Web Analytics Made Easy - Statcounter

شاگردانِ محمدرضا مهاجری با دست پر اهواز را ترک گفتند تا شرایط استقلال خوزستان بحرانی تر از قبل شود.

طرفداری- در چارچوب هفته شانزدهم لیگ برتر فوتبال ایران، دو تیم استقلال خوزستان و ماشین سازی تبریز، از ساعت 15:15 دوشنبه (15 بهمن ماه) به مصاف یکدیگر رفتند.

مشخصات بازی

هفته شانزدهم لیگ برتر ایران 
استقلال خوزستان-ماشین سازی تبریز
اهواز-ورزشگاه غدیر
دوشنبه 15 بهمن 1397 ساعت 15:15
داوران: شاهو اصلانی-آرمان اسعدی-فرزاد بهرامی-قهرمان نجفی/ناظر: خداداد افشاریان

ورزشگاه غدیر اهواز

ترکیب دو تیم

استقلال خوزستان:

فرزین گروسیان، ایوب کلانتری، احمد آل‌ نعمه، سعید زارع، امیرحسین باقر پور، سید ساسان شیرمردی، مصطفی کیانی، وحید نامداری، محمد شریفی، وحید خشتان و رضا درویشی

ماشین سازی تبریز:

فرناندو دخسوس، محمد اهل‌ شاخه، احمدرضا زنده‌ روح، سید احمد مهدی‌ زاده، عزیز معبودی، سعيد مهری، مسیح زاهدی، سید محمد خرم‌ الحسینی، فرید بهزادی‌ کریمی، رضا خالقی‌ فر و احسان تاییدی

گزارش بازی

اولین دیدار نیم فصل دوم لیگ برتر هجدهم با سوت شاهو اصلانی، قاضی این بازی آغاز می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بازی با استقبال کم هواداران اهوازی و البته چمن نامساعد ورزشگاه غدیر اهواز همراه بوده است. اولین خطر جدی این دیدار را میزبان بر روی دروازه ماشین سازی پدید می آورد. در دقیقه 4 ضربه سر ایوب کلانتری به شکل خطرناکی از کنار دروازه ماشین سازان عبور می کند. در دقیقه 7، ماشین سازی خیلی زود توسط محمد اهل شاخه به گل اول این دیدار دست می یابد. با پذیرش این گل، بازیکنان استقلال خوزستان که شرایط بدی در جدول رده بندی لیگ دارند، فشار حملات خود بر روی دروازه ماشین سازی شدت می بخشند. دقیقه 13 شوت سعید زارع را فرناندو دخسوس، گلر ماشین سازان به خوبی برگشت داد. بازی کاملا در اختیار آبی پوشان خوزستانی است و آن ها سعی دارند در همین نیمه اول بازی را به تساوی بکشانند. در دقیقه 32 بازهم سعید زارع از روی پاسِ چیپ زیبای مصطفی کیانی صاحب موقعیت گلزنی شد که شوت بی دقت این بازیکن، تنها یک کرنر را برای آبی پوشان در پی داشت. ارسال ایوب کلانتری از نقطه کرنر با ضربه سر احمد آل نعمه همراه بود که بازهم دخسوس با یک سیو عالی، مانع از فرو ریختن دروازه ماشین سازی شد. در دقایق اضافه نیمه اول بازی، شوت سنگین رضا خالقی فر را گروسیان و سپس در ادامه مدافعان استقلال خوزستان، برگشت دادند تا اختلاف در آخرین دقایق این نیمه به دو گل نرسد. نیمه اول این دیدار با برتری 1-0 ماشین سازی به پایان می رسد.

