Web Analytics Made Easy - Statcounter

حوادث رکنا: مدیر مرکز حوادث و فوریت‌های پزشکی زابل گفت: وقوع دوسانحه رانندگی در محور شمال سیستان وبلوچستان ۱۵مجروح برجای گذاشت.

به گزارش گروه حوادث رکنا، غلامعلی رفعت مدیر مرکز حوادث و فوریت‌های پزشکی زابل،گفت: در پی برخورد سواری پراید با خودرو سمند در شهرستان هیرمند خیابان یعقوب لیث، ۸ نفر مصدوم شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

پس از وقوع این حادثه و اعلام موضوع به مرکز پیام فوریت‌های پزشکی زابل، بلافاصله دو تیم امدادی از پایگاه اورژانس جاده‌ای هیرمند و میلک به محل حادثه اعزام شدند و اقدامات درمانی اولیه را آغاز کردند.

وی با بیان اینکه در این حادثه ۸نفر مجروح شدند افزود: ۴ نفر مصدوم این حادثه پس از دریافت اقدامات درمانی لازم جهت ادامه درمان به بیمارستان امیرالمؤمنین علی(ع) زابل منتقل و ۴ نفر مصدوم دیگر هم در محل به صورت سرپایی درمان شدند.

رفعت افزود: همچنین در سانحه دوم رانندگی در پی برخورد سواری پراید با یک دستگاه پژو ۴۰۵ در شهرستان زابل خیابان باهنر، ۷نفر مصدوم شدند.

پس از وقوع این حادثه، بلافاصله دو تیم امدادی از پایگاه اورژانس شهری شماره یک و دو زابل به محل حادثه اعزام شدند که ۷ نفر مصدوم این حادثه پس از دریافت اقدامات درمانی به بیمارستان امیرالمؤمنین علی زابل منتقل شدند.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

حوادث اختصاصی رکنا را اینجا بخوانید:

منبع: رکنا

کلیدواژه: حوادث پزشکی حادثه حوادث پزشکی حادثه اخبار حوادث سیستان و بلوچستان فوریت های پزشکی سانحه رانندگی رانندگی زابل عکس بیمارستان فیلم جوان قتل مرد پلیس دستگیر شد وحشتناک پسر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.rokna.net دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۶۲۹۹۳۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کاهش ۱۴ درصدی جانباختگان حوادث رانندگی در نوروز

به گزارش «تابناک» به نقل از راهور، سردار سید تیمور حسینی با اشاره به عملکرد مناسب دستگاه های مسئول در طرح ترافیکی نوروز ۱۴۰۳ اظهار داشت: اتفاقات خوبی در اجرای طرح نوروزی افتاد و برنامه ریزی دقیقی از طرف همه سازمان‌هایی که سهم ، نقش و مسئولیت داشتند از جمله همکاران در مجموعه سازمان راهداری، هلال احمر، اورژانس، امداد خودروها و پلیس راهور صورت گرفت و ما توانستیم اتفاقات خوبی را در ایام نوروز رقم بزنیم.

وی گفت: یکی از اتفاقات خوب و قابل توجه طرح ترافیکی نوروز ۱۴۰۳ کاهش ۱۴.۳ درصدی جانباختگان در تصادفات جاده‌ای نسبت به سال گذشته بود.

رئیس پلیس راهور فراجا تصریح کرد: البته مجموع تصادفات شهری و جاده ای ۹.۴ درصد کاهش دارد ولی در تصادفات جاده ای شرایط نسبتا خوبی را داشتیم که با برنامه‌ریزی و حضور مناسب همه دستگاه‌های اجرایی توانستیم در سال ۱۴۰۳ شاهد شرایط مناسب تری نسبت به سال گذشته باشیم.

سردار حسینی تاکید کرد: شرط اول و آخر موفقیت این است که ما بتوانیم مشارکت مردم را داشته باشیم و در این راستا ما برای اینکه به درستی موضوع نظم و انضباط ترافیکی را مستقر کنیم باید اقدامات خود را در قالب اقدامات سلبی به شکل تنبیه و مجازات متخلف و اقدامات ایجابی از طریق آموزش، فرهنگ‌سازی و ارتباط مستمر و تنگاتنگ با رسانه داشته باشیم.

دیگر خبرها

  • مصدومیت ۵ نفر ‌در ۳ سانحه رانندگی شهر قزوین
  • یک کشته در سانحه رانندگی در آزادراه قزوین - زنجان
  • یک کشته در سانحه رانندگی در آزادراه قزوین- زنجان
  • کاهش ۱۴ درصدی جانباختگان حوادث رانندگی در نوروز
  • سانحه رانندگی برای معاون اداره کل ورزش هرمزگان
  • محکومیت قاچاقچی سوخت در زابل
  • یک کشته و ۶ مصدوم در تصادف تنگه راز
  • سانحه رانندگی با یک کشته در محور بجستان - بردسکن
  • ۸ مصدوم در سه حادثه در کارون و اهواز
  • ۴ فوتی و مصدوم در حادثه رانندگی