Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری برنا از تهران؛ مدیر امور آب و فاضلاب خاورشهر گفت: در این عملیات عمرانی، خط لوله رابط  یک اینچی قدیم قاسم آباد جمع آوری شد و با انجام عملیات سه راه گیری، خط لوله 125 میلی متری قاسم آباد به خط 200میلی متری خاورشهرمتصل شد.  

روح اله سلطانی مهرو افزود: این عملیات به منظور تامین دبی آب مورد نیاز و افزایش فشار شبکه توزیع خاورشهر با تامین اعتبار لازم از محل بودجه عمرانی  شرکت آب و فاضلاب منطقه6- شهرری انجام شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی دست یابی به اهداف مدنظر در زمینه صیانت از حقوق شهروندان و ارایه خدمات شایسته تر به مشترکان را از نتایج مهم اجرای این عملیات برشمرد و خاطرنشان کرد: با انجام این پروژه عمرانی که به همت و تلاش گروه بهره برداری و امداد حوادث امور آب خاورشهر انجام شد؛ مشکل تامین آب و افت فشار شبکه توزیع در ضلع شرقی جاده محمودآباد- خاورشهر برطرف شد.

 امور آب و فاضلاب خاورشهر در جنوب شرق تهران و شرق شهرستان ری، 3600 اشتراک آب و 1100 اشتراک فاضلاب دارد.

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: آب و فاضلاب بودجه حقوق دبی شرکت آب و فاضلاب

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۶۳۰۳۸۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آب آشامیدنی کنارک پایدار شد

 علیرضا قاسمی در جلسه مدیریت بحران سیل جنوب سیستان و بلوچستان بیان کرد: بر اثر سیلاب خط انتقال آب شهر کنارک در ۲ نقطه دچار آسیب شد که با تلاش به موقع نیروهای عملیاتی آبفا وارد مدار بهره‌برداری شد.

وی افزود: با توجه به جاری بودن سیل و نبود شرایط برای عملیات اصلاح، همزمان با آسیب وارده شده، یک اتصال اضطراری از خط انتقال کنارک به آب‌شیرین‌کن انجام شد تا تنش آبی به حداقل ممکن کاهش یابد.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب سیستان و بلوچستان با اشاره به آخرین اقدامات انجام شده در خصوص فاضلاب این شهر نیز بیان کرد: ایستگاه پمپاژ که به دلیل وقوع سیل دچار آسیب شد پس از تلاش‌های شبانه روزی مجدد راه‌اندازی و به مدار بهره‌برداری بازگشت.

وی افزود: با توجه به عدم وجود کانال‌ آب‌های سطحی در شهر کنارک حجم وسیعی از سیلاب از طریق منهول‌ و شبکه فاضلاب به ایستگاه پمپاژ وارد شد.

قاسمی گفت: رفع انسداد شبکه فاضلاب و تخلیه لجن و نخاله از آدم‌روها(منهول) و شست‌وشوی شبکه در حال انجام است.

باشگاه خبرنگاران جوان سیستان و بلوچستان زاهدان

دیگر خبرها

  • ۸۰۰ میلیارد تومان پروژه عمرانی در منطقه ۱۲ اصفهان/ اجرای فاز نخست پردیس خانواده به‌زودی
  • زون‌بندی شبکه آبرسانی شهرکرد در راستای توزیع عادلانه آب
  • تمامی تاسیسات آب شهر اصفهان به تله‌متری مجهز شده است
  • امسال وضعیت خیابان ها و بزرگراه های تهران مطلوب تر می شود | توزیع عادلانه آسفالت در مناطق ۲۲گانه
  • رفع شکستگی خط انتقال آب در شمال شهر نیشابور
  • شروع عملیات زون بندی شبکه آب شهرکرد
  • آغاز عملیات زون بندی شبکه آب شهرکرد
  • آغاز عملیات زون‌بندی شبکه آب در غرب و شرق شهرکرد
  • بررسی روند پیشرفت پروژه پدافندی تامین آب شرب و بهداشتی شهر اردکان
  • آب آشامیدنی کنارک پایدار شد