Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جماران»
2024-04-24@00:51:38 GMT

سیلاب به محورهای ارتباطی قلعه گنج خسارت زد

تاریخ انتشار: ۱۵ بهمن ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۲۶۲۸۲۰۹

سیلاب به محورهای ارتباطی قلعه گنج خسارت زد

محمد هادی بهبودی روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: با توجه به حضور راهداران در منطقه و رصد وضعیت موجود، تا فرو کش کردن سیلاب، عملیات راهداری در محورهای مارز و رمشک مقدور نیست.
وی با بیان اینکه در زمینه بروز خسارت های احتمالی، با دهیاران و شوراهای منطقه در ارتباط هستیم، اظهار داشت: بیش از 105 آبنما در محورهای مارز و رمشک وجود دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


بهبودی تصریح کرد: هم اکنون در بیش از 15 آبنما در محورهای ارتباطی این شهرستان، و دهستان های مارز و رمشک سیلاب جاری شده است و با توجه به بارندگی های مناطق بالا دست، افزایش سیلاب در حاشیه محورها و آبنماها دور از انتظار نیست.
رئیس اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای شهرستان قلعه گنج گفت: با توجه به هشدارهای داده شده قبل از بارندگی و هماهنگی های صورت گرفته با معاونت راهداری اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای جنوب استان، هم اکنون تعداد 6 دستگاه سبک و سنگین راهداری به صورت آماده باش در منطقه حضور دارند.
بهبودی به آب بردگی حاشیه جاده ها و خسارت به درواسیون ها (موانع خاکی هدایت آبهای سطحی به دهانه پل ها) اشاره کرد و گفت: قبل از فصل بارندگی، کار تخلیه و شن برداری بیش از 40 دستگاه پل با اعتبار 700 میلون تومان انجام شد که کمک قابل توجهی به کاهش خسارتها خواهد کرد.
رئیس اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای شهرستان قلعه گنج با اشاره به اینکه این اداره هماهنگی لازم را با ستاد بحران شهرستان دارد افزود: با کاهش بارندگی، روند بازگشایی راه های روستایی انجام خواهد شد.
مرکز شهرستان قلعه گنج در 430 کیلومتری جنوب کرمان واقع است.
مارز، دهستانی در بخش چاه دادخدا شهرستان قلعه‌ گنج و با 40 آبادی و جمعیتی بالغ بر 12 هزار نفر در جنوب استان کرمان واقع است.
7450/7429/ 5054
انتهای پیام

منبع: جماران

کلیدواژه: جام ملت های آسیا منع به کارگیری بازنشستگان بودجه 98 جلیقه زردها استان کرمان راهداری و حمل و نقل جاده گنج سیلاب قلعه جام ملت های آسیا منع به کارگیری بازنشستگان بودجه 98 جلیقه زردها امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۶۲۸۲۰۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خط کشی یکصد کیلومتر از جاده‌های ارتباطی مازندران

محسن یمینی رئیس اداره ایمنی راه اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان مازندران گفت: با توجه به نقش خطوط ترافیکی در ارتقا ضریب ایمنی راه‌ها، و کاهش تصادفات جاده‌ای در مسیر‌های پُر تردد در یک ماه گذشته یکصد کیلومتر از جاده‌های مختلف ارتباطی استان خط‌کشی شده است.

او افزود:خط کشی راه‌ها که از مقرون به صرفه‌ترین نوع علائم ایمنی محسوب می‌شود، بطور مستقیم در دید راننده قرار گرفته و با وی یک حس نزدیک و متقابل برقرار می‌کند.

یمینی گفت: یکی از ملزومات مهم ایمنی جاده‌ای که نقشی ارزنده در کاهش حوادث و تسهیل سفر‌های برون شهری دارد اجرای خط کشی و نقوش ترافیکی است که در انتقال پیام‌های اطلاعاتی- هشداری به طور بصری به کاربران و رانندگان نقشی مهم دارند، درمقاطعی از محور‌های استان اجرا می‌شود.

او افزود: این اداره کل در این راستا به منظور افزایش ایمنی راهها، هدایت وسایل نقلیه و آگاهی دادن به کاربران راه بویژه در شب با دید محدود، تفکیک باند‌های رفت و برگشت در نقاط بدون جدا کننده وسط و کاهش میزان تصادفات و سوانح رانندگی عملیات خط کشی راه‌های ارتباطی زیرپوشش را به طور ویژه انجام می‌دهند.

مازندران دارای ۱۰۴۰۰ کیلومتر راه اصلی، فرعی و روستایی است.

باشگاه خبرنگاران جوان مازندران ساری

دیگر خبرها

  • تعریض جاده کوشکک در گتوند
  • نصب سیستم روشنایی جدید در ۱۲  نقطه از محور‌های ارتباطی آذربایجان‌غربی
  • تردد بیش از ۳ میلیون وسیله نقلیه در محور‌های استان سمنان
  • خط کشی یکصد کیلومتر از جاده‌های ارتباطی مازندران
  • تداوم بارش‌ها در اصفهان تا چهارشنبه / سیلاب در نطنز و آب‌گرفتگی در بعضی محورهای استان
  • خسارت بارش باران درشمال اصفهان/سیلاب در روستای صالح‌آباد جاری شد
  • وقوع سیلاب و بارش تگرگ در چند شهرستان استان اصفهان
  • خسارت گسترده سیلاب به کشاورزیِ جنوب سیستان و بلوچستان
  • تردد ۳.۵ میلیون وسیله نقلیه در محورهای استان سمنان
  • بارندگی ۴۰۹ میلی‌متری زرآباد و تخریب گسترده زیرساخت‌ها