Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایکنا؛ به مناسبت ایام الله دهه فجر و چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی، مدیر و پرسنل ناحیه شهید مطهری(ره) مرکز رسیدگی به امور مساجد به همراه تعدادی از ائمه جماعات و جوانان فعال مساجد این ناحیه از شرکت دانش‌بنیان «نماموتور» بازدید کردند.

در این بازدید، مدیر «نماموتور» به بیان سوابق و اهم فعالیت‌های انجام‌شده در طول 11 سال گذشته پرداخت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مطالعه، تحقیق و اجرای موتورهای برقی در انواع وسایل نقلیه آخرین طرح این شرکت است که طرح موتور سیکلت‌های برقی را به مرحله اجرا و عملیاتی رسانده است.

بنابر این گزارش، در حال حاضر 150 نفر از دانش‌آموختگان و فارغ‌التحصیلان فنی دانشگاه‌های تهران در این شرکت مشغول به فعالیت هستند.

این دیدار در سومین روز از دهه فجر و همزمان با روز «جوانان، هویت ملی و علم و فن‌آوری»، در جهت آشنایی ائمه جماعات با شرکت‌های دانش‌بنیان و ترویج روحیه جهاد علمی در بین جوانان فعال مسجد برگزار شد.

انتهای پیام

منبع: ایکنا

کلیدواژه: خبرگزاری بین المللی قرآن ایکنا امور مساجد دهه فجر ناحیه شهید مطهری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iqna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۶۲۸۳۷۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آغاز فعالیت اتوبوس‌های برقی در کرج از فردا

به گزارش خبرنگار مهر، مهرداد کیانی ظهر سه شنبه در آئین افتتاح جایگاه شارژ خودروهای برقی و بهره برداری از ۴۰ دستگاه اتوبوس برقی که با حضور وزیر کشور در کرج برگزار شد، گفت: این نوید را به مردم این شهر می‌دهم که کرج اولین شهری است که از نعمت اتوبوس‌های پاک برقی برخوردار می‌شود.

وی مطرح کرد: این پروژه با صرف حدود یک هزار میلیارد تومان اعتبار با کمک دولت به مردم کلانشهر کرج اهدا می‌شود که پروژه‌ای ممتاز و مدرن است. کرج زیرساخت‌ها و ظرفیت‌های لازم را داشت که بتوانیم به سرعت این پروژه را انجام دهیم و اعتبارات لازم را جذب کنیم.

شهردار کرج از افزایش بودجه این شهر از ۴ هزار و ۶۰۰ میلیارد تومان به ۲۱ هزار میلیارد تومان در سال جاری خبر داد و بیان کرد: بودجه سال‌های ۱۴۰۱ و ۱۴۰۲ به میزان ۱۱۰ درصد محقق شده، در عین حال که هر سال نسبت به سال گذشته، بودجه شهر ۱۰۰ درصد افزایش یافته است.

کیانی با بیان اینکه امروز کلانشهر کرج به یک کارگاه بزرگ عمرانی تبدیل شده که در گوشه گوشه آن مردم شاهد انجام پروژه‌های بزرگی هستند، اظهار کرد: یکی از این پروژه‌ها راه اندازی خط بی آر تی است که قرار است همین اتوبوس‌های برقی در آن به مردم خدمت رسانی کنند که در خرداد ماه افتتاح می‌شود.

وی خاطرنشان کرد: به مردم کرج قول می‌دهم که از فردا صبح این اتوبوس‌های برقی در خیابان شهید بهشتی انجام وظیفه کنند. این نوید را می‌دهم که شورای اسلامی شهر کرج برای اولین بار در کشور اتوبوس‌های برقی را به صورت رایگان در اختیار مردم قرار می‌دهد.

شهردار کرج با اشاره به اینکه اولین شهری هستیم که حمل و نقل عمومی رایگان داریم، عنوان کرد: برای خریداری و فعالیت تاکسی‌های برقی نیز اقدام می‌کنیم و کرج اولین شهری خواهد بود که از این وسیله حمل و نقل عمومی نیز برخوردار می‌شود.

کد خبر 6079845

دیگر خبرها

  • کرمانشاه صاحب شهرک فناوری می‌شود
  • جمع آوری ۷۸ تن پسماند خشک در منطقه ۲
  • فعالیت دو مرکز تحقیقاتی و فناوری در حوزه تولید واکسن
  • افتتاح دو شرکت جدید دانش‌بنیان
  • تاکید استاندار آذربایجان شرقی بر لزوم اعتماد به جوانان
  • تور بازدید از ناحیه نوآوری پردیس در اینوتکس ۲۰۲۴ برگزار می شود
  • آغاز فعالیت اتوبوس‌های برقی در کرج از فردا
  • انعقاد بزرگترین قرارداد برای ساخت ماهواره با دانش‌بنیان‌ها
  • گرامیداشت هفته هنر انقلاب اسلامی در یاسوج
  • تور بازدید از ناحیه نوآوری پردیس در اینوتکس ۲۰۲۴ برگزار می‌شود