مشهد
  • ۷۱ هزار نفر در استان قم صاحب خانه می‌شوند
  • حمایت ۲۲۰ ایرانی خارج از کشور از ایتام مازندرانی
  • نهاد مقدس کمیته امداد، یک نهاد دینی و انقلابی است
  • بهره گیری از مشارکت حامیان ایتام خارج از کشور
  • استفاده از ظرفیت مردم در راستای جهش تولید، از مهم‌ترین راهبردهای کمیته امداد فارس
  • سه قلو‌های رادکانی منتظر حمایت مسئولان+ فیلم
  • جذب ۳ هزار و ۱۰۱ حامی جدید برای حمایت از فرزندان ایتام و محسنین
  • افزایش تعداد حامیان ایتام و محسنین در چهارمحال و بختیاری
  • تولید، اشتغال و تأمین معاش خانواده، ثمره پشتکار بانوی اراکی