Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-25@06:14:13 GMT

مصدومیت، جناح چپ پارس جم را دگرگون کرد

تاریخ انتشار: ۱۵ بهمن ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۲۶۳۰۳۴۶

مصدومیت، جناح چپ پارس جم را دگرگون کرد

مهدی تارتار به دلیل مصدومیت دو ستاره سمت چپ خود مجبور به تغییراتی در ترکیب تیم خود شد.

 

به گزارش "ورزش سه"، پارس جنوبی در نیم فصل اول بیشتر با سود بردن از توانایی کیفی دو بازیکن سمت چپ خود موفق شد در جدال با حریفان به نتیجه مدنظر دست یابد. روح الله سیف اللهی در کنار محمد ستاری در سمت چپ پارس جنوبی زوج موفقی را شکل داده بودند که در فاز تهاجمی و دفاعی برای این تیم عملکرد موفقی به اجرا گذاشته بودند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


محمد ستاری، مدافع سابق ذوب آهن در اولین حضور خود در پارس جنوبی موفق شده بود با تداوم در تمامی دیدارهای این تیم در نیم فصل اول به مهره مورد اعتماد مهدی تارتار تبدیل شود و به خوبی نیز پاسخ این اعتماد را با نمایش موفقی که به اجرا گذاشته بود داد. در کنار او روح الله سیف اللهی نیز که البته گفته می‌شد در نیم فصل قصد جدایی از جمع پارسی‌ها دارد، با حضوری موفق در فاز تهاجمی، سمت چپ این تیم را به محل قابل اتکای تیم تارتار تبدیل کرده بودند.

 


این دو بازیکن البته در دیدار هفته شانزدهم مقابل فولاد خوزستان به دلیل مصدومیت غایب بودند تا مهدی تارتار مجبور شود از مهدی عسگری به جای ستاری و کیوان امرایی به جای روح الله سیف اللهی سود ببرد. باید دید کادرپزشکی چه زمانی قادر است این دو بازیکن تاثیرگذار را در اختیار مهدی تارتار قرار دهد.

پارس جنوبی جم محمد ستاری

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: پارس جنوبی جم محمد ستاری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۶۳۰۳۴۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

امروز نیروی هوایی ارتش، نیرویی آماده و با اقتدار برای حفاظت از کیان کشور است

امیر سرتیپ خلبان حمید واحدی فرمانده نیروی هوایی ارتش جمهوری اسلامی ایران در جمع نخبگان و پژوهشگران دانشگاه هوایی شهید ستاری، گفت: بحمدلله امروز مجموعه دانشگاه هوایی شهید ستاری یک مجموعه منظم پای کار و علمی است و در عملیاتی شدن نیروی هوایی نقش اساسی را ایفا می‌کند.

وی نقش نخبگان و پژوهشگران دانشگاه شهید ستاری را در رفع مسائل و مشکلات نیروی هوایی بی‌بدیلی دانست و از پژوهشگران و نخبگان خواست که در این عرصه به نیروی هوایی کمک کنند، زیرا مهم‌ترین برنامه دشمن برای خواص جلوگیری از نقش شتاب‌دهندگی آنان در جامعه است.

فرمانده نیروی هوایی ارتش خطاب به اساتید و نخبگان دانشگاه هوایی، با بیان اینکه نقش شما برای آموزش جوانان و دانشجویان نقش بسیار مهمی است و الگوپذیری را باید در دانشجویان اجرایی کنید، باید جوانان را به شکلی در مسیر انقلاب اسلامی سوق دهیم که بتوانیم پویایی، شادابی و ارتقا را در نیروی الهی ببینیم.

وی تصریح کرد: سه وظیفه اصلی باید در این دانشگاه در اولویت قرار بگیرد؛ اول پرورش افسر عالم، دوم تولید علم و مسئله سوم اینکه باید به تربیت عالم و تولید علم برای تحول در نیروی هوایی جهت دهیم.

فرمانده نیروی هوایی ارتش اظهار کرد: امروز نیروی هوایی به برکت خون شهدا و وجود جوانانی متخصص و ولایی، نیرویی آماده، با اقتدار و مطیع فرماندهی معظم کل قوا حضرت آیت الله خامنه‌ای (مدظله‌العالی) برای جانفشانی در راه صیانت از ارزش‌های انقلاب اسلامی و حفاظت از کیان کشور عزیزمان ایران است.

باشگاه خبرنگاران جوان سیاسی دفاعی امنیتی

دیگر خبرها

  • مشکلات تبدیل وضعیت ایثارگران در وزارت نفت
  • برنامه قطعی وزارت نفت خاموشی فلرها در پارس جنوبی است
  • امروز نیروی هوایی ارتش، نیرویی آماده و با اقتدار برای حفاظت از کیان کشور است
  • امضای قرارداد فشار افزایی با ابهامات باقی مانده
  • تارتار و هدایت ملوان با درد شدید (عکس)
  • کبودراهنگ در فرزندآوری پیشتاز است
  • یک استقلالی آب پاکی را روی دست خطیر ریخت | افسوس برای جدایی هایی که نزدیک است
  • چهره منطقه پس از«طوفان الاقصی»و پاسخ تنبیهی ایران دگرگون خواهد شد
  • هافبک استقلال زیر تیغ جراحی می رود
  • کبودراهنگ رتبه اول فرزندآوری در استان همدان