Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «رویداد24»
2024-04-18@04:09:46 GMT

توضیح معاون سیما درباره پایان «خندوانه»

تاریخ انتشار: ۱۵ بهمن ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۲۶۲۷۹۲۹

توضیح معاون سیما درباره پایان «خندوانه»

رویداد۲۴ مرتضی میرباقری معاون سیما درباره تولید خندوانه که اعلام شد فقط تا نوروز ۹۸ خواهد بود، گفت: برنامه خندوانه هیچ مشکلی ندارد هیچ اتفاق جدیدی هم رخ نداده است، این برنامه اکنون در حال پخش از شبکه نسیم است و نوروز هم با یک ویژه برنامه پخش می‌شود.

وی همچنین از پخش فصل جدید «دورهمی» خبر داد و گفت: با هماهنگی که انجام شده است نوروز ۹۸ برنامه‌های «دورهمی» و «خندوانه» هر دو روی آنتن می‌روند و اجرای «دورهمی» با حضور مهران مدیری خواهد بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



معاون سیما همچنین درباره زمان پایان «خندوانه» نیز عنوان کرد: بنای ما این بود که با یک تجدید قوا بعد از نوروز ۹۸ در فصل جدید دوباره روی آنتن برود.

منبع: رویداد24

کلیدواژه: رویداد24 صداوسیما خندوانه معاون سیما تولید خندوانه فصل جدید دورهمی مرتضی میرباقری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.rouydad24.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رویداد24» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۶۲۷۹۲۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

از اول هم با سلبریتی‌ها مشکل نداشتیم

غفوری در پاسخ به سوال خبرنگار «فرهیختگان» در مورد توجه دوباره به سلبریتی‌ها و افراد مشهور در امر برنامه‌سازی به‌خصوص در نوروز امسال و یلدای سال گذشته علی‌رغم اشاره و تاکید مدیران سازمان به ساخت برنامه‌های فاقد سلبریتی گفت: «ما هیچ تاکیدی در این خصوص نداشتیم و هنرمندان می‌توانند با حفظ معیار‌های رسانه ملی کماکان در صداوسیما حضور پیدا کنند و به ساخت و تولید برنامه مشغول شوند. در بهره بردن از سلبریتی‌ها نیز از همان ابتدا مشکلی وجود نداشت و مسیر برای کسانی‌که به قواعد آن احترام می‌گذارند باز است.»

او همچنین گفت: «تلویزیون حتما از حضور هنرمندان در سازمان بهره لازم را می‌برد ولی این کار با رعایت اصول انجام می‌پذیرد و اگر هنرمند یا سلبریتی در آنتن زنده یا بیرون از آنتن زنده هر کاری که دوست دارد را انجام دهد مورد پذیرش ما نخواهد بود.»

قائم‌مقام معاون سیما در بخش دیگری از صحبت‌هایش گفت: «یکی از دلایل کاهش حضور هنرمندان در رسانه ملی ماحصل اتفاقاتی بود که در سال ۱۴۰۱ رقم خورد و بعضی‌ها حضورشان به دلایلی کمرنگ‌تر شد، ولی هرقدر از آن شرایط فاصله گرفتیم بازگشت هنرمندان به صداوسیما سیر صعودی به خود گرفت. البته تلویزیون حتما درخصوص برنامه‌هایی نظیر محفل و زندگی پس از زندگی که متکی به حضور سلبریتی‌ها نیستند نیز برنامه‌ریزی می‌کند.»

tags # صدا و سیما سایر اخبار غذای ویژه انسان‌های اولیه چه بود و چه مزه‌ای داشت؟ | دستور پخت یک غذای مخصوص نئاندرتال‌ها! چه کسی لباس را اختراع کرد؛ آیا انسان‌های اولیه همیشه لخت بودند؟ اولین قتل در جهان چگونه اتفاق افتاد؟! انسان‌های نخستین چگونه صحبت می‌کردند؟

دیگر خبرها

  • برنامه «ماه‌ترین پلاس» از شبکه دو سیما
  • برنامه «محفل» و «سال‌نو» شبکه سه در صدر توجه مردم/ افزایش ۲۵-۲۰ درصدی کاربران تلوبیون در ایام نوروز و ماه رمضان + فیلم
  • حسینی: خوشحالم در جلسه خداحافظی خمس حضور نداشتم!
  • آغاز پخش فصل دوم برنامه «پا به ماه» از شبکه دو سیما
  • کدام دستگاه‌های اداری پنج‌شنبه‌ها تعطیل شدند؟/ توضیح معاون سازمان اداری و استخدامی درباره تغییر تعداد تعطیلات آخر هفته
  • خبر‌های رسانه بیست و نهم فروردین
  • از اول هم با سلبریتی‌ها مشکل نداشتیم
  • گزارش تصویری | نشست خبری گزارش برنامه های نوروز و رمضان رسانه ملی
  • ببینید | بغض جواد رضویان به خاطر نصرالله رادش در برنامه صدا و سیما
  • توضیح برنامه‌های رفع مشکلات آبی شهر جوانرود