نیمه دوم بازی شروع می شود؛ برخلاف نیمه اول که بازی هیجان زیادی داشت، تاکنون که 10 دقیقه از زمان بازی در این نیمه می گذرد، اتفاق خاصی بر روی دروازه های دو تیم رخ نداده است. در دقیقه 54، محمد خرم‌ الحسینی از ماشین سازی و یک دقیقه پس از آن هم احمد آل نعمه از استقلال خوزستان از داور بازی، کارت زرد دریافت می کنند. در دقیقه 59 مهاجم استقلال خوزستان، رضا درویشی در برخورد با اهل شاخه بر روی زمین افتاد؛ مهاجم استقلال خوزستان در این صحنه اعتقاد به پنالتی داشت که شاهو اصلانی، داور بازی با او هم عقیده نبود.اشتباه و ناهماهنگی فرید کریمی و دخسوس در دقیقه 65 می رفت تا یک گل بادآورده را تقدیم استقلال خوزستان کند که در نهایت این توپ به کرنر رفت. در دقیقه 69 سبزپوشان ماشین سازی صاحب یک ضربه ایستگاهی شدند که ضربه دقیق و پرقدرت سعید مهری را گروسیان از زیر طاق دروازه بیرون کشید و به کرنر فرستاد. در دقیقه 73، وحید خشتان از روی پاس بلند آل نعمه صاحب موقعیت گلزنی می شود که شوت روپای این بازیکن را بازهم دخسوس با عکس العملی فوق العاده مهار می کند. بازیکنان استقلال خوزستان تسلط کاملی بر توپ و میدان دارند ولی واکنش های دخسوس مانع از گلزنی آن ها شده است. دقایق باقی مانده نیمه دوم نیز سودی به حال آبی پوشان خوزستانی ندارد تا با سوت پایان بازی توسط شاهو اصلانی، ماشین سازان در اولین بازی نیم فصل دوم خود به یک برد شیرین خارج از خانه دست یابند.

شرح گل ها

دقیقه 7، محمد اهل شاخه برای ماشین سازی تبریز: ارسال احمدرضا زنده‌ روح از جناح راست زمین، پس از عبور از بالای سر مدافعانِ استقلال خوزستان در دهانه دروازه به اهل شاخه می رسد که او نیز با یک تکل به موقع و ضربه به توپ، گل اول ماشین سازی را به ثمر می رساند.

 

منبع: طرفداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۶۲۸۲۱۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هافبک پرتغالی ناجی شیاطین‌سرخ شد/ منچستر با تساوی به مصاف کلاغ‌ها می‌رود

آفتاب‌‌نیوز :

دیدار تیم‌های بورنموث و منچستریونایتد در چارچوب هفته سی‌و سوم رقابت‌های فوتبال لیگ برتر انگلیس از ساعت ۲۰ در ورزشگاه دین کورت با قضاوت تونی هرینگتون برگزار شد که در نهایت با نتیجه ٢ بر ٢ به پایان رسید.

در نیمه اول در دقیقه ۱۶ دومینیک سولانکه توانست دروازه تیم میهمان را باز کند و در دقیقه ۳۱ برونو فرناندز هافبک پرتغالی شیاطین‌سرخ توانست گل تساوی بخش تیمش را به ثمر برساند.

۵ دقیقه بعد از گل تساوی جاستین کلایورت برای بار دوم دروازه آندره اونانا را باز کند و بازی در نیمه اول به سود میزبان به پایان رسید.

در نیمه دوم در دقیقه ۶۵ برونو فرناندز از روی نقطه پنالتی توانست دروازه بورنموث را باز کند و در این بازی دبل کند و در نهایت بازی با تساوی دو تیم به اتمام رسید.

بورنموث با این تساوی ۴۲ امتیازی شد و در رده دوازدهم قرار گرفت و منچستریونایتد با این تساوی ۵۰ امتیازی شد و در رده هفتم ایستاد.

منبع: خبرگزاری ایرنا

دیگر خبرها

  • بدترین پنالتی تاریخ: توپ به خط نمی‌رسید! (عکس)
  • چلسی ۶-۰ اورتون: هشدار بزرگ به تیم گواردیولا
  • کامبک روسونری و رهایی از شکست خارج از خانه
  • هافبک پرتغالی ناجی شیاطین‌سرخ شد/ منچستر با تساوی به مصاف کلاغ‌ها می‌رود
  • شیرین‌ترین کلین‌شیت حسینی با تولد فرزند دوم
  • شیرین‌ترین کلین‌شیت حسینی با تولد فرزند دوم (عکس)
  • کادیز ۰-۱ بارسا: پیروزی با سوپرگل فلیکس
  • بورنموث ۲-۲ یونایتد: تن‌هاخ و یک ماه بدون برد
  • اتلتیکو ۳-۱ خیرونا: روز باشکوه گریزمان
  • اتلتیکو 3-1 خیرونا: روز باشکوه گریزمان